misschien moeten we dat dan maar doen ja....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Zhenar het volgende:
Anders laten we het afhangen van wanneer zowel XM als GH kunnen
Pasen is al geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moeten we dat dan maar doen ja....
*mompelt iets over pasen en pinksteren.....
Nouja ik heb het al gezegd, ik kan alleen de 13e echt niet, dan moet ik werken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Zhenar het volgende:
Anders laten we het afhangen van wanneer zowel XM als GH kunnen
Ik kan wel de 13e!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....
Goed planquote:
Hij is goed ja. Al kan ik Ayo Technology niet meer aanhoren...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
Die ik natuurlijk al lang had ontdekt, voordat het grote publiek dat deed.Dat dat duidelijk is.
Het is ergens wel jammer dat hij daarmee bekend is geworden. Hij heeft zoveel mooiere nummers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Al kan ik Ayo Technology niet meer aanhoren...
Ja dat is heel irritant ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik scrollwielklik altijd op het youtube-plaatje en dat gaat met de nieuwe layout dus niet meer. Damn you, Danny.
Dat is beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
EN FLIKKER EENS EEN TYFUSEIND OP MET DIE SMILEY OP EEN NIEUWE REGEL!!! BABETTE HAAT DAT!!!
FOK!silver FOR THE WIHIIIIN!!1!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik scrollwielklik altijd op het youtube-plaatje en dat gaat met de nieuwe layout dus niet meer. Damn you, Danny.
Nee.quote:
Dit herken ik wel ja. Vooral het aantal subfora loopt echt de spuigaten uit, voor elke scheet wordt een nieuw forum geopend.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit herken ik wel ja. Vooral het aantal subfora loopt echt de spuigaten uit, voor elke scheet wordt een nieuw forum geopend.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
FOK! moet niet alles willen. Het komt de overzichtelijkheid en de toegankelijkheid namelijk niet ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |