Misschien krijg je wel last van je buik ervanquote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij ze ontzettend aan de diarree gaan.
Het lijkt me niet goed om alleen bruine bonen te eten
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel last van je buik ervan
Ik ben voor drank erin vanavond, dat trekt Jeroen nooitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Behalve Eline en Jeroen, die mogen toe kijken hoe de rest zich een stuk in de kraag zuipt.
Prima, maar volgens mij was het zo ook duidelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ik post zometeen het briefje met de regels op de officiële website.
Misschien moet je er wel van spugenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ja eline is wel een zemel met alles. Bang zijn om buikpijn te krijgen van bruine bonen. Het gaat over 2 potten per persoon. Waar lult ze over. Daar zit 400 gram bonen in zonder het vocht.
Het is ook nooit goed he.
Of dat 3 gangen menuquote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Spooky4u het volgende:
Gunnen we de andere bewoners McDonalds?
Of ze vraagt om hondenvoer. Is misschien voedzamerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Spooky4u het volgende:is bang voor buikpijn. Dan eet ze maar niet.
fijn! ..zouden die van vandaag ook kunnen .... kon ze nergens vindenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ik post zometeen het briefje met de regels op de officiële website.
Of een portie Kipnuggets, 6 stuksquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel
Eén burger en kleine portie patat.
zou wel toffer zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel last van je buik ervan
Ah gossie, het prinsesje haalt daar haar neus ook al voor op, als ze dit niet doet en de rest krijgt honger zal ze het nog moeilijk gaan krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ja eline is wel een zemel met alles. Bang zijn om buikpijn te krijgen van bruine bonen. Het gaat over 2 potten per persoon. Waar lult ze over. Daar zit 400 gram bonen in zonder het vocht.
Het is ook nooit goed he.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, het prinsesje haalt daar haar neus ook al voor op,
Zou die bak daarvoor zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb gestemd voor 'make-up de Bunker uit':
- wanneer loopt de stemming af?
- wanneer wordt het aan de overlevers medegedeeld?
- voor hoelang gaat de make-up de Bunker uit?
Ze mogen inmiddels wel wat meer eten hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel
Eén burger en kleine portie patat.
En bewaren mag niet! Alles moet op.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Noelle06 het volgende:
Kom maar op met een krat bier , feestje voor de rest vanavond lijkt me leuk
quote:
mwoah, ze vullen het maar aan met witte rijst.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen inmiddels wel wat meer eten hoor.
2 of 3 burgers
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef snetje het volgende:
en Amber zit weer te pulken .... die heeft ook honger
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Tja, honger maakt rauwe bonen pukkels zoetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullken
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
400 caloriën in zo'n pot?
Misschien zwicht ze voor alcohol.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
neuhquote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
Misschien wel, ik vind haar echt een Nadia met Amanda trekjes worden nu....quote:
Elk woord? Ze valt steeds in herhaling dus dat is makkelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.
Is dat voor een dagje, of voor de hele periode?
Eline kan geen goed doen, dat weet je toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Oh das wel handig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef mazaru het volgende:
Alle voedsel inleveren
Wedden dat ze een waanzinnige lading lekker eten gaan krijgen
precies mij gedachtequote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef mazaru het volgende:
Alle voedsel inleveren
Wedden dat ze een waanzinnige lading lekker eten gaan krijgen
Er heeft ook een Poll opgestaan over de bedtijden, die volgens mij gewonnen is door 01.00 uur.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
Voor hoelang inleveren? De rest van de tijd denk ik. Misschien kan ie het terugwinnen.
Idd, en een flinke lading drank die vanavond op moet! ^^quote:
Die 2 roken ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen toch niets anders in hen mond stoppen dan water en bruine bonen?
Dat betekent dus dat ze ook niet mogen roken.
Een sigaret moet je ook in je mond steken
Ik denk dat ze het beiden niet trekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, en een flinke lading drank die vanavond op moet! ^^
Dat trekt Jeroen nooit, drank opgeven ;x
Inderdaad dat zal niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft gelijk, denk ik, Peter kan maar beter niks van dat eten pakken nu.
't Is wel omgeslagen hier ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline kan geen goed doen, dat weet je toch?
Met die kaarten deed ze het overigens heel goed, maar daar hoor je dan weinig over
Maar er is er eentje die de eerste slok drank neemt. En die heeft verloren dan.quote:
Er wordt voor betaald, het wordt door de volgers nauwgezet in de gaten gehouden, dus de uitslagen moeten in het spel verwerkt worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien weten ze door het pollbos de poll niet meer?
Er worden wel credits voor betaald dus moet iedere uitslag van een poll in het spel verwerkt worden.
Een beetje afzeiken heb ik ook geen moeite mee, deed ik ook bij Renate, maar vanmiddag stonden er al 5 afzeikcomments als ze alleen maar adem haalde en dat vrij lang, werd ik nogal flauw van.quote:
Fok is niet het enige forum dat meekijkt. Misschien is er op die andere ook een andere voorkeur/pispaaltje. Dat moet bijna wel als ik het controlpanel bekijk.quote:
Bij de meeste is het toch wel Elinequote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is niet het enige forum dat meekijkt. Misschien is er op die andere ook een andere voorkeur/pispaaltje. Dat moet bijna wel als ik het controlpanel bekijk.
Ik heb nooit moeite met Renate gehad. En Eline heeft het bij mij verpest door dat nepstemmetje. Dat werkt op mijn spijsvertering, en niemand komt aan mijn spijsvertering.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Renate is weg, dus nu is Eline de zondebok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |