Nou, dat is het rare, ik wil best kinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 15:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien ook omdat je zelf nog niet aan de kinderen wil/bent?
Of heb je plannen?![]()
27 valt nog mee, kinderen krijgen en trouwen op je 21ste is toch gelijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel het echt niet superjong is als je op je 27e een kind krijgt, blijf ik het raar vinden als oud-klasgenoten van mij een kind krijgen of gaan trouwen ofzo
Ik denk dat ik ze nog steeds op de leeftijd van toen zie.
Die vertrouwt mijn moeder juist niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
oooh is dat alles!? Dan kan Sven wel doen joh!
Je moet wel heel erg van kinderen houden als je het per se nog willen roken en drinken zwaarder laat wegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dat is het rare, ik wil best kinderen
Maar ik wil ook nog uitgaan en weekendjes weg en roken en drinken en een groter huis.. Dus dat kind gaat nog wel even duren
kijk jij werkt tenslotte mee!quote:
9 maanden hou ik best wel vol hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg van kinderen houden als je het per se nog willen roken en drinken zwaarder laat wegen.
ach we hebben er hier (werk) genoeg rondlopen die op hun 21ste al een derde krijgen hoor...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
27 valt nog mee, kinderen krijgen en trouwen op je 21ste is toch gelijk een ander verhaal.
Ik ken hem ook van een reklame geloof ik of zo...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Waar is dat deuntje van?
Heb het al eens eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Waar is dat deuntje van?
Heb het al eens eerder gehoord.
Ik kan alleen op maandag 1 juni of op zaterdag 13 juni.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
Wat zijn jullie opties op:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
....waarmee we dus geen enkele dag overhouden waarop iedereen kan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan alleen op maandag 1 juni of op zaterdag 13 juni.
nee, nooit eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je denkt dat iemand een heel slecht grapje of een flauwe opmerking maakt, je uit beleefdheid er maar een klein lachje uit perst, en ze dan beledigd zijn omdat het serieus was en je je dus belachelijk hebt gemaakt bij diegene?
Klinkt wel herkenbaar, maar op een deja-vu achtige manierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je denkt dat iemand een heel slecht grapje of een flauwe opmerking maakt, je uit beleefdheid er maar een klein lachje uit perst, en ze dan beledigd zijn omdat het serieus was en je je dus belachelijk hebt gemaakt bij diegene?
Ik dacht dat iedereen op de 13e konquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
....waarmee we dus geen enkele dag overhouden waarop iedereen kan!
Het is dat ik net al mijn tranen al heb vergoten bij Grey's Anatomy, anders liet ik ze hier de vrije loop...
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....quote:
En...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook omdat ik Dizer's lijstje aanhield (dacht dat hij verder was gegaan met MB's lijstje), maar zag later dat hij wel kan, maar MB niet.....
quote:
ik bedenk nu dat ik het omgekeerde vaker heb, dat ik denk dat iemand serieus is en ik er op in ga en dat het dan een grapje is... Bijvoorbeeld met winkelen, dat iemand iets aanwijst en zegt "ooooh da's ook leuk" en ik danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, maar op een deja-vu achtige manier
nee, dan kan Dizer niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan ook op zondag 31 mei trouwens!![]()
Helpt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |