COS = Commentaren Op de Streams, SC = Slow Chat. Ik zou het ook wel fijn vinden als meer gebabbel naar het laatste topic zou verhuizenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag toch gewoon reageren of mogen we alleen zeggen 20.10H pim plaatst een extra kaart..
ik weet niet of ze daar genoeg kaarten voor hebben, denk het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
Pim gaat goed, even vochtig maken met wat vocht en dan gaat het al stukken beter. Het lijkt mij trouwens ook wel handig om 2 horizontale lagen te doen, staat het dan niet stabieler?
Je had de bug ook kunnen melden zonder daar eerst misbruik van te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dat heb je mis:
[Website] Lekker veilig?
nu wordtie mooi![]()
Als ik iets van plan was, had ik het nooit verteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk jij geen streams?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat wiel staat er nog wel.Hoe staat het nu met het kaartenhuis?
Ze hebben 100 kaarten nodig, er zitten er 52 in een pak, ik weet niet of de jokers er nog in zitten of niet, dan zijn er 3 kaarten per pak extra en zouden ze 10 kaarten over hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet niet of ze daar genoeg kaarten voor hebben, denk het niet
Het kan niet lukken, dat weten zequote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de redactie het eerst echt zelf geprobeerd heeft, hebben ze daar geen beelden van
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben 100 kaarten nodig, er zitten er 52 in een pak, ik weet niet of de jokers er nog in zitten of niet, dan zijn er 3 kaarten per pak extra en zouden ze 10 kaarten over hebben.
Maakt niet uit, ze doen iig wat, das beter dan dat gehang en gepiep dat het allemaal zo zwaar is na 5 dagen...quote:
Daar hebben ze niet genoeg kaarten voor idd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheid
Pim probeert nu laag 2 breder uit te bouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat wiel staat er nog wel.Hoe staat het nu met het kaartenhuis?
Jup horizontaal, maar die kan je ook dwars leggen dus met 5 kaaren ondeerste laag, 3 daarboven en 2 daarbovenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheid
Maakt zeker niet uit maar een omweg bedenken komt niet in ze op.. Het kan best wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze doen iig wat, das beter dan dat gehang en gepiep dat het allemaal zo zwaar is na 5 dagen...
Hij moet 8 breed, zit nu op 7 5quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet niet te breed gaan anders heeft hij niet genoeg kaarten, tellen ze daar niet?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef Pek het volgende:
Al zegt Eline: "Dat is ruk", dan is het al extreem geil
Ik blijf maar denken dat ik tegen een minderjarig kind zit te kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef Pek het volgende:
Al zegt Eline: "Dat is ruk", dan is het al extreem geil
En grappig ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef Jimbo het volgende:
hihi jij zegt zeuven ipv zeven![]()
wat een schatje is eline toch
Nee, maar hij moet 8 hoog, dan moet hij op deze manier ook 8 breed zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is er gezegd hoe breed ze moesten beginnen en niet hoe hoog hij moet worden?
Hij moest 8 hoog, er werd niet gezegd hoe hij er uit moest zien en ze hebben 2 pakken kaarten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is er gezegd hoe breed ze moesten beginnen en niet hoe hoog hij moet worden?
dan heb je te weinig kaartenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet 8 hoog, dan moet hij op deze manier ook 8 breed zijn
Met die puzzel was dat ook al jammerquote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
niemand behalve pim geeft een flying fuck om dat kaarten huis , best matig
Pim is voor mij de gedoodverfde winnaar. Ik mag die gast wel en hij scoort hoog bij mij. Niet lullen maar poetsen typequote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ze zijn wat melig daar, kunnen ze beter ook niet met hun takken aan het kaartenhuis komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan heb je te weinig kaarten, of na die eerste 8 breed naar 6 of 5 gaan
Voor zo'n kaartenhuis heb je 100 kaarten nodig, ze hebben er minimaal 104 want ze hebben 2 pakken kaarten gekregen.quote:
en als je eenmaal de slappe lach hebt kun je niet meer ophoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze zijn wat melig daar, kunnen ze beter ook niet met hun takken aan het kaartenhuis komen.
is ie gevallen ?quote:
Dat had ik gister al, nog voordat hij vandaag even liet zien waar hij toe in staat is.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is voor mij de gedoodverfde winnaar. Ik mag die gast wel en hij scoort hoog bij mij. Niet lullen maar poetsen type
Pim gooit het zelf omver en begint weer opnieuwquote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Jimbo het volgende:
ik let 1 sec niet op maar is t kaartenhuis nou gevallen of ? ze zitten zo te kutten daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |