quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Dottey het volgende:
eline was weer aan verdieping 2 bezig met kaarten huis
Ja, ingestort als een kaartenhuis en het is allemaal de schuld van Elinequote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Niks gemist zo te zien, is er nu al iets dat op een kaartenhuis lijkt gebouwd of is het ingestort als een kaartenhuis?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef rene90 het volgende:
Dit gaat zo fout, moeten ze opeens zo een oorlogsgeluid erdoorheenjassen
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi!Niks gemist zo te zien, is er nu al iets dat op een kaartenhuis lijkt gebouwd of is het ingestort als een kaartenhuis?
Sleutelwoord: was?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Dottey het volgende:
eline was weer aan verdieping 2 bezig met kaarten huis
Toren bouwen, omstebeurt een blokje leggen en 3 keer zo hoog als de koker, tijd is inmiddels al omquote:
Nu niets meer, want ze zijn al klaarquote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef Jimbo het volgende:
wat moeten ze nu doen met dat jenga spel ?
Ah thnx!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaartenhuis tot nu toe mislukt. Toren failt ook volgens mij. Dat wil zeggen: -¤ 400,- en 2 uur extra in het donker zonder water en elektra.
faalquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Toren bouwen, omstebeurt een blokje leggen en 3 keer zo hoog als de koker, tijd is inmiddels al om
Fietsen, karrewiel omhoog houden en iets wak vergeten benquote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah thnx!Maar dan hebben ze toch de andere opdrachten wel gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |