abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2009 @ 20:58:12 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73160020
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:39 schreef Remzz het volgende:

[..]

Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.
Ahhh ok, thanxx
pi_73160211
Josje
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 27 september 2009 @ 22:57:50 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73167115
Oei.. moeilijk.

In het begin vond ik Madelon erg leuk! Maar nu vind ik haar een beetje irritant.. ze is gewoon té vrolijk Neig heel erg naar Noa In het begin vond ik haar verschrikkelijk, maar nu heeft ze een wat zachtere kant laten zien. Josje.. tja, leuke meid en in de videoclip straalde ze K3 uit, maar soms ziet ze er zo niet-K3 uit. verschilt erg per shot van haar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 27 september 2009 @ 23:05:51 #279
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73167407
Madelon was voor mij vanaf de 1e auditie-uitzending (en ze was ook de 1e die op kwam en ik riep meteen dat ze konden stoppen met zoeken ) het nieuwe K3-lid. Alleen twijfel ik nu toch een beetje. Ze komt soms wat nep over, maar ik heb toch het idee dat ze dat niet express doet en niet eens door heeft. Vind het wel jammer dat Josje nu zo populair is. Ik blijf bij haar echt zo'n dromerig, ik-ben-vegetariër-typje zien. Geen idee waarom, maar als ze nu zou zeggen dat ze graag bomen knuffelt zou het me niet verbazen. En ze komt gewoon heel slecht over als ze praat. En dat is toch wel iets dat je veel moet gaan doen met kids, maar ook met allemaal andere mensen in de buisness.
Noa is gewoon totaal geen type voor K3. Ze is teveel bezig met zichzelf en haar uiterlijk en er mooi uit zien. Ik denk ook dat ze niet echt goed is met kids, maar daar hebben we nog niet veel van gezien. Ze komt arrogant over en het zou me niet verbazen als ze dit idd gebruikt voor haar eigen carriëre.
Ik hou het bij Madelon. En dat ze ook uit Tilburg komt heeft er misshcien wel iets mee te maken
To infinity…and beyond!
pi_73168586
Net online de aflevering gekeken.
Van mij mag Josje de nieuwe K worden.
Madelon vind ik echt niks, op mij komt ze enorm gemaakt over, ik erger me rot aan haar.
Noa vind ik leuk, maar niet héél leuk ofzo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73169385
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef sheotah het volgende:
Nou, vandaag maar eens de kwestie aan dochterlief van 4 voorgelegd.

Kiest ze Noa
Mijn 6-jarige ook
Don't you love her madly?
pi_73169563
Josje moet gewoon winnen
pi_73169898
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Mijn 6-jarige ook
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Echt nog een meisje-meisje. De andere 2 zijn meer volwassen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73171805
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Ik vind Josje anders ook nog wel een jeugdige uitstaling hebben, vooral in die clip die opgenomen werd.

Noa vind ik een vrij harde blik hebben, maar misschien dat dat voor kinderen niet opvalt?
pi_73172891
Ik ga op Josje stemmen

Noa zit er nog in voor de Belgische kijkcijfers, maar ben bang dat ze het zomaar zou kunnen worden.
Vond haar aardig zeuren, "voel me zo alleen" bla bla bla
  maandag 28 september 2009 @ 10:06:52 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73173646
Mja, een beetje googlen gisterenavond leerde mij dat alle belgen op noa gaan stemmen.
Heel veel 'hoera, er zit nog een belg in de finale! stem op haar!'-artikelen, ook gewoon in de serieuze media.
KuikenGuppy
  maandag 28 september 2009 @ 10:18:33 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73173847
Volgens mij piept Noa al na twee optredens dat ze op vakantie moet. Dat wordt helemaal niks
pi_73179761
Josje is toch wel favoriet volgens mij, qua dans e.d. is ze echt een gelijkwaardige aanvulling. Ze zal alleen wel hard moeten werken aan dr accent, maar dat is zeker niet ondoenlijk.

Noa, ik vind dr gewoon niet sympathiek, hoewel ik moet toegeven dat dr uitstraling wel iets vooruit is gegaan. Ze zingt wel goed, dat klonk idd heel erg lekker samen! Ik zie alleen nog niet zo of ze een gelijkwaardige klik met K2 heeft.

Madelon, ik denk dat dat 2 beren broodjes smeren - gehalte zal blijven, zo is ze gewoon. Plus dat het wel tekenend was dat Kristel aangaf meer op haar gemak te zijn bij Anne dan bij Madelon. Lijkt me wel van groot belang wil je samen een team vormen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_73180213
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Burdie het volgende:
Mja, een beetje googlen gisterenavond leerde mij dat alle belgen op noa gaan stemmen.
Heel veel 'hoera, er zit nog een belg in de finale! stem op haar!'-artikelen, ook gewoon in de serieuze media.
Vinden de 2 K's nog dat een Belgische voor hun persoonlijk (misschien gevoelsmatig) een streepje voor heeft of zou het écht niet uitmaken?

Ik ben er nog niet uit, ik vind Madelon iets tè... t'is net of ze nonstop op het toneel voor een musical bezig is, het is net even teveel. Maar in de act zal ze er wel altijd wel gemotiveerd staan en het ook met veel plezier doen en dat is ook wel belangrijk
Josje vind ik niet geweldig, maar ze doet het verder wel leuk.
Zolang ze Noa maar niet kiezen vind ik het wel prima
pi_73180992
De nieuwe K3 wordt gewoon Noa, het gaat niet om kwaliteit, de Belgen willen gewoon een nieuwe Belg dus kiezen ze voor de Belgische Paris Hilton , terwijl Josje en Madelon echt wel beter zijn. Een soort van Eurovisie waarbij ook iedereen op de eigen landgenoot stemt, als Noa in K3 komt stel ik voor de landsgrenzen voor K3 dicht te gooien
pi_73181542
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef tulpie123 het volgende:

als Noa in K3 komt stel ik voor de landsgrenzen voor K3 dicht te gooien
pi_73181995
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou kunnen.
Al heb ik ook wel het idee dat zij vindt dat er een Vlaamse in moet zitten. Ze vraagt me ook steeds wie het Vlaamse meisje is.
Don't you love her madly?
pi_73182120
Mooie blondine.
  maandag 28 september 2009 @ 16:02:58 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73182328
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:57 schreef Socios het volgende:
Mooie blondine.
Dat zijn ze toch alle 3? Al dan niet geverfd.
pi_73183603
  maandag 28 september 2009 @ 16:48:03 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73183803
Die Anne kan niet blijven glimlachen. Die wordt onmiddellijk serieus en piekerig als ze apart geinterviewd wordt. Valt me steeds op.

Die Noa wordt niks. Die wil diva zijn, een boa om en niks doen. Die past er totaal niet tussen, al kan ze erg goed zingen.

Josje is een hele lieve meid. Al hoop ik dat ze beter gaat zingen. Het klinkt nog niet voluit.

Als ze Madelon nog even flink kunnen bijschaven, dus dat over-geacteer eruit en ook dat extreme articuleren, denk ik wel dat ze het heel goed zou doen. Al denk ik wel dat ze qua frisheid de andere twee K3-ers ver overtreft.
pi_73184934
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:

Die Noa wordt niks. Die wil diva zijn, een boa om en niks doen. Die past er totaal niet tussen, al kan ze erg goed zingen.
Noa moet gewoon lekker solo wat gaan doen Kan ze ook niemand irriteren met diva trekjes En geen kindermuziek... Gewoon top-40. Zie ook totaal niet wat zij met kinderen heeft
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:37:21 #298
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_73208710
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...

Kan je ook anti-stemmen?
Het nieuwe K'tje krijgt een vast contract voor 3 jaar.
Maar zij zal niet in een financieel gespreid bedje komen te liggen
Ze moet niet gaan denken dat zij mee kan profiteren waar Karen en Kristel al 10 jaar voor gewerkt hebben.
Deze dame zal een "bescheiden" loon ontvangen, en daarnaast maar minimaal meedingen in de opbrengsten van de verkoop van artikelen waar zij met haar koppie op komt te staan.

Voor mij was Anneke hét nieuwe K'tje, maar helaas had zij geen tijd om het niveau te behalen.
Noa is een secreet, heb er geen andere woorden voor.
Zij heeft al een "carriere"..al gezien? www.noaneal.com

Stemmen doe ik niet, iedere sms stem telt maar half mee las ik ergens.
pi_73210084
Josje .
pi_73216659
Ik hoorde vandaag dat het nu al bekend is wie het gaat winnen en dat is die Belgische, gewoon doorgestoken kaart dus... We zien wel of t klopt volgende uitzending....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')