Weer een talentenshow. Hoeveel hebben we er nu al?quote:Samen met het Vlaamse productiebedrijf Studio 100 en de Belgische zender VTM gaat SBS 6 op zoek naar een nieuwe zangeres voor de succesvolle meidengroep K3.
In het televisieprogramma K2 zoekt K3 gaan Karen Damen en Kristel Verbeke op de Nederlandse en Vlaamse televisie een vervanger voor de blonde Kathleen Aerts proberen te vinden. Zij nam afgelopen maart de moeilijke beslissing om de formatie te verlaten.
De twee zangeressen hebben er zin in: „Wij zijn heel blij dat de kogel door de kerk is en dat het programma er komt”, zo laten ze weten. „Het is super dat we deze ongelooflijke kans krijgen om samen met de mensen in België en Nederland op zoek te gaan naar iemand die met ons tweetjes nog heel wat K3-plannen zal kunnen gaan waarmaken. We vinden het heel erg spannend allemaal!”
K2 zoekt K3 zal komend najaar op televisie te zien zijn.
100 plopeuro`squote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Mystical_moonlight het volgende:
hoeveel zou k3 verdienen per maand?XD
Ik ken wel iemand die interesse heeft, zou er prima tussen passen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef BasEnAad het volgende:
Moet het een vrouw zijn?![]()
Ik denk dat ze iemand vinden, die uiteindelijk toch niet erbij past. En dan gebeurt er niets.
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die interesse heeft, zou er prima tussen passen.
Ja en der naam moet met een K beginnenquote:
Kim Holland.quote:
quote:
Dus... ze verdienen er kijkcijfers mee???quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef sanven het volgende:
veel maar schijnbaar loont het nog steeds met kijkcijfers!
E laten we niet vergeten dat ze ook het brein was achter Patty Cashquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef Koningin het volgende:Brard presenteert Shownieuws en maakte eind jaren zeventig zelf deel uit van een meidengroep: Luv.
quote:Sonja Silva doet auditie voor K3.
Nummer 389 prijkt op de borst van presentatrice en zangeres Sonja Silva. Ze heeft toch alle moed bij elkaar geschraapt om auditie te doen voor het televisieprogramma K2 zoekt K3, dat SBS6 in het najaar uitzendt.
Samen met haar zoontje Damian wacht ze in de hal van Ahoy in Rotterdam geduldig tot ze wordt opgeroepen. Silva wil de jury, onder wie Patty Brard en Marc Forno, overtuigen met haar vertolking van het K3-lied Verliefd.
Dolgraag wil Sonja Silva toetreden tot de Vlaamse meidengroep K3, die op zoek is naar een opvolgster voor Kathleen Aerts.
Aanvankelijk zag ze een openbare auditie voor de tv-camera's helemaal niet zitten, maar ze heeft haar mening inmiddels herzien.
Silva vindt niet dat ze als donkerharige schone in het nadeel is om de blonde Kathleen op te mogen volgen. ''Er mag best wel een beetje peper bij K3, een beetje kleur. Daar vind ik het wel tijd voor worden.''
Jury lovend over K3-act van Sonja Silvaquote:Jury lovend over K3-act van Sonja Silva.
Actrice en zangeres Sonja Silva mag door naar de volgende ronde in de talentenjacht K2 zoekt K3 van de tv-zenders SBS6 en VTM. Dit verklapte jurylid Patty Brard gisteren in Shownieuws.
Volgens Brard waren haar mede-juryleden Marc Forno, Axana Ceulemans en Miguel Wiels allemaal "aangenaam verrast" door de zangkwaliteiten van Sonja Silva. Of Silva echt kans maakt de blonde Kathleen Aerts op te volgen, is nog maar zeer de vraag. Brard: "Ze is door, maar ik weet niet voor hoelang."
Silva had dinsdag alle moed bij elkaar geraapt om toch auditie te doen voor K3. Ze overtuigde de jury met haar vertolking van het K3-lied Verliefd. Aanvankelijk zag ze een openbare auditie voor de tv-camera's helemaal niet zitten. Silva is echter van mening dat K3 "wel een beetje peper, een beetje kleur kan gebruiken" en kwam dinsdag tot ieders verbazing toch opdagen bij de Nederlandse auditie in Ahoy in Rotterdam.
Er volgen nog twee audities in België. K2 zoekt K3 komt in het najaar op de buis in Vlaanderen en Nederland.
dat was de druppel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef Koningin het volgende:
Presentatrice Patty Brard neemt plaats in de jury van het nieuwe tv-programma K2 zoekt K3.
Jaaa haha die Girl Thing herinner ik me nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:10 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een 'BN-er' () in de selectie. Anika maakte eerder deel uit van en .
Past er prima tussen volgens mij! En ze heeft toch nog een soort van 'ka' in haar naam![]()
Alleen gaf K2 in interviews wel aan dat de 3e K blond moet zijn óf er voor open staan zich te blonderen..
hahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef Maartel het volgende:
Don't look any further!
De nieuwe K heet Kim!
[ afbeelding ]
Ze heeft al ervaring!
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Ik kijk alleen de audities, die zijn nog wel te pruimen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:45 schreef Karina het volgende:
Het allereerste meisje was inderdaad ook meteen de beste, verdere audities niet meer nodig!
Proest!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als Anika het wint kunnen ze hun naam mooi veranderen in KAK.
Ze mikken op jonge kinderen. Die vinden alles geweldig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on); ik vind dat K3 met het vertrek van Kathleen overigens wel een zachte dood had mogen sterven. Klaar.
Gert heeft nu wel genoeg "plopeuro's" aan dit concept verdiend.
Helaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on)
Echt een hoop dramatische "zangeressen"quote:
Hmm, ben het hier niet helemaal mee eens. Ik heb toevallig jaren terug de uitzending op tv gezien 'vijf jaar K3'. Daar zongen de dames live mee met de piano en wow, dat klonk zeker wel oke. Het was een 'serieuze uitzending', zonder kindertjes erbij. Een soort 'eerbetoon' aan vijf jaar K3. Dat was echt een prima uitzending en ik ben gewoon blijven hangen, omdat ik de stemmen zeer aangenaam vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Smikke het volgende:
Ze kunnen leuk zingen en toon houden, maar zangeressen?![]()
Dat zal wel de wens van zijn gedachte zijn geweest....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind het leukZelfs met Patty
Ik hoorde trouwens van iemand in de showbizz wereld dat het vrij vooropgezet is, en dat die andere twee er binnenkort ook mee stoppen, zodat ze volgend jaar weer een nieuwe zoektocht kunnen houden, totdat K3 helemaal is vervangen en voorzien van jonge frisse meisjes. Geen idee of het waar is natuurlijk.
Die van "rape the world'?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
HEAR HEAR! Oh wat haat ik dat waif.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
Sonja niet door.
Dan vonden de bestaande Kaatjes haar dus niet leuk
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleurquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.
"ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden"quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |