Ah, Calimero het vuige loeder herken je dus al. Smakelijk muis.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ken die stemmen nog niet zo goed (behalve de dames dan) Dat maakt het lastig . Maar het lastig maken is voor hun dat snap ik. Ik ga zo aan de chinees in daglicht. Denk dat ze daar (nog net geen) moord voor doen
De stream is ook stilquote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn stream uit maar wat is COS stil zeg... normaal heb je nu al een topic vol
dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:34 schreef blomst het volgende:
Gooi de volgende opdracht er maar in, even weer wat actie.
Whehe, die kutnijd is om te gillenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, Calimero het vuige loeder herken je dus al. Smakelijk muis.
De stem die je bij de mannen niet herkent is Pim.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die stemmen nog niet zo goed (behalve de dames dan) Dat maakt het lastig . Maar het lastig maken is voor hun dat snap ik. Ik ga zo aan de chinees in daglicht. Denk dat ze daar (nog net geen) moord voor doen
Lachen hè? Ik ben echt stinkjaloers op Calimero.quote:
Uuh, de hele dag opdrachten. 3 van 5 gehaald, 1 kaartenhuis moet nog en nu een toren bouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef rene90 het volgende:
Ben ik weer![]()
Kan iemand mij even heel kort updaten wat de belangrijkste dingetjes van vandaag zijn die ik moet weten
no cluequote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef rene90 het volgende:
Kaartenhuis is niet voor de hele week of tot vanavond ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |