Welke redenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Re het volgende:
een van de redenen dat ik hier dus niet meer kom eigenlijk
Epic smiley fail!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Zhenar het volgende:
"Natte voeg"
Kom op mensen, dat is gewoon grappig -O_
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manierquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55 schreef IQM het volgende:
Enige waar de SC nu nog goed voor is, is zielig huisdierengemekker en het doornemen van elkaars agenda om weer af te kunnen spreken.
Volgens mij is deze SC de SC met de kleinste harde kern.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 11:54 schreef IQM het volgende:
"Je hoeft hier niet te posten, hoor!"
© MissBliss
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manier
hebbie hem ook weer...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Zhenar het volgende:
"Natte voeg"
Kom op mensen, dat is gewoon grappig -O_
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
de overtreffende trap van elkaar proberen te dissen, en dat op een niet grappige manier
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.
quote:
"Ja maar.... hij begonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je de posts van gisteravond nog eens doorleest, kan je vrij makkelijk zien dat ik niet degene was die de eerste trap verkocht.
Ja doeiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ja maar.... hij begon [ afbeelding ]!"
hey! Da's mijn ding he!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
......ik ga maar weer even op wereldreis
Hoi atbquote:
Ik kan alleen zaterdag 13 juni niet!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef babette21 het volgende:
oke wat anders.... de Efteling! Ik zal even de rol van regelbitch op me nemen en wat data inventariseren. Uiteraard nav mijn eigen agenda (gnagnagna), maar die is in juni nog lekker leeg (oh wonder boven wonder)...
Wat zijn jullie opties op:
* zondag 31 mei of maandag 1 juni (1ste en 2de pinksterdag, is dat handig??!)
* zaterdag 6 juni
* zondag 7 juni
* zaterdag 13 juni
* zondag 14 juni
* zaterdag 20 juni
* zondag 21 juni
voor de mensen die meewillen: graag spoedig laten weten wanneer je WEL kan... bij enige match leggen we 'm wat mij betreft vast, haken mensen dan toch nog af: jammer dan!!
eigenwijs rotkind dat je d'r bent...quote:
Komt Ha_Ché niet dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:53 schreef babette21 het volgende:
Mannen?!?? Oh en Shining_star natuurlijk, want een meet is niet compleet zonder onzeker groentje!!!
denk ik ook, maar kunnen het als reserveoptie houden (als het echt de énige dag is dat veel mensen kunnen, dan moeten we dat misschien maar voor lief nemen?)...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pinksteren lijkt mij persoonlijk minder handig, want probably kneiterdruk.
Ben in de fokking breakdance gegaan, bitchquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
die durft niet eens in de draaimolen joh?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |