wat nou als het een muis is ... of een ratquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn geen 2 topics voor nodig, dat filmpje van soepkip (oid) volstaat prima![]()
Amber zegt dat ze een huisdier zouden krijgen.
Ik ben het eens met Pim, een hond lijkt me ook niet zo hygiënisch.
Lol, okay dan, ik zal er aan proberen te denken.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt geen moeite mee als daar commentaar op komt, maar vanmiddag werd er totaal niet over de streams gepraat, alleen maar over de hoogte van haar stem en dat 2 topics vol, daar werd ik nogal flauw van ;x
Ik stoor me net zo aan die passieve houding van haar bij alle opdrachten hoor, maar een beetje originaliteit in het afzeiken is wel gewenst imo
zonder kooitjequote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou als het een muis is ... of een rat
niks dervan..quote:
doet me weer denken aan de muis in BB met Chankwalquote:
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb geen hekel aan Eline maar ze heeft vandaag weinig gepresteerd, oke ze was net zo volhardend met de kaartenhuisopdracht als Pim. Heb het idee dat ze fysieke opdrachten liever uit de weg gaat.
Jeroen heeft ook een vreselijke piepstem, alleen die mauwt wat minder. Zijn ook genoeg mannen die zich storen aan de stem van Eline, zijn die dan ook jaloers? Alsof je als vrouw zijnde geen commentaar op een andere vrouw kunt hebben zonder jaloers te zijn, onzin natuurlijk. Tis dus ook niet alleen de stem bij Eline wat mensen stoort, ook haar houding om met zo min mogelijk inspanning zover mogelijk te komen. Al scoort ze daar bij een paar mensen ook weer wel mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.
Als ik dan lees dat mensen haar niet moeten vanwege haar stem, dan vind ik dat weinig inhoudelijk. Iedereen heeft een unieke stem, waar je zelf weinig tot niets aan kunt doen.
Komt bij dat het een aantrekkelijke meid is, dus ja, sorry, maar dan heb ik altijd het idee dat er toch een beetje jaloezie om het hoekje komt kijken.
Ja, gooi het er maar in!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef blomst het volgende:
nou kom op met het drie gangen diner voor de andere vier plus een wijntje.
die piest zich schijnbaar in der broek voor enge geeste dingen ... glaasje draaien wou ze ook al nietquote:
Hmm, Naad-Nix, Lientje-Peet..... het zal toch niet he?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
heeft eline het sjaaltje van peter gepikt?hihi zie ineens haar der mee zitten (valt me ineens op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |