quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Ik kijk alleen de audities, die zijn nog wel te pruimen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:45 schreef Karina het volgende:
Het allereerste meisje was inderdaad ook meteen de beste, verdere audities niet meer nodig!
Proest!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als Anika het wint kunnen ze hun naam mooi veranderen in KAK.
Ze mikken op jonge kinderen. Die vinden alles geweldig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on); ik vind dat K3 met het vertrek van Kathleen overigens wel een zachte dood had mogen sterven. Klaar.
Gert heeft nu wel genoeg "plopeuro's" aan dit concept verdiend.
Helaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on)
Echt een hoop dramatische "zangeressen"quote:
Hmm, ben het hier niet helemaal mee eens. Ik heb toevallig jaren terug de uitzending op tv gezien 'vijf jaar K3'. Daar zongen de dames live mee met de piano en wow, dat klonk zeker wel oke. Het was een 'serieuze uitzending', zonder kindertjes erbij. Een soort 'eerbetoon' aan vijf jaar K3. Dat was echt een prima uitzending en ik ben gewoon blijven hangen, omdat ik de stemmen zeer aangenaam vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Smikke het volgende:
Ze kunnen leuk zingen en toon houden, maar zangeressen?![]()
Dat zal wel de wens van zijn gedachte zijn geweest....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind het leukZelfs met Patty
Ik hoorde trouwens van iemand in de showbizz wereld dat het vrij vooropgezet is, en dat die andere twee er binnenkort ook mee stoppen, zodat ze volgend jaar weer een nieuwe zoektocht kunnen houden, totdat K3 helemaal is vervangen en voorzien van jonge frisse meisjes. Geen idee of het waar is natuurlijk.
Die van "rape the world'?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
HEAR HEAR! Oh wat haat ik dat waif.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
Sonja niet door.
Dan vonden de bestaande Kaatjes haar dus niet leuk
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleurquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.
"ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden"quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |