nou vooruit dan maar, kom dan maar met je opties!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ben in de fokking breakdance gegaan, bitch
Reeeeeeeeeeeeeeee, ze gaan gewoon door met dissen....ik wil me kunnen verdedigen
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meetsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, kom dan maar met je opties!
7 juni moet ook afvallen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 12:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
eigenwijs rotkind dat je d'r bent...
oke, dan hebben we nu nog:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
Mannen?!?? Oh en Shining_star natuurlijk, want een meet is niet compleet zonder onzeker groentje!!!
Oke, maar dat lavenbos of sprookjesgezeik en papier hier dat durf ik bestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja sorry, ieder z'n kwaliteit he.... jij gaat nu eenmaal al kotsen na 3 uur bussen.....![]()
Een showchat meet onder grote fok meets categoriserenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meets
oke....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Opties? Ik doe niet meer aan grote fok meets
oke, maar dan gaan we er dus wél vanuit dat je heul geen hertentamens hebt en dus gewoon op de datum, die tegen die tijd bekend is, gezellig meekan... 't is nota bene bij jou in de buurt (nou ja, in verhouding danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Steve het volgende:
Liefst 31 mei of 7 juni. Daarna heb ik eventuele hertentamens, dus weet ik nu nog niet of ik kan/wil.
Ik zie wel of ik kan.
Fok meets met XM vond ik te hard klinken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een showchat meet onder grote fok meets categoriseren
Hey, je moet het helemaal zelf weten hoor, als jij een potentieel leuke meet wilt ontwijken alleen om mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef El_Che het volgende:
[..]
Fok meets met XM vond ik te hard klinken.
Okequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, je moet het helemaal zelf weten hoor, als jij een potentieel leuke meet wilt ontwijken alleen om mij. Ik lig er niet wakker van
.
moet jij nog steeds toestemming aan je moeder vragen om naar 'n meet te mogen of mag je tegenwoordig e.e.a. zelf beslissen?!quote:
Ik mag nu wel, als er maar iemand met me mee fietst naar huis op de weg terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet jij nog steeds toestemming aan je moeder vragen om naar 'n meet te mogen of mag je tegenwoordig e.e.a. zelf beslissen?!
oooh is dat alles!? Dan kan Sven wel doen joh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag nu wel, als er maar iemand met me mee fietst naar huis op de weg terug.
Ik ken genoeg meisjes uit mijn klas op de basisschool die zwanger zijn, al een kind hebben of binnenkort gaan trouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Steve het volgende:
Ik hoor net dat mijn eerste vriendinnetje (basisschool) vandaag gaat trouwen.
![]()
![]()
Misschien ook omdat je zelf nog niet aan de kinderen wil/bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel het echt niet superjong is als je op je 27e een kind krijgt, blijf ik het raar vinden als oud-klasgenoten van mij een kind krijgen of gaan trouwen ofzo
Ik denk dat ik ze nog steeds op de leeftijd van toen zie.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
Wat zijn jullie opties op:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |