Ahhh ok, thanxxquote:Op zondag 27 september 2009 19:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.
Mijn 6-jarige ookquote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef sheotah het volgende:
Nou, vandaag maar eens de kwestie aan dochterlief van 4 voorgelegd.
Kiest ze Noa
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?quote:
Ik vind Josje anders ook nog wel een jeugdige uitstaling hebben, vooral in die clip die opgenomen werd.quote:Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Echt nog een meisje-meisje. De andere 2 zijn meer volwassen.
Vinden de 2 K's nog dat een Belgische voor hun persoonlijk (misschien gevoelsmatig) een streepje voor heeft of zou het écht niet uitmaken?quote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Burdie het volgende:
Mja, een beetje googlen gisterenavond leerde mij dat alle belgen op noa gaan stemmen.
Heel veel 'hoera, er zit nog een belg in de finale! stem op haar!'-artikelen, ook gewoon in de serieuze media.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef tulpie123 het volgende:
als Noa in K3 komt stel ik voor de landsgrenzen voor K3 dicht te gooien![]()
Zou kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Echt nog een meisje-meisje. De andere 2 zijn meer volwassen.
Noa moet gewoon lekker solo wat gaan doenquote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa wordt niks. Die wil diva zijn, een boa om en niks doen. Die past er totaal niet tussen, al kan ze erg goed zingen.
Het nieuwe K'tje krijgt een vast contract voor 3 jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...
Kan je ook anti-stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |