Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef Passie36 het volgende:
Een dipmoment, vind ik niets mis mee.
Zullen ze allemaal hebben of krijgen
Moet kunnen en tot op heden vind ik van de vrouwen, Amber het allersterkste dus meid je mag best even een dip hebben hoor!
Kelly stemquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
D.![]()
[..]
Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaa
Het bewijs is geleverd
[ afbeelding ]
Ze heeft nu maar een klein duwtje nodig en de kraan gaat weer openquote:
Huhquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Een rustdag inlassen zou best wel ok zijn. Goed slapen, goed eten.
Het is mentaal best zwaar.
En in zn eentje meer dan de helft van de push upsquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn de omstandigheden waar Pim volgens mij pas echt goed gaat renderen. Een echte vent
Ja erg he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Dat zijn van die dooddoeners, waarvan je meteen dichtklapquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Pim is een heel goede speler, rustig, onopvallend (tot nu toe) dus die maakt een heel grote kans.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marielin gaf aan net ook gejankt te hebben. Ze zitten er allemaal even doorheen volgens Peter. En Jeroen zei dat net ook. En Eline zat er gisteren doorheen.
Volgens mij gaat Pim als een tierelier!
Blijkt Amber ineens blond te zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef Susi het volgende:
Zo, als je ze dan plots in kleur ziet is dat wel heel wat anders zeg
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nu maar een klein duwtje nodig en de kraan gaat weer open
Daar gaat je zomervakantiequote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees hier in de COS, de massa-afkeer jegens Eline, gaat het me een godsvermogen aan credits kosten om haar er in te houden.
Het gaat wel weer, maar ze mist wel haar vriendinnetjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imoquote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.
1000-400= 600quote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef Tessio het volgende:
Dus ¤600 erbij, dat hoorde ik Marielin net zeggen...........
Ik ben ook Amber-fanquote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imo
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen wat Eline concreet verkeerd heeft gedaan? Dacht dat de meeste mannen haar wel geil vonden hier.
Ik stem voor Amber als pispaal. Kan dat wijf echt niet uitstaan.
Ja denk het ookquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef blomst het volgende:
e heeft niks verkeerd gedaan, Komt dat Renate er niet meer is om tegen aan te zeiken.
Pim levert ook een hele grote bijdrage wat betreft fysieke inspanning.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pim is een heel goede speler, rustig, onopvallend (tot nu toe) dus die maakt een heel grote kans.
net als Eline![]()
ach, ze is een nakomertje.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.
Als eline gewoon normaal volgens haar leeftijd praat en doet is ze best ok. Maar dat overdreven kinderachtig praten. Ze is geen zes meer. Het wekt bij mij argwaan op als iemand zo "ontwapenend" wil zijn. Die heeft ze achter de ellebogen denk ik dan.
Ach, daar komt ze wel over heen denk ik, nu er weer licht is zal het wel weer beter gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, maar ze mist wel haar vriendinnetje
Idd, even een dipje zal iedereen wel krijgen, misschien des te beter dat ze hem nu heeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imo
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.
Als eline gewoon normaal volgens haar leeftijd praat en doet is ze best ok. Maar dat overdreven kinderachtig praten. Ze is geen zes meer. Het wekt bij mij argwaan op als iemand zo "ontwapenend" wil zijn. Die heeft ze achter de ellebogen denk ik dan.
Eigenlijk heeft niemand daar concreet nog iets fout gedaan. Ze zijn allemaal wel redelijk ok? Alleen bij Jeroen heb ik vette vraagtekens al gedraagt die zich de laatste dagen ook vrij rustig en normaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen wat Eline concreet verkeerd heeft gedaan? Dacht dat de meeste mannen haar wel geil vonden hier.
Ik stem voor Amber als pispaal. Kan dat wijf echt niet uitstaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze onderaan in de poll staat, zij gisteren bonzo moest eten en Eline vandaag bruine bonen krijgt en ze heeft een nieuwe pukkel ontdekt.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |