Ja, maar die users zijn volgens mij verdwenen, omdat ook ONZ steeds groter werd en dus ook de grote, stinkende, humorloze massa.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Steve het volgende:
Ik mis een beetje de echt grappige topics, van bijvoorbeeld Croupouque en Bupatih.
OMG ZELFPWN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
ZAGEN JULLIE WAT IK HIER DEED? IK GING NIETSVERMOEDEND SERIEUS IN OP EEN FLAUW GRAPJE VAN BABETTE, WAARDOOR IK MEZELF NU ONSTERFELIJK BELACHELIJK MAAK!!!
Dit is dus up to date, alleen Zhenar moet gewoon een afspraak afzeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
Wat zijn jullie opties op:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
Thanks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Okee, ik ben even mijn agenda doorgelopen... De afspraak die ik op 14 en 21 juni heb staan is dezelfde: het is alleen nog niet duidelijk of dat de 14e of de 21ste wordt, maar ik had beloofd ze allebei vrij te houden.
Ik zal morgen informeren of daar al meer duidelijkheid over is.
Kijk! Dat biedt mogelijkhedenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Okee, ik ben even mijn agenda doorgelopen... De afspraak die ik op 14 en 21 juni heb staan is dezelfde: het is alleen nog niet duidelijk of dat de 14e of de 21ste wordt, maar ik had beloofd ze allebei vrij te houden.
Ik zal morgen informeren of daar al meer duidelijkheid over is.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef babette21 het volgende:
ik vind het heel, héél erg, maar ik vind dit stiekem zo'n lekker nummer:
Damn you, 100%NL![]()
quote:
Wanneer ga je de TT waarmakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:15 schreef babette21 het volgende:
Oke nu komen we ergens. Moeten wij dus ook maar even de 14de en de 21ste vrijhouden (dus Zhen: "even" he...) en dan moet 't goed komen!!
ging dat over mij?!quote:
godverdegodverquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
EN FLIKKER EENS EEN TYFUSEIND OP MET DIE SMILEY OP EEN NIEUWE REGEL!!! BABETTE HAAT DAT!!!
Ja, wat dacht je dan dat BBB betekende?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ging dat over mij?!
Man, m'n hele hyves staat vol met die dingen... maar ja, jij wou geen hyvesvriendjes worden dus eh.. your loss!!
billen-buik-benen... duh!! Lees jij geen damesbladen ofzo?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan dat BBB betekende?
Wheheheheh!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Check die smiley in de quote. [ afbeelding ]
Vera de Miloquote:
Je moet je gewoon overgeven aan de muziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook steeds meet van de Jan Smit en Nick & Simon enzo... de helft van de nummers zijn ruk, maar sommige zijn zó leuk...![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:06 schreef Zhenar het volgende:
Kut, degene die uitsluitsel kan geven over die 14e/21ste is pas dinsdag terug van vakantie.
Is dat nog op tijd...?
quote:
tja hoe moest ik nou weten dat dat níet om half negen begon?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Svensational het volgende:
Geen X Factor voor je vanavond babette?
Aangeschoten.quote:
Jaquote:
Ah, leuk de zoveelste cover van dit liedje als single.quote:
Das dus gewoon echt wel van Eric Clapton!quote:
Nee, die andere. Die met zn vuistjes in de lucht heen en weer looptquote:
quote:
Dan kon iig niemand de uitslag verklappenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Re het volgende:
zo vanacht nog ff gekeken
was dus ook 4:30 voor we sliepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |