Ja, dat is ook exact de omschrijving!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"quote:Op zondag 27 september 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Maar ik vind Noa zo niet K3. Toch denk ik dat een Josje weer minder bestand is tegen de stress van het wereldje. Ook daarin zal Noa de beste zijn, denk ik. Dat gejank van Noa gisteren was alleen maar om een contactmomentje te creëren.
Geniale opmerking iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.quote:Op zondag 27 september 2009 10:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"
Toch ben ik bang dat het publiek ditmaal mag stemmen voor de winnares.quote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...
Kan je ook anti-stemmen?
Dan hangt het er dus maar net van af hoeveel Vlamingen en Nederlanders stemmen.quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik.Kristel
en Karen kiezen dan de winnares.
Oh gelukkig maar dan. Ik zou het vreselijk vinden als iemand anders voor mij een collega uit moest kiezen waar ik jaar in jaar uit intensief mee samen zou moeten werken.quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik.Kristel
en Karen kiezen dan de winnares.
Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
Dat zou voor de kijkcijfers wel ideaal zijn: beide landen blijven kijken!quote:Op zondag 27 september 2009 14:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.
Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
In de laatste aflevering die ik online terug kan zien blijven er vier over, geen drie. Heb ik een uitzending gemist of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |