COS = Commentaren Op de Streams, SC = Slow Chat. Ik zou het ook wel fijn vinden als meer gebabbel naar het laatste topic zou verhuizenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag toch gewoon reageren of mogen we alleen zeggen 20.10H pim plaatst een extra kaart..
ik weet niet of ze daar genoeg kaarten voor hebben, denk het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
Pim gaat goed, even vochtig maken met wat vocht en dan gaat het al stukken beter. Het lijkt mij trouwens ook wel handig om 2 horizontale lagen te doen, staat het dan niet stabieler?
Je had de bug ook kunnen melden zonder daar eerst misbruik van te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dat heb je mis:
[Website] Lekker veilig?
nu wordtie mooi![]()
Als ik iets van plan was, had ik het nooit verteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk jij geen streams?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat wiel staat er nog wel.Hoe staat het nu met het kaartenhuis?
Ze hebben 100 kaarten nodig, er zitten er 52 in een pak, ik weet niet of de jokers er nog in zitten of niet, dan zijn er 3 kaarten per pak extra en zouden ze 10 kaarten over hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet niet of ze daar genoeg kaarten voor hebben, denk het niet
Het kan niet lukken, dat weten zequote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de redactie het eerst echt zelf geprobeerd heeft, hebben ze daar geen beelden van
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben 100 kaarten nodig, er zitten er 52 in een pak, ik weet niet of de jokers er nog in zitten of niet, dan zijn er 3 kaarten per pak extra en zouden ze 10 kaarten over hebben.
Maakt niet uit, ze doen iig wat, das beter dan dat gehang en gepiep dat het allemaal zo zwaar is na 5 dagen...quote:
Daar hebben ze niet genoeg kaarten voor idd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheid
Pim probeert nu laag 2 breder uit te bouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat wiel staat er nog wel.Hoe staat het nu met het kaartenhuis?
Jup horizontaal, maar die kan je ook dwars leggen dus met 5 kaaren ondeerste laag, 3 daarboven en 2 daarbovenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rene had het over een dubbele rij kaarten vanwege de stevigheid
Maakt zeker niet uit maar een omweg bedenken komt niet in ze op.. Het kan best wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze doen iig wat, das beter dan dat gehang en gepiep dat het allemaal zo zwaar is na 5 dagen...
Hij moet 8 breed, zit nu op 7 5quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet niet te breed gaan anders heeft hij niet genoeg kaarten, tellen ze daar niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |