quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar geen spoiler, die opent gewoon meteen bij de mensen die mobiel internetten... Als mensen het willen weten kunnen ze toch zelf zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Josje is tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Bart PeetersJeugdsentiment is dat!
Ik heb de laatste twee afleveringen online gekeken uit verveling, was opzich wel leuk. Van de meisjes die nu nog over zijn vind ik Josje denk ik het leukst. Noa is echt een arrogante troel
Nee, Tamara toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef patatmetfriet het volgende:
......
Noa... Mja. Noa is Noa. ()
uhuhquote:
Idd, wat doet ze moeilijk zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:43 schreef LoudGirl het volgende:
Sjonge, Noa heeft wel een boel problemen met Nederlanders hè? Drama queen
ik dacht al dat he taan mij lag...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
Wat een prutswerk, dat geknip en geplak van de commercials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |