quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Tessio het volgende:
Ze doen het wel sloom hoor, zoveel tijd hebben ze niet.
Het is potjandorie geen bejaardenactiviteit!
Nog 2 minuten!!!
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ingestort als een kaartenhuis en het is allemaal de schuld van Eline
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Tessio het volgende:
Nog 1 minuut
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Renate heeft het voor elkaar![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef beequeen het volgende:
Pim blijft dapper doorgaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
Gaan we nu echt 2 uur of meer kijken naar het mislukken van een opdracht?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Er komt vanavond nog een dagduel.
Dit duel zal tevens invloed hebben op de gehele groep Overlevers.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Tessio het volgende:
Durf haast niet te blazen hier bij mijn laptop.............
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef Tessio het volgende:
Ze worden allemaal wat lacherig, straks stoot er eentje tegen de tafel aan...........
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Spooky4u het volgende:
Pim gooit het zelf omver en begint weer opnieuw
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
De poll van Peter6000 staat ook nog steeds open en ik vind dat er nog niet zo veel gestemd hebben![]()
[NIEUWE POLL] Favoriete en minst favoriete overlever
quote:
En dat nog wel op zondag!quote:
misschien wachten ze tot de eindtijd die ze hadden voor deze opdracht? anders zou het niet eerlijk zijn.quote:
Het hoeft toch niet eerlijk te zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
misschien wachten ze tot de eindtijd die ze hadden voor deze opdracht? anders zou het niet eerlijk zijn.
Zou logisch zijn, maar Dementor zei een half uur geleden oid dat het dagduel er bijna aankwam toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
misschien wachten ze tot de eindtijd die ze hadden voor deze opdracht? anders zou het niet eerlijk zijn.
Dat zei hijquote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar Dementor zei een half uur geleden oid dat het dagduel er bijna aankwam toch?
amenquote:
ooit brom ik je , ooitquote:
Eline ookquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
Hoezo stemt men in de poll op water en bruine bonen, die dingen zijn hartstikke voedzaam.
Let them eat cake. Worden ze kotsmisselijk van.
Pim laat wel ff karakter zien! Stug doorgaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
Hoezo stemt men in de poll op water en bruine bonen, die dingen zijn hartstikke voedzaam.
Let them eat cake. Worden ze kotsmisselijk van.
En de aftermath van 2 dagen bruine bonen met weinig wc papier is ook niet allesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien wel. Niet bij stil gestaan. Ik heb ook bonen gekozen. Lijkt me ook niks om twee dagen alleen bonen te moeten eten.
we hebben geen reuk-cam, dat scheeltquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien wel. Niet bij stil gestaan. Ik heb ook bonen gekozen. Lijkt me niks om twee dagen alleen bonen te moeten eten.
Ja je kan je afvragen voor wie de straf groter is. Arme medebewoners.quote:
Dat zegt 'men'quote:Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Het dagduel had consequenties voor alle overlevers?
Wellicht het wiel. Al deed Pim daar idd makkelijk weer aan mee.quote:
Lichtjes zijn voor het beeld anders zien jullie echt te weinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Omdat er 2 opdrachten zijn mislukt moeten ze nog 2 uur in het donker zitten.
Weg met die waxinelichtjes dan.
Heb ik een opdracht gemist in die drie uur.Fietsen,push up,karrewiel en kaartenhuis heb ik gezien.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Omdat er 2 opdrachten zijn mislukt moeten ze nog 2 uur in het donker zitten.
Weg met die waxinelichtjes dan.
De toren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik een opdracht gemist in die drie uur.Fietsen,push up,karrewiel en kaartenhuis heb ik gezien.
Lief van julliequote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lichtjes zijn voor het beeld anders zien jullie echt te weinig.
Het is daar beneden echt extreem donker ook met een kaarsje.
Ze moesten een Jenga toren bouwen 3 keer hoger dan de doos en om de beurt 1 steentje neerleggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik een opdracht gemist in die drie uur.Fietsen,push up,karrewiel en kaartenhuis heb ik gezien.
Toren bouwen van jengablokken, helaas hij was te laag.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
verleid jimbo in 24uur misluktequote:
Dat is dan iets voor de volgende TBO: voldoende IR-leds of -lampen installeren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lichtjes zijn voor het beeld anders zien jullie echt te weinig.
Het is daar beneden echt extreem donker ook met een kaarsje.
Eline's windjes ruiken vast lekker!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Eline en Jeroen worden voor 24 uur op water en bruine bonen gezet.
Onbeperkt bruine bonen eten zie ik niet als een voordeelquote:
Ze komen wel flink op krachten.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onbeperkt bruine bonen eten zie ik niet als een voordeel
Altijd positief blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onbeperkt bruine bonen eten zie ik niet als een voordeel
Tenzij ze ontzettend aan de diarree gaan.quote:
Hebben we.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan iets voor de volgende TBO: voldoende IR-leds of -lampen installeren.
Altijd leuk, iets leuksquote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef Dementor het volgende:
Er komt zometeen nog iets leuks.
Misschien krijg je wel last van je buik ervanquote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij ze ontzettend aan de diarree gaan.
Het lijkt me niet goed om alleen bruine bonen te eten
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel last van je buik ervan
Ik ben voor drank erin vanavond, dat trekt Jeroen nooitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.
Prima, maar volgens mij was het zo ook duidelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ik post zometeen het briefje met de regels op de officiële website.
Misschien moet je er wel van spugenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ja eline is wel een zemel met alles. Bang zijn om buikpijn te krijgen van bruine bonen. Het gaat over 2 potten per persoon. Waar lult ze over. Daar zit 400 gram bonen in zonder het vocht.
Het is ook nooit goed he.
Of dat 3 gangen menuquote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Spooky4u het volgende:
Gunnen we de andere bewoners McDonalds?
Of ze vraagt om hondenvoer. Is misschien voedzamerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Spooky4u het volgende:is bang voor buikpijn. Dan eet ze maar niet.
fijn! ..zouden die van vandaag ook kunnen .... kon ze nergens vindenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ik post zometeen het briefje met de regels op de officiële website.
Of een portie Kipnuggets, 6 stuksquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel
Eén burger en kleine portie patat.
zou wel toffer zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel last van je buik ervan
Ah gossie, het prinsesje haalt daar haar neus ook al voor op, als ze dit niet doet en de rest krijgt honger zal ze het nog moeilijk gaan krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ja eline is wel een zemel met alles. Bang zijn om buikpijn te krijgen van bruine bonen. Het gaat over 2 potten per persoon. Waar lult ze over. Daar zit 400 gram bonen in zonder het vocht.
Het is ook nooit goed he.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, het prinsesje haalt daar haar neus ook al voor op,
Zou die bak daarvoor zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb gestemd voor 'make-up de Bunker uit':
- wanneer loopt de stemming af?
- wanneer wordt het aan de overlevers medegedeeld?
- voor hoelang gaat de make-up de Bunker uit?
Ze mogen inmiddels wel wat meer eten hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel
Eén burger en kleine portie patat.
En bewaren mag niet! Alles moet op.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Noelle06 het volgende:
Kom maar op met een krat bier , feestje voor de rest vanavond lijkt me leuk
quote:
mwoah, ze vullen het maar aan met witte rijst.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen inmiddels wel wat meer eten hoor.
2 of 3 burgers
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef snetje het volgende:
en Amber zit weer te pulken .... die heeft ook honger
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Tja, honger maakt rauwe bonen pukkels zoetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullken
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
400 caloriën in zo'n pot?
Misschien zwicht ze voor alcohol.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
neuhquote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
Misschien wel, ik vind haar echt een Nadia met Amanda trekjes worden nu....quote:
Elk woord? Ze valt steeds in herhaling dus dat is makkelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.
Is dat voor een dagje, of voor de hele periode?
Eline kan geen goed doen, dat weet je toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Oh das wel handig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef mazaru het volgende:
Alle voedsel inleveren
Wedden dat ze een waanzinnige lading lekker eten gaan krijgen
precies mij gedachtequote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef mazaru het volgende:
Alle voedsel inleveren
Wedden dat ze een waanzinnige lading lekker eten gaan krijgen
Er heeft ook een Poll opgestaan over de bedtijden, die volgens mij gewonnen is door 01.00 uur.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
Voor hoelang inleveren? De rest van de tijd denk ik. Misschien kan ie het terugwinnen.
Idd, en een flinke lading drank die vanavond op moet! ^^quote:
Die 2 roken ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen toch niets anders in hen mond stoppen dan water en bruine bonen?
Dat betekent dus dat ze ook niet mogen roken.
Een sigaret moet je ook in je mond steken
Ik denk dat ze het beiden niet trekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, en een flinke lading drank die vanavond op moet! ^^
Dat trekt Jeroen nooit, drank opgeven ;x
Inderdaad dat zal niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft gelijk, denk ik, Peter kan maar beter niks van dat eten pakken nu.
't Is wel omgeslagen hier ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline kan geen goed doen, dat weet je toch?
Met die kaarten deed ze het overigens heel goed, maar daar hoor je dan weinig over
Maar er is er eentje die de eerste slok drank neemt. En die heeft verloren dan.quote:
Er wordt voor betaald, het wordt door de volgers nauwgezet in de gaten gehouden, dus de uitslagen moeten in het spel verwerkt worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien weten ze door het pollbos de poll niet meer?
Er worden wel credits voor betaald dus moet iedere uitslag van een poll in het spel verwerkt worden.
Een beetje afzeiken heb ik ook geen moeite mee, deed ik ook bij Renate, maar vanmiddag stonden er al 5 afzeikcomments als ze alleen maar adem haalde en dat vrij lang, werd ik nogal flauw van.quote:
Fok is niet het enige forum dat meekijkt. Misschien is er op die andere ook een andere voorkeur/pispaaltje. Dat moet bijna wel als ik het controlpanel bekijk.quote:
Bij de meeste is het toch wel Elinequote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is niet het enige forum dat meekijkt. Misschien is er op die andere ook een andere voorkeur/pispaaltje. Dat moet bijna wel als ik het controlpanel bekijk.
Ik heb nooit moeite met Renate gehad. En Eline heeft het bij mij verpest door dat nepstemmetje. Dat werkt op mijn spijsvertering, en niemand komt aan mijn spijsvertering.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Renate is weg, dus nu is Eline de zondebok.
Ik ook niet.quote:
Hij kon ook heel goed stiekem rokenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
ik hoop en dat zal ook wel dat ze al het eten goed na checken .... ik bedoel in alle BB's werd er ook steeds stiekem wat achter gehouden door de bewoners als ze op rantsoen moesten ... volgens mij was Roel daar heel goed in
Vond Renate niet zo erg als Eline.Vond Renate best wel zielig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat is dan ook het enigste voordeel van het laten zien van die pollquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef blomst het volgende:
Zou Amber zo rustig zijn omdat ze denkt dat ze onderaan de lijst staat nu Renate en bobby weg zijn?
Hangt van Calimero zelf af, als ze blijft mauwen over 'misschien wel pijn in mn buik' en 'misschien overgeven' dan lever ik daar commentaar op. Tis hier tenslotte COS. Jeroen reageert op een manier die ik wél kan waarderen dus daar zeik ik dan ook niet overquote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
Een beetje afzeiken heb ik ook geen moeite mee, deed ik ook bij Renate, maar vanmiddag stonden er al 5 afzeikcomments als ze alleen maar adem haalde en dat vrij lang, werd ik nogal flauw van.
Gelukkig houden mensen wel rekening daar nu mee geloof/hoop ik
Misschien hier, maar ze stijgt gestaag door met de stemmenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar de achterban zijn en/of mensen met veel geld die de uitslag gaan bepalen. Dan lijkt me de poll van b.v. Peter6000 veel eerlijker.quote:
Omdat ze denkt dat het scoort, dat zei ze meteen nadat ze hoorde dat Pim bovenaan stond 'oh dan moeten we dus de hele dag onze mond dicht houden en praten als een robot'. Blijkbaar voert ze dat plan uitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef blomst het volgende:
Zou Amber zo rustig zijn omdat ze denkt dat ze onderaan de lijst staat nu Renate en bobby weg zijn?
Daar heb ik ook geen moeite mee. Dat kun je verwachten als je met je neus voor camera's gaat staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wel met de schofterigheid van de reacties hier, maar dat schijnt binnen de policy te vallen.
Ze begint het idd vantevoren al te piepen, als ze gewoon haar best deed en ze zou misselijk worden dan heeft ze het geprobeerd. Nu zit ze te piepen voordat ze een hap heeft genomen. Bovendien, bruine bonen is niet hetzelfde als hondenvoer, ik kan begrijpen dat ze dat niet trok maar dit moet ze gewoon doen imho, in elk geval proberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt van Calimero zelf af, als ze blijft mauwen over 'misschien wel pijn in mn buik' en 'misschien overgeven' dan lever ik daar commentaar op. Tis hier tenslotte COS. Jeroen reageert op een manier die ik wél kan waarderen dus daar zeik ik dan ook niet over
Bij Renate scheelde het niet veelquote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
Dat komt me bekend voor en is (bijna) inherent aan Fok.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wel met de schofterigheid van de reacties hier, maar dat schijnt binnen de policy te vallen.
Ze krijgt vandaag ook, van iedereen, de minst negatieve stemmen. Dus familie speelt hier geen rolquote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar de achterban zijn en/of mensen met veel geld die de uitslag gaan bepalen. Dan lijkt me de poll van b.v. Peter6000 veel eerlijker.![]()
[NIEUWE POLL] Favoriete en minst favoriete overlever
Daar heb ik ook echt geen moeite mee als daar commentaar op komt, maar vanmiddag werd er totaal niet over de streams gepraat, alleen maar over de hoogte van haar stem en dat 2 topics vol, daar werd ik nogal flauw van ;xquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze begint het idd vantevoren al te piepen, als ze gewoon haar best deed en ze zou misselijk worden dan heeft ze het geprobeerd. Nu zit ze te piepen voordat ze een hap heeft genomen. Bovendien, bruine bonen is niet hetzelfde als hondenvoer, ik kan begrijpen dat ze dat niet trok maar dit moet ze gewoon doen imho, in elk geval proberen.
Daar zijn geen 2 topics voor nodig, dat filmpje van soepkip (oid) volstaat primaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt geen moeite mee als daar commentaar op komt, maar vanmiddag werd er totaal niet over de streams gepraat, alleen maar over de hoogte van haar stem en dat 2 topics vol, daar werd ik nogal flauw van ;x
Ik stoor me net zo aan die passieve houding van haar bij alle opdrachten hoor, maar een beetje originaliteit in het afzeiken is wel gewenst imo
Heel cool, aangezien dan voor het eerst live wordt aangetoond aan mensen dat spoken wel bestaan en Bassie en Adriaan vroeger logen!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef mazaru het volgende:
Hoe cool zou het zijn als het daar echt zou spoken?
wat nou als het een muis is ... of een ratquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn geen 2 topics voor nodig, dat filmpje van soepkip (oid) volstaat prima![]()
Amber zegt dat ze een huisdier zouden krijgen.
Ik ben het eens met Pim, een hond lijkt me ook niet zo hygiënisch.
Lol, okay dan, ik zal er aan proberen te denken.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt geen moeite mee als daar commentaar op komt, maar vanmiddag werd er totaal niet over de streams gepraat, alleen maar over de hoogte van haar stem en dat 2 topics vol, daar werd ik nogal flauw van ;x
Ik stoor me net zo aan die passieve houding van haar bij alle opdrachten hoor, maar een beetje originaliteit in het afzeiken is wel gewenst imo
zonder kooitjequote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou als het een muis is ... of een rat
niks dervan..quote:
doet me weer denken aan de muis in BB met Chankwalquote:
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb geen hekel aan Eline maar ze heeft vandaag weinig gepresteerd, oke ze was net zo volhardend met de kaartenhuisopdracht als Pim. Heb het idee dat ze fysieke opdrachten liever uit de weg gaat.
Jeroen heeft ook een vreselijke piepstem, alleen die mauwt wat minder. Zijn ook genoeg mannen die zich storen aan de stem van Eline, zijn die dan ook jaloers? Alsof je als vrouw zijnde geen commentaar op een andere vrouw kunt hebben zonder jaloers te zijn, onzin natuurlijk. Tis dus ook niet alleen de stem bij Eline wat mensen stoort, ook haar houding om met zo min mogelijk inspanning zover mogelijk te komen. Al scoort ze daar bij een paar mensen ook weer wel mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.
Als ik dan lees dat mensen haar niet moeten vanwege haar stem, dan vind ik dat weinig inhoudelijk. Iedereen heeft een unieke stem, waar je zelf weinig tot niets aan kunt doen.
Komt bij dat het een aantrekkelijke meid is, dus ja, sorry, maar dan heb ik altijd het idee dat er toch een beetje jaloezie om het hoekje komt kijken.
Ja, gooi het er maar in!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef blomst het volgende:
nou kom op met het drie gangen diner voor de andere vier plus een wijntje.
die piest zich schijnbaar in der broek voor enge geeste dingen ... glaasje draaien wou ze ook al nietquote:
Hmm, Naad-Nix, Lientje-Peet..... het zal toch niet he?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
heeft eline het sjaaltje van peter gepikt?hihi zie ineens haar der mee zitten (valt me ineens op)
Haar stem? als er veel over geschreven wordt ga je er meer op letten maar is voor mij geen reden er negatief over te zijn....heeft namelijk niks met haar kwaliteiten te maken die ze vandaag duidelijk niet heeft laten zien. Van jaloersheid is aan deze kant zeker geen sprake, ze had mijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.
Als ik dan lees dat mensen haar niet moeten vanwege haar stem, dan vind ik dat weinig inhoudelijk. Iedereen heeft een unieke stem, waar je zelf weinig tot niets aan kunt doen.
Komt bij dat het een aantrekkelijke meid is, dus ja, sorry, maar dan heb ik altijd het idee dat er toch een beetje jaloezie om het hoekje komt kijken.
Nou nee hoor, ik moet 'r gewoon niet. Bovendien ben ik een stuk knapper ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook oneerlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen, zij hondenvoer vreten en Calimero krijgt bruine bonen
Ja, dat dacht ik ook al toen hij "naar huis" zei.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef snetje het volgende:
ja Peter troosten met die hap ...voorts gaat er weer 2500 weg
Vandaar dat ze zo stil was...... Ik heb het gevoel dat het spel nu pas gaat beginnen. Het nieuwtje is er een beetje af, het wordt nu zwaarder?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Tessio het volgende:
Amber is geknakt
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen, zij hondenvoer vreten en Calimero krijgt bruine bonen
waarom jankt ze nou ?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ze huilt![]()
Heeft even een moeiljk moment, Marielin en Peter gaan haar maar even troosten.
Foto, dan kunnen wij daar ook over oordelenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik moet 'r gewoon niet. Bovendien ben ik een stuk knapper ook nog![]()
Precies wat Jeroen al vanmiddag zei: Eerst zaten we in de wachtkamer en nu zitten we echt in de bunker.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo stil was...... Ik heb het gevoel dat het spel nu pas gaat beginnen. Het nieuwtje is er een beetje af, het wordt nu zwaarder?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
ELINE KOMT MET HAAR SMERIGE PIEPSTEMMETJE OOK TROOSTEN!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eline met haar "Ik ben zo'n lief onschuldig meisje" actquote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan durft ze het misschien pas te laten merken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef blomst het volgende:
Als iemand er wat doorzit heeft Marielin het ook net gehad, was bij Renate zo, en nu ook al bij Amber.
Dat mag nu toch wel duidelijk zijn? En daar ging het toch om?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo stil was...... Ik heb het gevoel dat het spel nu pas gaat beginnen. Het nieuwtje is er een beetje af, het wordt nu zwaarder?
komt ze wel over heenquote:
Omdat ze onderaan in de poll staat, zij gisteren bonzo moest eten en Eline vandaag bruine bonen krijgt en ze heeft een nieuwe pukkel ontdekt.'quote:
Ja, nét nadat iemand zei dat het benadrukken van de nummer 1 en 2 positie ook vervelend begon te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heel cool, aangezien dan voor het eerst live wordt aangetoond aan mensen dat spoken wel bestaan en Bassie en Adriaan vroeger logen!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze onderaan in de poll staat, zij gisteren bonzo moest eten en Eline vandaag bruine bonen krijgt en ze heeft een nieuwe pukkel ontdekt.'
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef snetje het volgende:
eigenlijk is dit de eerste dag dat het eindelijk wat zwaarder wordt ...eindelijk The Bunker ... en ze knakt alterwijl ze eergisteren nog riep ik zit hier zoooooooooo op mijn plek
Nah, laat Amber er vooral niet uitgaan, geef haar alle credits en stem voor haar. Afzien zal die bitchquote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nét nadat iemand zei dat het benadrukken van de nummer 1 en 2 positie ook vervelend begon te worden
Nee, maar ze hebben geen chips....quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef Passie36 het volgende:
Een dipmoment, vind ik niets mis mee.
Marielin gaf aan net ook gejankt te hebben. Ze zitten er allemaal even doorheen volgens Peter. En Jeroen zei dat net ook. En Eline zat er gisteren doorheen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef snetje het volgende:
eigenlijk is dit de eerste dag dat het eindelijk wat zwaarder wordt ...eindelijk The Bunker ... en ze knakt alterwijl ze eergisteren nog riep ik zit hier zoooooooooo op mijn plek
Een rustdag inlassen zou best wel ok zijn. Goed slapen, goed eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef lies1958 het volgende:
marielin gaat het op haar zelf betrekken, zij heeft ook gehuild en heeft spijt dat ze haar laatste peuk heeft opgerookt.
Ik weet wel dat ik het nooit vol zou houden daar. Maar ik zou me ook nooit aanmelden daarvoor.
De makers moeten wel in de gaten gaan houden dat ze niet teveel de mensen uitputten. Als ze zich al zo slap voelen na een week is dat geen goed teken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |