quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef El_Che het volgende:
Hij pakt nu zijn wandelstok en is op weg naar de computer
Eerste en derde show waren beter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een paar leuke grappen had ie wel. Maar soms wat te langdradig.
Hoe heeft ie die pm dan gelezen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:46 schreef El_Che het volgende:
[..]
Prepare for sex, B.
Hij pakt nu zijn wandelstok en is op weg naar de computer
Oh ik heb maar een show gezien geloof ik, weet niet of dat die van vanavond wasquote:
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?quote:
0,001 procentquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?
Zo'n 36.4 procentquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk percentage daarvan zou in ShowChat gepost zijn?
Spek is tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik heb maar een show gezien geloof ik, weet niet of dat die van vanavond was
Ik had een show met grappen over koffie en een olifant en met een Italiaanse zin erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Spek is tof.
De derde show heb ik live gezien.Is nog niet op tv verschenen...
Ja, dat was vandaag. 'Ze Bestaan Echt', zijn tweede show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had een show met grappen over koffie en een olifant en met een Italiaanse zin erin.
Dat is Spek. Maar die had genoeg grappige stukken, hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
En die show met de tandloze Italiaanse vrouw die bekijkt of ze een steegje doorkunnen? Want dat stuk vond ik dus niet grappig
Ja, dat stuk was wel grappig iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is Spek. Maar die had genoeg grappige stukken, hoor.
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
volgens mmij is erniet zoveel gepost in maanden!N!
Daat is op zich wel gewoon kut ::Dquote:
" ik mag nog geeen alchohol kopen voo r de wet'quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
"Ik heb iets te veel alcohol op. Nu ga ik opeens heel raar typen."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Goedemondt wordt mij al jaren aangeraden door een vriend, maar ik heb er nog steeds niets van meegekregen![]()
Maar hij schijnt heel leuk te zijn
"Mijn leven zuigt. Ik ga me bezatten."quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
" ik mag nog geeen alchohol kopen voo r de wet'
m n leven niet, de vve-vvergaaderign wel!quote:
Nog kanslozer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
m n leven niet, de vve-vvergaaderign wel!
Nou, dat werkt echt zo hoor. Ik heb dat ook wel eens gehad, 1 post typen duurt een kwartier en de volgende dag zie je toch miljoenen fouten erin staan. Beschamend is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 23:35 schreef IQM het volgende:
"Ik heb iets te veel alcohol op. Nu ga ik opeens heel raar typen."
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is in ieder geval wetenschappelijk vastgesteld dat het nuttigen van alcohol geen effect heeft op wat ik van meneer IQM vind.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |