Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef Passie36 het volgende:
Een dipmoment, vind ik niets mis mee.
Zullen ze allemaal hebben of krijgen
Moet kunnen en tot op heden vind ik van de vrouwen, Amber het allersterkste dus meid je mag best even een dip hebben hoor!
Kelly stemquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
D.![]()
[..]
Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaa
Het bewijs is geleverd
[ afbeelding ]
Ze heeft nu maar een klein duwtje nodig en de kraan gaat weer openquote:
Huhquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Een rustdag inlassen zou best wel ok zijn. Goed slapen, goed eten.
Het is mentaal best zwaar.
En in zn eentje meer dan de helft van de push upsquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn de omstandigheden waar Pim volgens mij pas echt goed gaat renderen. Een echte vent
Ja erg he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Dat zijn van die dooddoeners, waarvan je meteen dichtklapquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Pim is een heel goede speler, rustig, onopvallend (tot nu toe) dus die maakt een heel grote kans.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marielin gaf aan net ook gejankt te hebben. Ze zitten er allemaal even doorheen volgens Peter. En Jeroen zei dat net ook. En Eline zat er gisteren doorheen.
Volgens mij gaat Pim als een tierelier!
Blijkt Amber ineens blond te zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef Susi het volgende:
Zo, als je ze dan plots in kleur ziet is dat wel heel wat anders zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |