mwoah, ze vullen het maar aan met witte rijst.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen inmiddels wel wat meer eten hoor.
2 of 3 burgers
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef snetje het volgende:
en Amber zit weer te pulken .... die heeft ook honger
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou die bak daarvoor zijn?
Alle kleurtjes en smeerseltjes inleveren.
Tja, honger maakt rauwe bonen pukkels zoetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gatver, als ze niet blij is met die kleine Etna's, Strombolies etc moet ze er vooral aan pullken
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
400 caloriën in zo'n pot?
Misschien zwicht ze voor alcohol.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
neuhquote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn...... Ergens hoop ik dat ze dit verkloot.....
Ben ik nu erg?
Misschien wel, ik vind haar echt een Nadia met Amanda trekjes worden nu....quote:
Elk woord? Ze valt steeds in herhaling dus dat is makkelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het te onduidelijk is, ook wat het inleveren van de gel van Peter betreft.
Is dat voor een dagje, of voor de hele periode?
Eline kan geen goed doen, dat weet je toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Gaan we nu weer over echt elk woord lopen zeiken dat Eline zegt?![]()
Irritant.
Oh das wel handig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja daar las ik ook al in een ander topic over. Er komen bij de polls tijden bijstaan en ook tellertje die afloopt. Wordt aan gewerkt.
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef mazaru het volgende:
Alle voedsel inleveren
Wedden dat ze een waanzinnige lading lekker eten gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |