Smilies op de volgende regelquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Dizer het volgende:
Gisteren in Eindhoven naar een pubquiz gegaan (andere dan die wij zelf organiseren) en we hebben gewonnen
Fles champagne en een etentje voor 4 personen!!!
Inquote:
Nee het was van murphy'squote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
InFOK!silver
staat de smiley niet op de volgende regel
Maar wat tofWas het een makkelijke quiz ofzo?
quote:
.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de finale van X-Factor verplaatst is naar zaterdag! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de finale van X-Factor verplaatst is naar zaterdag! [ afbeelding ]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?quote:
Diz, WTFquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?Anders kon je naar de spelletjesmeet komen!
Oh jah een verjaardag, kutquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo, je had toch wat zaterdagavond?Anders kon je naar de spelletjesmeet komen!
Jaaaaaaaaaaa, daar trappen wij dus eg nie meer in hequote:
huh?! waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
Halloooooohoo, EurovisieSongfestival, darlingquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef babette21 het volgende:
Ik heb vandaag Unagi gegeten!!!!![]()
![]()
[..]
huh?! waarom dat dan?
Best erg als ik jouw agenda beter ken dan jijzelfquote:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 21:55 schreef babette21 het volgende:
Ik heb vandaag Unagi gegeten!!!!![]()
![]()
[..]
huh?! waarom dat dan?
Serieus?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...
Ja echt!quote:
joh dat wist ik toch niet. En dat hadden ze zich van tevoren toch ook wel kunnen bedenken?! (of was het al die tijd al bekend dat de finale za ipv vr is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Halloooooohoo, EurovisieSongfestival, darling
MB, het zou goed zijn voor SC als je hier een rel van maakt. Ietsjes harder dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Best erg als ik jouw agenda beter ken dan jijzelf
oh.... moet daarvoor de tv op zwart ofzo? Lijkt me toch eerder iets voor de NOS.... nou ja...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Vanwege de herdenkingsdienst voor het Koninginnedagdrama...
als versgevangen vis. Maar dan dus echt vérs, als in net uit de zee en zo op je bordquote:Unagi? Hoe smaakte dat?![]()
Ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:12 schreef El_Che het volgende:
[..]
MB, het zou goed zijn voor SC als je hier een rel van maakt. Ietsjes harder dus
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok.
GODVERREDOMME DAIZER!!111!! :Rr:R
Het was dus gewoon een smoes en je gaat gewoon lekker X-Factor kijken ipvTop 40-triviant
spelen met
ons
:tr t:
r:r:r:r;r:;r1!!1!! LEUK IS DAT!!!!!
Het is ook op de NOS, maar RTL heeft respect enzo...quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... moet daarvoor de tv op zwart ofzo? Lijkt me toch eerder iets voor de NOS.... nou ja...
[..]
als versgevangen vis. Maar dan dus echt vérs, als in net uit de zee en zo op je bord
Ach ik wilde eigenlijk helemaal niks rauw eten maar heb uiteindelijk toch één en ander geprobeerd (wel zo handig in 'n sushitent) en de unagi viel me alles mee!
ben ik heel erg (of in Friendssfeer te blijven "dead inside") als ik zeg dat ik dat 'n beetje overdreven vind?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook op de NOS, maar RTL heeft respect enzo...![]()
tja dat zei ik 4 uur geleden ook nog... weer iets wat van m'n try before you die lijst afkan (al wist ik vanmorgen nog niet eens dat het erop stondquote:Ik denk niet dat ik ooit rauwe vis zou proberen
Nee, ik vind het ook overdrevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik heel erg (of in Friendssfeer te blijven "dead inside") als ik zeg dat ik dat 'n beetje overdreven vind?!![]()
[..]
tja dat zei ik 4 uur geleden ook nog... weer iets wat van m'n try before you die lijst afkan (al wist ik vanmorgen nog niet eens dat het erop stond)
Die heeft het te druk om te rellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:18 schreef El_Che het volgende:
[..]
Helemaal eens met MB. Als Re er nou nog even een sneer tegenaan gooit
Flash yo boobies, womanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heeft het te druk om te rellen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:32 schreef El_Che het volgende:
Ik vind het ook overdreven
Group hug, you gals
Nee, want ik heb het koudquote:
Oh jeequote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 22:38 schreef El_Che het volgende:
[..]
Des te meer reden, bitch![]()
Ik ga Re nu pm'en over deze zaak.
Een paar leuke grappen had ie wel. Maar soms wat te langdradig.quote:
| Forum Opties | |