quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Dottey het volgende:
eline was weer aan verdieping 2 bezig met kaarten huis
Ja, ingestort als een kaartenhuis en het is allemaal de schuld van Elinequote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Niks gemist zo te zien, is er nu al iets dat op een kaartenhuis lijkt gebouwd of is het ingestort als een kaartenhuis?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef rene90 het volgende:
Dit gaat zo fout, moeten ze opeens zo een oorlogsgeluid erdoorheenjassen
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Niks gemist zo te zien, is er nu al iets dat op een kaartenhuis lijkt gebouwd of is het ingestort als een kaartenhuis?
Sleutelwoord: was?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Dottey het volgende:
eline was weer aan verdieping 2 bezig met kaarten huis
Toren bouwen, omstebeurt een blokje leggen en 3 keer zo hoog als de koker, tijd is inmiddels al omquote:
Nu niets meer, want ze zijn al klaarquote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Jimbo het volgende:
wat moeten ze nu doen met dat jenga spel ?
Ah thnx!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.
faalquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Toren bouwen, omstebeurt een blokje leggen en 3 keer zo hoog als de koker, tijd is inmiddels al om
Fietsen, karrewiel omhoog houden en iets wak vergeten benquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah thnx!Maar dan hebben ze toch de andere opdrachten wel gehaald.
Push ups!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fietsen, karrewiel omhoog houden en iets wak vergeten ben
06 33286537quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Kwaliteit het volgende:
ff serieus ik begin het spuugzat te worden, wat is het telefoonnummer van die eikels?
Mijn ip is op site geblockt omdat ik gisteren HEEL NETJES EEN BUG HEB GEMELD.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef Dottey het volgende:
bannen? hoe kan je eigenlijk geband worden dan?
Die heeft zijn koude hap echt wel verdiend vandaag.quote:
Door als 2e een bug te ontdekken waardoor die 1000(en) credits had. En nu als hacker wordt gezien. Toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef Dottey het volgende:
bannen? hoe kan je eigenlijk geband worden dan?
We mogen dus tot 22.00 uur kijken naar het bouwen van een kaartenhuis als het even tegenzit.quote:
Ik denk eerst eten en douchen, en daarna omvallenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Renate heeft het voor elkaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja en vervolgens wel heel netjes melden (WOW WAT HEB IK SPIJT).quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Door als 2e een bug te ontdekken waardoor die 1000(en) credits had. En nu als hacker wordt gezien. Toch?
Die had ie vanmorgen toch al?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft zijn koude hap echt wel verdiend vandaag.Nu nog als enige een warme douche.
dan hadden ze 2500 + 1000 extra nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |