dan waren mij 50 credits dus voor nop ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef Danny het volgende:
Het ligt bij de redactie. lijkt me eerlijk als ze het oplossen en een nieuwe stemronde houden.
(en een betere sitebouwer inschakelen)
Ach lieverdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef snetje het volgende:
[..]
dan waren mij 50 credits dus voor nop ?
Tof dat je 't netjes gemeld hebt en 't nu opgelost is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:04 schreef Pl0x het volgende:
Gefixed. Niek heeft het opgepakt (Sitebeheer)
als ik dat had geweten had ik het beter aan de boodschappenlijst kunnen besteden ... een pakje sigaretten als afscheidskado voor Renate bv ...quote:
Idd, kudos voor het snotjongquote:
PM mij maar even.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden... hoe kan ik ze informeren?
Hoeveel heb je besteed?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:23 schreef bbgirltje het volgende:
Niks stemmen stop zetten, dan wil ik al mijn inleg terug
Kan ik wat geld van je lenen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, voor jou een vraag voor mij een weet
Ik heb een gratis tip voor je.quote:
dus iedereen op 0? Moet iedereen ook zn credits terugkrijgen en dat betekent ook een flinkje inkomstenderving.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef Danny het volgende:
Het ligt bij de redactie. lijkt me eerlijk als ze het oplossen en een nieuwe stemronde houden.
Tjah, als iedereen op 0 gaat dan hou ik ermee op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
dus iedereen op 0? Moet iedereen ook zn credits terugkrijgen en dat betekent ook een flinkje inkomstenderving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |