Haar stem? als er veel over geschreven wordt ga je er meer op letten maar is voor mij geen reden er negatief over te zijn....heeft namelijk niks met haar kwaliteiten te maken die ze vandaag duidelijk niet heeft laten zien. Van jaloersheid is aan deze kant zeker geen sprake, ze had mijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dáár hoor je dan niemand over, dat ze volhardend is met de kaartenopdracht en dat vind ik lullig.
Als ik dan lees dat mensen haar niet moeten vanwege haar stem, dan vind ik dat weinig inhoudelijk. Iedereen heeft een unieke stem, waar je zelf weinig tot niets aan kunt doen.
Komt bij dat het een aantrekkelijke meid is, dus ja, sorry, maar dan heb ik altijd het idee dat er toch een beetje jaloezie om het hoekje komt kijken.
Nou nee hoor, ik moet 'r gewoon niet. Bovendien ben ik een stuk knapper ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt bij dat het een aantrekkelijke meid is, dus ja, sorry, maar dan heb ik altijd het idee dat er toch een beetje jaloezie om het hoekje komt kijken.
Het is ook oneerlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen, zij hondenvoer vreten en Calimero krijgt bruine bonen
Ja, dat dacht ik ook al toen hij "naar huis" zei.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef snetje het volgende:
ja Peter troosten met die hap ...voorts gaat er weer 2500 weg
Vandaar dat ze zo stil was...... Ik heb het gevoel dat het spel nu pas gaat beginnen. Het nieuwtje is er een beetje af, het wordt nu zwaarder?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Tessio het volgende:
Amber is geknakt
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen, zij hondenvoer vreten en Calimero krijgt bruine bonen
waarom jankt ze nou ?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ze huilt![]()
Heeft even een moeiljk moment, Marielin en Peter gaan haar maar even troosten.
Foto, dan kunnen wij daar ook over oordelenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik moet 'r gewoon niet. Bovendien ben ik een stuk knapper ook nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |