Dat is van Eva mênquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel Sex & the City gekeken de laatste tijd
Longoria?quote:
quote:
En natuurlijk kudos voor Sven omdat hij haar wel kentquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef El_Che het volgende:
Dat valt me van je tegen, ZhenarDat jij
Eva
niet kent
Ze spreekt wel mooi Amerikaansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef El_Che het volgende:
Dat valt me van je tegen, ZhenarDat jij
Eva
niet kent
Mooi/geil jurkje, Babsie![]()
Je kunt niet iemand dissen omdat hij haar niet kent en een ander kudos geven omdat hij haar wel kent!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef El_Che het volgende:
[..]
En natuurlijk kudos voor Sven omdat hij haar wel kent
Ben je bruin?quote:
Nee. bJa, het weer was goed, maar als je daar maanden woont leef je gewoon als een Spanjaard.quote:
Ze is er geborenquote:
Wha'evahhhquote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt niet iemand dissen omdat hij haar niet kent en een ander kudos geven omdat hij haar wel kent!![]()
Een diss kan als bijna iedereen haar kent, kudos kunnen als bijna niemand haar kent.
Ja, ik zoek een nieuwe quiz o.i.d. Ideeën?!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef El_Che het volgende:
[..]
Uitgerust en gebruind voor een nieuwe ronde Lingo dus
Holland Sport? Petje op/af. Nee, wacht!!!! Dat geheugenspel van omroep Maxquote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een nieuwe quiz o.i.d. Ideeën?!.
Holland Sport heb ik met een collega al geopperd. Morgen voor opgeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef El_Che het volgende:
[..]
Holland Sport? Petje op/af. Nee, wacht!!!! Dat geheugenspel van omroep Max
Tof!!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Holland Sport heb ik met een collega al geopperd. Morgen voor opgeven.
Maar denk eens aan al die rijpe groupies die zich na afloop aan je jonge, bruine lijf zullen vastklampenquote:Dat geheugenspel heeft niet de heroïek van HS en de prijzen zijn kut.
Een mooie belevenis dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. bJa, het weer was goed, maar als je daar maanden woont leef je gewoon als een Spanjaard.
En die zijn ook niet noemenswaardig bruin.
Maar ik heb wel genoten. Wat een stad!
En echt vrienden gemaakt daar, had ik van tevoren niet verwacht. Dat zoiets zo snel zou gaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef babette21 het volgende:
ik ga in september waarschijnlijk naar Zuid Afrika en anders naar Cuba!!
Ik zit nu te 'kijken' naar Lekker Slim op RTL5. Dat is ook een mooi programma om aan mee te doen, Beevquote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Holland Sport heb ik met een collega al geopperd. Morgen voor opgeven.
Dat geheugenspel heeft niet de heroïek van HS en de prijzen zijn kut.
Vooral te maken met aantal vakantiedagen. Als het ons allebei lukt om 3 weken vrij te nemen dan wordt het ZA (2,5 á 3 weken), maar voor 2 weken vinden we het ZA-traject net te groot. Dan komen we op Cuba uit, wat in 2 weken goed te doen is (en dan moet ZA gewoon even wachten).quote:
Ah, ik snapquote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vooral te maken met aantal vakantiedagen. Als het ons allebei lukt om 3 weken vrij te nemen dan wordt het ZA (2,5 á 3 weken), maar voor 2 weken vinden we het ZA-traject net te groot. Dan komen we op Cuba uit, wat in 2 weken goed te doen is (en dan moet ZA gewoon even wachten).
Ik heb zooooo'n zin om weer on the road te zijn....
Ging die expositie zaterdag nou nog door?quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ging die expositie zaterdag nou nog door?
Kan ik mooi heel de middag voorbereiden voor de Battle der Battles!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan ik mooi heel de middag voorbereiden voor de Battle der Battles!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan ik mooi heel de middag voorbereiden voor de Battle der Battles!![]()
Smilies op de volgende regelquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Dizer het volgende:
Gisteren in Eindhoven naar een pubquiz gegaan (andere dan die wij zelf organiseren) en we hebben gewonnen
Fles champagne en een etentje voor 4 personen!!!
Inquote:
Nee het was van murphy'squote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
InFOK!silver
staat de smiley niet op de volgende regel
Maar wat tofWas het een makkelijke quiz ofzo?
quote:
.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de finale van X-Factor verplaatst is naar zaterdag! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de finale van X-Factor verplaatst is naar zaterdag! [ afbeelding ]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?quote:
Diz, WTFquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?Anders kon je naar de spelletjesmeet komen!
Oh jah een verjaardag, kutquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?Anders kon je naar de spelletjesmeet komen!
Jaaaaaaaaaaa, daar trappen wij dus eg nie meer in hequote:
huh?! waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
Halloooooohoo, EurovisieSongfestival, darlingquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef babette21 het volgende:
Ik heb vandaag Unagi gegeten!!!!![]()
![]()
[..]
huh?! waarom dat dan?
Best erg als ik jouw agenda beter ken dan jijzelfquote:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 21:55 schreef babette21 het volgende:
Ik heb vandaag Unagi gegeten!!!!![]()
![]()
[..]
huh?! waarom dat dan?
Serieus?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...
Ja echt!quote:
joh dat wist ik toch niet. En dat hadden ze zich van tevoren toch ook wel kunnen bedenken?! (of was het al die tijd al bekend dat de finale za ipv vr is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Halloooooohoo, EurovisieSongfestival, darling
MB, het zou goed zijn voor SC als je hier een rel van maakt. Ietsjes harder dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Best erg als ik jouw agenda beter ken dan jijzelf
oh.... moet daarvoor de tv op zwart ofzo? Lijkt me toch eerder iets voor de NOS.... nou ja...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...
als versgevangen vis. Maar dan dus echt vérs, als in net uit de zee en zo op je bordquote:Unagi? Hoe smaakte dat?![]()
Ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:12 schreef El_Che het volgende:
[..]
MB, het zou goed zijn voor SC als je hier een rel van maakt. Ietsjes harder dus
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok.
GODVERREDOMME DAIZER!!111!! :Rr:R
Het was dus gewoon een smoes en je gaat gewoon lekker X-Factor kijken ipvTop 40-triviant
spelen met
ons
:tr t:
r:r:r:r;r:;r1!!1!! LEUK IS DAT!!!!!
Het is ook op de NOS, maar RTL heeft respect enzo...quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... moet daarvoor de tv op zwart ofzo? Lijkt me toch eerder iets voor de NOS.... nou ja...
[..]
als versgevangen vis. Maar dan dus echt vérs, als in net uit de zee en zo op je bord
Ach ik wilde eigenlijk helemaal niks rauw eten maar heb uiteindelijk toch één en ander geprobeerd (wel zo handig in 'n sushitent) en de unagi viel me alles mee!
ben ik heel erg (of in Friendssfeer te blijven "dead inside") als ik zeg dat ik dat 'n beetje overdreven vind?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook op de NOS, maar RTL heeft respect enzo...![]()
tja dat zei ik 4 uur geleden ook nog... weer iets wat van m'n try before you die lijst afkan (al wist ik vanmorgen nog niet eens dat het erop stondquote:Ik denk niet dat ik ooit rauwe vis zou proberen
Nee, ik vind het ook overdrevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik heel erg (of in Friendssfeer te blijven "dead inside") als ik zeg dat ik dat 'n beetje overdreven vind?!![]()
[..]
tja dat zei ik 4 uur geleden ook nog... weer iets wat van m'n try before you die lijst afkan (al wist ik vanmorgen nog niet eens dat het erop stond)
Die heeft het te druk om te rellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:18 schreef El_Che het volgende:
[..]
Helemaal eens met MB. Als Re er nou nog even een sneer tegenaan gooit
Flash yo boobies, womanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heeft het te druk om te rellen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:32 schreef El_Che het volgende:
Ik vind het ook overdreven
Group hug, you gals
Nee, want ik heb het koudquote:
Oh jeequote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:38 schreef El_Che het volgende:
[..]
Des te meer reden, bitch![]()
Ik ga Re nu pm'en over deze zaak.
Een paar leuke grappen had ie wel. Maar soms wat te langdradig.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef El_Che het volgende:
Hij pakt nu zijn wandelstok en is op weg naar de computer
Eerste en derde show waren beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een paar leuke grappen had ie wel. Maar soms wat te langdradig.
Hoe heeft ie die pm dan gelezen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:46 schreef El_Che het volgende:
[..]
Prepare for sex, B.
Hij pakt nu zijn wandelstok en is op weg naar de computer
Oh ik heb maar een show gezien geloof ik, weet niet of dat die van vanavond wasquote:
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?quote:
0,001 procentquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?
Zo'n 36.4 procentquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?
Spek is tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik heb maar een show gezien geloof ik, weet niet of dat die van vanavond was
Ik had een show met grappen over koffie en een olifant en met een Italiaanse zin erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Spek is tof.
De derde show heb ik live gezien.Is nog niet op tv verschenen...
Ja, dat was vandaag. 'Ze Bestaan Echt', zijn tweede show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had een show met grappen over koffie en een olifant en met een Italiaanse zin erin.
Dat is Spek. Maar die had genoeg grappige stukken, hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
En die show met de tandloze Italiaanse vrouw die bekijkt of ze een steegje doorkunnen? Want dat stuk vond ik dus niet grappig
Ja, dat stuk was wel grappig iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is Spek. Maar die had genoeg grappige stukken, hoor.
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
volgens mmij is erniet zoveel gepost in maanden!N!
Daat is op zich wel gewoon kut ::Dquote:
" ik mag nog geeen alchohol kopen voo r de wet'quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
"Ik heb iets te veel alcohol op. Nu ga ik opeens heel raar typen."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Goedemondt wordt mij al jaren aangeraden door een vriend, maar ik heb er nog steeds niets van meegekregen![]()
Maar hij schijnt heel leuk te zijn
"Mijn leven zuigt. Ik ga me bezatten."quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
" ik mag nog geeen alchohol kopen voo r de wet'
m n leven niet, de vve-vvergaaderign wel!quote:
Nog kanslozer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
m n leven niet, de vve-vvergaaderign wel!
Nou, dat werkt echt zo hoor. Ik heb dat ook wel eens gehad, 1 post typen duurt een kwartier en de volgende dag zie je toch miljoenen fouten erin staan. Beschamend is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 23:35 schreef IQM het volgende:
"Ik heb iets te veel alcohol op. Nu ga ik opeens heel raar typen."
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is in ieder geval wetenschappelijk vastgesteld dat het nuttigen van alcohol geen effect heeft op wat ik van meneer IQM vind.
quote:
Welke redenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Re het volgende:
een van de redenen dat ik hier dus niet meer kom eigenlijk
Epic smiley fail!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Zhenar het volgende:
"Natte voeg"
Kom op mensen, dat is gewoon grappig -O_
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manierquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55 schreef IQM het volgende:
Enige waar de SC nu nog goed voor is, is zielig huisdierengemekker en het doornemen van elkaars agenda om weer af te kunnen spreken.
Volgens mij is deze SC de SC met de kleinste harde kern.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 11:54 schreef IQM het volgende:
"Je hoeft hier niet te posten, hoor!"
© MissBliss
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manier
hebbie hem ook weer...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Zhenar het volgende:
"Natte voeg"
Kom op mensen, dat is gewoon grappig -O_
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manier
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.
quote:
"Ja maar.... hij begonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.
Ja doeiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ja maar.... hij begon [ afbeelding ]!"
hey! Da's mijn ding he!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
......ik ga maar weer even op wereldreis
Hoi atbquote:
Ik kan alleen zaterdag 13 juni niet!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
oke wat anders.... de Efteling! Ik zal even de rol van regelbitch op me nemen en wat data inventariseren. Uiteraard nav mijn eigen agenda (gnagnagna), maar die is in juni nog lekker leeg (oh wonder boven wonder)...
Wat zijn jullie opties op:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
voor de mensen die meewillen: graag spoedig laten weten wanneer je WEL kan... bij enige match leggen we 'm wat mij betreft vast, haken mensen dan toch nog af: jammer dan!!
eigenwijs rotkind dat je d'r bent...quote:
Komt Ha_Ché niet dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:53 schreef babette21 het volgende:
Mannen?!?? Oh en Shining_star natuurlijk, want een meet is niet compleet zonder onzeker groentje!!!
denk ik ook, maar kunnen het als reserveoptie houden (als het echt de énige dag is dat veel mensen kunnen, dan moeten we dat misschien maar voor lief nemen?)...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pinksteren lijkt mij persoonlijk minder handig, want probably kneiterdruk.
Ben in de fokking breakdance gegaan, bitchquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
die durft niet eens in de draaimolen joh?!
nou vooruit dan maar, kom dan maar met je opties!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ben in de fokking breakdance gegaan, bitch
Reeeeeeeeeeeeeeee, ze gaan gewoon door met dissen....ik wil me kunnen verdedigen
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meetsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, kom dan maar met je opties!
7 juni moet ook afvallen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 12:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
eigenwijs rotkind dat je d'r bent...
oke, dan hebben we nu nog:
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
Mannen?!?? Oh en Shining_star natuurlijk, want een meet is niet compleet zonder onzeker groentje!!!
Oke, maar dat lavenbos of sprookjesgezeik en papier hier dat durf ik bestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja sorry, ieder z'n kwaliteit he.... jij gaat nu eenmaal al kotsen na 3 uur bussen.....![]()
Een showchat meet onder grote fok meets categoriserenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meets
oke....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meets
oke, maar dan gaan we er dus wél vanuit dat je heul geen hertentamens hebt en dus gewoon op de datum, die tegen die tijd bekend is, gezellig meekan... 't is nota bene bij jou in de buurt (nou ja, in verhouding danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Steve het volgende:
Liefst 31 mei of 7 juni. Daarna heb ik eventuele hertentamens, dus weet ik nu nog niet of ik kan/wil.
Ik zie wel of ik kan.
Fok meets met XM vond ik te hard klinken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een showchat meet onder grote fok meets categoriseren
Hey, je moet het helemaal zelf weten hoor, als jij een potentieel leuke meet wilt ontwijken alleen om mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef El_Che het volgende:
[..]
Fok meets met XM vond ik te hard klinken.
Okequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, je moet het helemaal zelf weten hoor, als jij een potentieel leuke meet wilt ontwijken alleen om mij. Ik lig er niet wakker van
.
moet jij nog steeds toestemming aan je moeder vragen om naar 'n meet te mogen of mag je tegenwoordig e.e.a. zelf beslissen?!quote:
Ik mag nu wel, als er maar iemand met me mee fietst naar huis op de weg terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet jij nog steeds toestemming aan je moeder vragen om naar 'n meet te mogen of mag je tegenwoordig e.e.a. zelf beslissen?!
oooh is dat alles!? Dan kan Sven wel doen joh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag nu wel, als er maar iemand met me mee fietst naar huis op de weg terug.
Ik ken genoeg meisjes uit mijn klas op de basisschool die zwanger zijn, al een kind hebben of binnenkort gaan trouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Steve het volgende:
Ik hoor net dat mijn eerste vriendinnetje (basisschool) vandaag gaat trouwen.
![]()
![]()
Misschien ook omdat je zelf nog niet aan de kinderen wil/bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel het echt niet superjong is als je op je 27e een kind krijgt, blijf ik het raar vinden als oud-klasgenoten van mij een kind krijgen of gaan trouwen ofzo
Ik denk dat ik ze nog steeds op de leeftijd van toen zie.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
Nou, dat is het rare, ik wil best kinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 15:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien ook omdat je zelf nog niet aan de kinderen wil/bent?
Of heb je plannen?![]()
27 valt nog mee, kinderen krijgen en trouwen op je 21ste is toch gelijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel het echt niet superjong is als je op je 27e een kind krijgt, blijf ik het raar vinden als oud-klasgenoten van mij een kind krijgen of gaan trouwen ofzo
Ik denk dat ik ze nog steeds op de leeftijd van toen zie.
Die vertrouwt mijn moeder juist niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
oooh is dat alles!? Dan kan Sven wel doen joh!
Je moet wel heel erg van kinderen houden als je het per se nog willen roken en drinken zwaarder laat wegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dat is het rare, ik wil best kinderen
Maar ik wil ook nog uitgaan en weekendjes weg en roken en drinken en een groter huis.. Dus dat kind gaat nog wel even duren
kijk jij werkt tenslotte mee!quote:
9 maanden hou ik best wel vol hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg van kinderen houden als je het per se nog willen roken en drinken zwaarder laat wegen.
ach we hebben er hier (werk) genoeg rondlopen die op hun 21ste al een derde krijgen hoor...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
27 valt nog mee, kinderen krijgen en trouwen op je 21ste is toch gelijk een ander verhaal.
Ik ken hem ook van een reklame geloof ik of zo...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Waar is dat deuntje van?
Heb het al eens eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Waar is dat deuntje van?
Heb het al eens eerder gehoord.
Ik kan alleen op maandag 1 juni of op zaterdag 13 juni.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
....waarmee we dus geen enkele dag overhouden waarop iedereen kan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan alleen op maandag 1 juni of op zaterdag 13 juni.
nee, nooit eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je denkt dat iemand een heel slecht grapje of een flauwe opmerking maakt, je uit beleefdheid er maar een klein lachje uit perst, en ze dan beledigd zijn omdat het serieus was en je je dus belachelijk hebt gemaakt bij diegene?
Klinkt wel herkenbaar, maar op een deja-vu achtige manierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je denkt dat iemand een heel slecht grapje of een flauwe opmerking maakt, je uit beleefdheid er maar een klein lachje uit perst, en ze dan beledigd zijn omdat het serieus was en je je dus belachelijk hebt gemaakt bij diegene?
Ik dacht dat iedereen op de 13e konquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
....waarmee we dus geen enkele dag overhouden waarop iedereen kan!
Het is dat ik net al mijn tranen al heb vergoten bij Grey's Anatomy, anders liet ik ze hier de vrije loop...
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....quote:
En...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....
quote:
ik bedenk nu dat ik het omgekeerde vaker heb, dat ik denk dat iemand serieus is en ik er op in ga en dat het dan een grapje is... Bijvoorbeeld met winkelen, dat iemand iets aanwijst en zegt "ooooh da's ook leuk" en ik danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, maar op een deja-vu achtige manier
nee, dan kan Dizer niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan ook op zondag 31 mei trouwens!![]()
Helpt dat?
misschien moeten we dat dan maar doen ja....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Zhenar het volgende:
Anders laten we het afhangen van wanneer zowel XM als GH kunnen
Pasen is al geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moeten we dat dan maar doen ja....
*mompelt iets over pasen en pinksteren.....
Nouja ik heb het al gezegd, ik kan alleen de 13e echt niet, dan moet ik werken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Zhenar het volgende:
Anders laten we het afhangen van wanneer zowel XM als GH kunnen
Ik kan wel de 13e!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....
Goed planquote:
Hij is goed ja. Al kan ik Ayo Technology niet meer aanhoren...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
Die ik natuurlijk al lang had ontdekt, voordat het grote publiek dat deed.Dat dat duidelijk is.
Het is ergens wel jammer dat hij daarmee bekend is geworden. Hij heeft zoveel mooiere nummers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Al kan ik Ayo Technology niet meer aanhoren...
Ja dat is heel irritant ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik scrollwielklik altijd op het youtube-plaatje en dat gaat met de nieuwe layout dus niet meer. Damn you, Danny.
Dat is beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
EN FLIKKER EENS EEN TYFUSEIND OP MET DIE SMILEY OP EEN NIEUWE REGEL!!! BABETTE HAAT DAT!!!
FOK!silver FOR THE WIHIIIIN!!1!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik scrollwielklik altijd op het youtube-plaatje en dat gaat met de nieuwe layout dus niet meer. Damn you, Danny.
Nee.quote:
Dit herken ik wel ja. Vooral het aantal subfora loopt echt de spuigaten uit, voor elke scheet wordt een nieuw forum geopend.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit herken ik wel ja. Vooral het aantal subfora loopt echt de spuigaten uit, voor elke scheet wordt een nieuw forum geopend.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
FOK! moet niet alles willen. Het komt de overzichtelijkheid en de toegankelijkheid namelijk niet ten goede.
Ja, maar die users zijn volgens mij verdwenen, omdat ook ONZ steeds groter werd en dus ook de grote, stinkende, humorloze massa.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Steve het volgende:
Ik mis een beetje de echt grappige topics, van bijvoorbeeld Croupouque en Bupatih.
OMG ZELFPWN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
ZAGEN JULLIE WAT IK HIER DEED? IK GING NIETSVERMOEDEND SERIEUS IN OP EEN FLAUW GRAPJE VAN BABETTE, WAARDOOR IK MEZELF NU ONSTERFELIJK BELACHELIJK MAAK!!!
Dit is dus up to date, alleen Zhenar moet gewoon een afspraak afzeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
Thanks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Okee, ik ben even mijn agenda doorgelopen... De afspraak die ik op 14 en 21 juni heb staan is dezelfde: het is alleen nog niet duidelijk of dat de 14e of de 21ste wordt, maar ik had beloofd ze allebei vrij te houden.
Ik zal morgen informeren of daar al meer duidelijkheid over is.
Kijk! Dat biedt mogelijkhedenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Okee, ik ben even mijn agenda doorgelopen... De afspraak die ik op 14 en 21 juni heb staan is dezelfde: het is alleen nog niet duidelijk of dat de 14e of de 21ste wordt, maar ik had beloofd ze allebei vrij te houden.
Ik zal morgen informeren of daar al meer duidelijkheid over is.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef babette21 het volgende:
ik vind het heel, héél erg, maar ik vind dit stiekem zo'n lekker nummer:
Damn you, 100%NL![]()
quote:
Wanneer ga je de TT waarmakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:15 schreef babette21 het volgende:
Oke nu komen we ergens. Moeten wij dus ook maar even de 14de en de 21ste vrijhouden (dus Zhen: "even" he...) en dan moet 't goed komen!!
ging dat over mij?!quote:
godverdegodverquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
EN FLIKKER EENS EEN TYFUSEIND OP MET DIE SMILEY OP EEN NIEUWE REGEL!!! BABETTE HAAT DAT!!!
Ja, wat dacht je dan dat BBB betekende?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ging dat over mij?!
Man, m'n hele hyves staat vol met die dingen... maar ja, jij wou geen hyvesvriendjes worden dus eh.. your loss!!
billen-buik-benen... duh!! Lees jij geen damesbladen ofzo?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan dat BBB betekende?
Wheheheheh!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Check die smiley in de quote. [ afbeelding ]
Vera de Miloquote:
Je moet je gewoon overgeven aan de muziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook steeds meet van de Jan Smit en Nick & Simon enzo... de helft van de nummers zijn ruk, maar sommige zijn zó leuk...![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:06 schreef Zhenar het volgende:
Kut, degene die uitsluitsel kan geven over die 14e/21ste is pas dinsdag terug van vakantie.
Is dat nog op tijd...?
quote:
tja hoe moest ik nou weten dat dat níet om half negen begon?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Svensational het volgende:
Geen X Factor voor je vanavond babette?
Aangeschoten.quote:
Jaquote:
Ah, leuk de zoveelste cover van dit liedje als single.quote:
Das dus gewoon echt wel van Eric Clapton!quote:
Nee, die andere. Die met zn vuistjes in de lucht heen en weer looptquote:
quote:
Dan kon iig niemand de uitslag verklappenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Re het volgende:
zo vanacht nog ff gekeken
was dus ook 4:30 voor we sliepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |