Yep! Vorken de bunker uit! Hoop dat ze die poll even gaan aanmaken!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hoe moeten ze dan hun haar kammen?![]()
Jij rakker!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
scheuren in de kaarten zou dus mogen, dat zijn geen andere hulpmiddelen
Precies, daar kun je je posts kwijt....quote:
Is dat veteld dan ?? Ik zou voor de makkelijke versie gaan. Geen instructies !! Bouw ik het op mijn manierquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je gaat scheuren dan is het geen echt kaartenhuis meer.
Het bouwen van een kaartenhuis is het op elkaar stapelen van speelkaarten. Bij het creëren van zo'n bouwwerk mogen alleen kaarten gebruikt, geen lijm of andere middelen om de kaarten steviger te maken of aan elkaar te laten plakken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaartenhuis
Ik vrees met grote vreze...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
En we zijn op laag twee..... Ben benieuwd...
zoals ik al vaker aangaf, de hoekjes vouwen is the thing to doquote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
scheuren in de kaarten zou dus mogen, dat zijn geen andere hulpmiddelen
waarom copieerde je dan ook mijn tekstquote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen muis.
OnTopic: Ze bouwen rustig verder.
Alsof daar op word gereageerd, ik word overal genegeerd, ik kan nergens terecht, de mensen doen niks met pm's.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies, daar kun je je posts kwijt....![]()
OT:Jeroen heeft nog niet veel meegewerkt aan het kaartenhuis....
volgens mij vliegen dan alle kaarten zo over tafelquote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies, daar kun je je posts kwijt....![]()
OT:Jeroen heeft nog niet veel meegewerkt aan het kaartenhuis....
Maakt muis niet uit. Ik lul tegen de groepquote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
waarom copieerde je dan ook mijn tekst![]()
lekker duidelijk
Foutje, maar het OffTopicgehalte hier. Dramatisch.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Dottey het volgende:
waarom copieerde je dan ook mijn tekst![]()
lekker duidelijk
misschien hebben ze het wel een beetje druk met andere zakenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Alsof daar op word gereageerd, ik word overal genegeerd, ik kan nergens terecht, de mensen doen niks met pm's.
ik vind dit zwaar triestIk heb me netjes ana de regels gehouden
alleen als je een fout maak, dat is niet mijn probleem, maar ik heb wél netjes het foutje gemeld!
![]()
ik zal ze nog eens helpen...
mag toch gewoon reageren of mogen we alleen zeggen 20.10H pim plaatst een extra kaart..quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Foutje, maar het OffTopicgehalte hier. Dramatisch.
Zoveel kaarten zijn er niet volgens mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
Pim gaat goed, even vochtig maken met wat vocht en dan gaat het al stukken beter. Het lijkt mij trouwens ook wel handig om 2 horizontale lagen te doen, staat het dan niet stabieler?
Ben benieuwd of de redactie het eerst echt zelf geprobeerd heeft, hebben ze daar geen beelden vanquote:
Mij benieuwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Er komt vanavond nog een dagduel.
Dit duel zal tevens invloed hebben op de gehele groep Overlevers.
sneu, kun je ze niet bellen?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Alsof daar op word gereageerd, ik word overal genegeerd, ik kan nergens terecht, de mensen doen niks met pm's.
ik vind dit zwaar triestIk heb me netjes ana de regels gehouden
alleen als je een fout maak, dat is niet mijn probleem, maar ik heb wél netjes het foutje gemeld!
![]()
ik zal ze nog eens helpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |