Misschien krijg je wel last van je buik ervanquote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij ze ontzettend aan de diarree gaan.
Het lijkt me niet goed om alleen bruine bonen te eten
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel last van je buik ervan
Ik ben voor drank erin vanavond, dat trekt Jeroen nooitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.
Prima, maar volgens mij was het zo ook duidelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ik post zometeen het briefje met de regels op de officiële website.
Misschien moet je er wel van spugenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ja eline is wel een zemel met alles. Bang zijn om buikpijn te krijgen van bruine bonen. Het gaat over 2 potten per persoon. Waar lult ze over. Daar zit 400 gram bonen in zonder het vocht.
Het is ook nooit goed he.
Of dat 3 gangen menuquote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Spooky4u het volgende:
Gunnen we de andere bewoners McDonalds?
Of ze vraagt om hondenvoer. Is misschien voedzamerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Spooky4u het volgende:is bang voor buikpijn. Dan eet ze maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |