abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73141764
Als Madelon acteert alsof ze zo blij is, weet ik nog niet, maar als het al zo is, vind ik het wel knap dat ze het zo lang volhoudt. Daarbij, bij het afvallen van de kandidates in Antwerpen, waar er niet 16, maar 8 deelneemsters doorgingen naar de volgende ronde, zag ik toch wel wat verbazing dat ze door was en ook echt oprechte blijheid dat ze door was... (Net als Anneke trouwens, ook zo'n blijhoofje).

Josje heeft toch ook m'n voorkeur, die videoclip met haar was gewoon al gelijk ready om on air gegooid te worden. Zag er heel proffesioneel uit. Ze keek ook het minst van allen echt in de camera. Anne had dat echt heel erg juist (die ogen ook...alsof die tegen de achterzijde van haar schedel aan kietelen) en inderdaad... ze is echt een tikkende tijdbom. Anne doet met trouwens denken aan die andere neuroot: Ronja in GTST.... kan ook elk moment afgaan.
pi_73141791
Sommige mensen zijn écht zo blij als een Madelon, bijna non-stop. Ze bestaan.

Als je naar de open dag van de Pabo gaat (ben ik ooit geweest), merk je dat wel. Onder scouting-leidsters vind je er veel. En op de middelbare school had ik er ook zoëen bij me in de klas ("hoi hoi!"). Ook eentje die scouting deed, trouwens.

Op een gegeven moment word je er wel een beetje gek van. Dan kan je geen "hoi hoi" of "hoi pipeloi" of iets dergelijks meer horen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2009 09:47:03 ]
pi_73141893
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Ja, dat is ook exact de omschrijving!

Ik was altijd voor Madelon, maar ik ben bang dat ik toch voor Josje ga zijn. Heb zelfs al gestemd.
Ze is alleen labiel als ze praat, magoe, dan maar d'r mond houden, alleen zingen, dansen, acteren

Noa... "alle Nederlanders zijn tegen mij! BOEHOE! Ik hoop dat ze hard gaat falen met de stemmers. Helaas moet ik idd toegeven dat ze op sommige vlakken echt de beste is. Qua zang bijv.
pi_73141929
Daarom twijfel ik ook sterk of ze wel acteert en lijkt het er ook steeds meer op dat ze gewoon zo is. Ze lijkt me erg aardig en het lijkt me ook zeker mogelijk dat ze het gaat worden, ze houdt het denk ik van alle 3 het langste uit om een K3 lid te blijven. Josje daar in tegen heeft nu door haar kortere ponny ook veel meer een "K3 gezicht" gekregen en als je toevallig gister inschakelde op het moment dat ze die clip met haar aan het opnemen waren, dacht je toch waarschijnlijk ook dat de nieuwe K3 al gekozen was ?
  zondag 27 september 2009 @ 10:02:50 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73141946
Maar ik vind Noa zo niet K3. Toch denk ik dat een Josje weer minder bestand is tegen de stress van het wereldje. Ook daarin zal Noa de beste zijn, denk ik. Dat gejank van Noa gisteren was alleen maar om een contactmomentje te creëren.
pi_73141979
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Maar ik vind Noa zo niet K3. Toch denk ik dat een Josje weer minder bestand is tegen de stress van het wereldje. Ook daarin zal Noa de beste zijn, denk ik. Dat gejank van Noa gisteren was alleen maar om een contactmomentje te creëren.
Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73142174
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Geniale opmerking idd !
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 27 september 2009 @ 11:49:27 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73143633
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...

Kan je ook anti-stemmen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73143804
Ik snap sowieso niet dat Noa er nog steeds in zit, in een van de eerste afleveringen dat ze in dit huis zaten was Patty toch wel vrij duidelijk absoluut geen fan van haar.. Had toen echt verwacht dat Noa er uit zou gaan.

Verder was het wel te verwachten dat Anne af zou vallen deze keer, ze heeft ook niet echt een K3 uitstraling, je zag gewoon aan haar gezicht dat ze (begrijpelijk) heel moe was. Die zal dus na 80 ( ) optredens geen vrolijke glimlach meer op haar gezicht kunnen toveren.

Ik ga denk ik voor Josje, al is Madelon ook wel goed. Maar ik vind Josje iets echter denk ik .
pi_73144267
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...

Kan je ook anti-stemmen?
Toch ben ik bang dat het publiek ditmaal mag stemmen voor de winnares.
  Donald Duck held zondag 27 september 2009 @ 12:25:24 #261
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73144454
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik. Kristel en Karen kiezen dan de winnares.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73144505
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik. Kristel en Karen kiezen dan de winnares.
Dan hangt het er dus maar net van af hoeveel Vlamingen en Nederlanders stemmen.
Noa zit er duidelijk nog in om zo België nog enigszins bij deze show te betrekken.
pi_73147313
Oei, lastige keuze nu. Dat Anne eruit ging vond ik niet zo moeilijk, ze kon die druk echt niet meer goed aan. Josje vind ik geloof ik toch echt het leukste, daarna Madelon en dan Noa. Het is jammer dat Noa zo'n Paris Hilton look heeft en daardoor wat uit de hoogte komt, want volgens mij valt ze eigenlijk wel mee en zou ze het niet slecht doen..... Maar uit deze groep hoop ik dat Josje wint.
I had a signature once. It was awful.
pi_73147358
Bij Noa is voor mij niet helemaal duidelijk of ze nou wel echt bij K3 wil, door haar vreemde niet-K3 achtige houding. Madelon en Josje zijn veel enthousiaster
pi_73147393
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Oh gelukkig maar dan. Ik zou het vreselijk vinden als iemand anders voor mij een collega uit moest kiezen waar ik jaar in jaar uit intensief mee samen zou moeten werken.
pi_73147478
Madelon Noa Madelon valt als eerste af, en ik denk dat ze dan voor Josje kiezen !
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 27 september 2009 @ 14:48:02 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73148480
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
pi_73148568
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.
Willem-Jan van Puffelen
pi_73149986
Dan is het maar te hopen dat Nederland genoeg op Josje stemt.
pi_73151601
Opmerking van mijn vader: "K3, daar hoef je toch niets meer voor te kunnen dan een beetje in de microfoon kwijlen?"

Wordt toch tijd dat 'ie eens kijkt. Maar hij heeft geen zin ("kindermuziek, daar ga je toch niet naar kijken?"). Tja, dan blijf je onwetend.

(En maar lachen om het feit dat ik het zo fanatiek volg...)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2009 16:50:47 ]
pi_73151835
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal mee eens Mag toch hopen dat zij het niet wordt zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 27 september 2009 @ 18:26:21 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73154889
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:50 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.
Dat zou voor de kijkcijfers wel ideaal zijn: beide landen blijven kijken!
  zondag 27 september 2009 @ 19:02:31 #273
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73155930
In de laatste aflevering die ik online terug kan zien blijven er vier over, geen drie. Heb ik een uitzending gemist of...?
pi_73157012
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
In de laatste aflevering die ik online terug kan zien blijven er vier over, geen drie. Heb ik een uitzending gemist of...?
Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.
pi_73159958
Nou, vandaag maar eens de kwestie aan dochterlief van 4 voorgelegd.

Kiest ze Noa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')