abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 07:16:45 #176
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72924688
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap die hele Patty niet in de jury hoor. Bij dat ene meisje steeds die grappen maken over haar borsten, dat ze zelf al een K3 vormde (hahahaha ) en dat ze d'r twee vriendinnen al had meegenomen (woehoehoe ) ik vond het helemaal nergens op slaan, ze snapt gewoon absoluut niet hoe ze leuk en kundig moet zijn, waarom is dat wijf juryvoorzitster?????
Misschien omdat het derde meisje dan Klisma mag heten want daar heeft Patty nog rechten op?

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 20-09-2009 07:26:39 ]
Here we are now, entertain us.
  zondag 20 september 2009 @ 07:19:20 #177
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72924694
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Anneke zit voortdurend te zeiken dat ze het niet kan..
Wat niet kan? Met Gert naar bed? Waar een wil is moet een weg zijn.
Here we are now, entertain us.
pi_72924715
Maar dat dit 'klik' er niet is, is ook niet zo heel vreemd. De K2's zijn toch 'de sterren' en een team. Misschien juist wel goed als de derde daar langzaamaan in groeit. Je moet elkaar toch leren kennen als je dagelijks in hetzelfde busje stapt. Nu is het 'voor tv', dat is toch anders dan 'in het echt'.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 20 september 2009 @ 08:55:42 #179
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_72925002
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:47 schreef female81 het volgende:

Lijkt me verschrikkelijk: dagelijks in een tourbusje zitten met twee vrouwen die al 10 jaar de beste vriendinnen zijn, en telkens moeten doen alsof je één van hen bent.
Nouja, Anne heeft met Kristel in Pinokkio gestaan, ze hadden allebei een hoofdrol. Anne was Pinokkio, Kristel de goede fee. Dat is ook waar Anne haar vriend heeft leren kennen, hij was de regisseur. Ik snap niet dat ze daar zo geheimzinnig over doen.

overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_72925162
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:47 schreef female81 het volgende:
Zo'n 4000 auditanten, zonder dat dat ene ontbrekende puzzelstukje (én goed genoeg, én voldoende een klik met K2) er écht bij zit. Zucht...
Ik ben er oprecht van overtuigd dat met Kathleen (de zwangere) die klik er wel zou zijn geweest. Qua persoonlijkheid viel zij heel goed met de andere twee dames. Het was echt die dikke buik die het 'verpestte' en dat is wel heel erg jammer op dit moment natuurlijk. Zij had goed en lief tussen de twee K'tjes in kunnen staan en haar naam had ze ook nog eens mee....
I had a signature once. It was awful.
pi_72925312
En wat is die Anne toch een vreselijke neuroot. Lijkt wel een tikkende tijdbom die over enige tijd uit elkaar knalt van de stress.
pi_72950359
Ik vind Madelon er het beste bijpassen.. hoop dat zij wint!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72950962
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Madelon er het beste bijpassen.. hoop dat zij wint!
Ja, dat vind ik ook! Lekker spontaan en vrolijk en ik heb het idee dat er wel een klik is met K2 .
  zondag 20 september 2009 @ 23:17:12 #184
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72953836
Waar was Patty (spreek uit op z'n belgisch) gisteren? Ik heb haar gemist omdat ze daar ter plekke uitspreekt wat, imho iedereen denkt, dat Noa zo'n Paris Hilton-wannabe is.

Anneke eruit, prima. Kathleen eruit; jammer.
En wat een gekrenkte indruk maakt die Anne, zeg. "Als ik niet door de vakjuri gekozen wordt dan hoeft het voor mij niet meer. Pu-lease. Vindt haar gezicht ook niet lief genoeg voor kindertjes.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72957221
Wél heel lief. Dát juist wél. Maar ze heeft iets depressiefs in haar uitstraling, wat de kindertjes vast feilloos zullen oppikken. Ze zit volgens mij niet lekker in d'r vel.

Ik vond haar bij de eerste auditie echt stralen, maar ze is voor mij echt door het ijs gezakt.
pi_72957594
Noa is een artiestennaam trouwens, ze heet in het echt Tamara
Willem-Jan van Puffelen
pi_72958144
quote:
Op zondag 20 september 2009 09:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik ben er oprecht van overtuigd dat met Kathleen (de zwangere) die klik er wel zou zijn geweest. Qua persoonlijkheid viel zij heel goed met de andere twee dames. Het was echt die dikke buik die het 'verpestte' en dat is wel heel erg jammer op dit moment natuurlijk. Zij had goed en lief tussen de twee K'tjes in kunnen staan en haar naam had ze ook nog eens mee....
Dat heb ik ook steeds gedacht, maar toen ik haar op die fotoshoot zag, viel ze me echt tegen.
Het plaatje klopte niet naar mijn idee.
Ik vond het trouwens in het begin maar een rare opdracht, laterna snapte ik pas wat de bedoeling er van was.

Bart Peeters was geniaal!
pi_72977151
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:54 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat heb ik ook steeds gedacht, maar toen ik haar op die fotoshoot zag, viel ze me echt tegen.
Het plaatje klopte niet naar mijn idee.
Ik vond het trouwens in het begin maar een rare opdracht, laterna snapte ik pas wat de bedoeling er van was.

Bart Peeters was geniaal!
Ik vond sowieso haar oude kapsel veel leuker staan bij dr, vond t best zonde
  Donald Duck held maandag 21 september 2009 @ 19:53:59 #189
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72977660
Ik vind het bij dit ook leuk om de K2's weer eens in een wat ander programma te zien. In al die echt op kinderen gerichte optredens spelen ze vooral heel erg een rol.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_72983365
Ik hoop dat Karen en Kristel zich toch nog bedenken.
De enige opvolger van Kathleen is Kathleen natuurlijk!

Iemand het mailadres van Gertje om hem te overtuigen?
pi_72984470
Wat krijgt dit programma toch een meiden gehalte zeg :-(...

Hoop dat het volgende week beter is. Finale dan?
pi_72987940
Josje is leuk!
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:06:21 #193
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72988383
Zou Kathleen niet te sexy zijn om nog een onschuldig K'tje te zijn? Ze heeft zo te zien/horen al best het eea gedaan de afgelopen jaren en is dat niet allemaal voor kinderoogjes geschikt. Zou dat geen nadeel voor haar gevormd hebben?
Ik vond/vind Kathleen leuk.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:50:46 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72997771
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoor een sample van the riddle
Zo heet dat liedje idd! We konden er al niet opkomen.

Vanaf het begin ben ik al voor Josje of madelon, en ze zijn er nog steeds!
Wanneer gaat die vreselijke Noa eruit?
Is as zaterdag de finale?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72997865
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Empeee het volgende:
Ik hoop dat Karen en Kristel zich toch nog bedenken.
De enige opvolger van Kathleen is Kathleen natuurlijk!

Iemand het mailadres van Gertje om hem te overtuigen?
Gert@fok.nl

Succes ermee

( voor iedereen )

Ik ben blij dat Kathleen eruit is, man hoe had ze dat willen doen een baby en 80 shows+musical+ nieuwe dvd?

Ik snap sowieso niet hoe Kristel het combineert, het zal wel lekker verdienen. Die kindjes van haar ziet ze zo ook niet veel.

Ik vind de show leuk, jammer dat Anneke eruit is maar ze dorsten het zeker niet aan met haar al vind ik haar persoonlijk nog het beste erbij passen. En zo beroerd zingen deed ze nu ook weer niet waarom was ze anders zover gekomen?

En een beetje extra zanglessen doen geen kwaad, al bij de eerste extra zangles zat die ene meneer met zijn duimen omhoog ( weet zo effe zijn naam niet)

ennieway zateredag weer een nieuwe aflevering
pi_73006766
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Zo heet dat liedje idd! We konden er al niet opkomen.

Vanaf het begin ben ik al voor Josje of madelon, en ze zijn er nog steeds!
Wanneer gaat die vreselijke Noa eruit?
Is as zaterdag de finale?

de finale is 3 oktober dacht ik..
Aankomende zaterdag gaat er iig 1 iemand uit en daarna zal dan wel de finale zijn met nog 3 kandidaten .
pi_73006859
ik weet helaas al wie er uit gaat zaterdag...
gelezen op een andere site..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:43:05 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73007453
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Smikke het volgende:
Zou Kathleen niet te sexy zijn om nog een onschuldig K'tje te zijn? Ze heeft zo te zien/horen al best het eea gedaan de afgelopen jaren en is dat niet allemaal voor kinderoogjes geschikt. Zou dat geen nadeel voor haar gevormd hebben?
Ik vond/vind Kathleen leuk.
Is toch leuk voor de pappa's?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73011245
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Vicky het volgende:
ik weet helaas al wie er uit gaat zaterdag...
gelezen op een andere site..
Weinig zinvolle opmerking tenzij een linkje of spoiler plaatst
pi_73011908
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Weinig zinvolle opmerking tenzij een linkje of spoiler plaatst
Doe maar geen spoiler, die opent gewoon meteen bij de mensen die mobiel internetten... Als mensen het willen weten kunnen ze toch zelf zoeken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')