Nee, jij bent een manquote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Ofresca het volgende:
Niet van alles kaal.
Dat komt op hetzelfde neer dus!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een man
Oh en kaalNja... niet overal
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want er is geen algemeen:"We hebben er zin in."
Het is:"Als die niet komt kom ik ook niet want de rest is niet interessant." en er hoeven dus maar een paar niet te komen om de rest weg te houden. Dan weet ik wel dat die meet als een nachtkaars uitgaat.
euh wordt misschien verkeerd opgevatquote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verbaas me er niet over, Q.
Dat roepen ze altijd als ze me nog niet echt kennen.
Volgens mij maken jullie dat er zelf een beetje van tbh.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, borsthaar om doorheen te kroelen is natuurlijk ook
Dat dacht ik dus ookquote:
nee ik denk wel dat hij doorgaat!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.
dat gevoel had ik ook.. Als je zelf iets maar hard genoeg denkt gebeurt het ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij maken jullie dat er zelf een beetje van tbh.
Ik ga gewoon naar die meet. En wie er allemaal komen is voor mij bijzaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
ROFL.. wederom een match!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En down-under moet ook wel IETS zitten hoor.
En op armen en benen.
Van die wielrenbeentjes...
I'm your manquote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En down-under moet ook wel IETS zitten hoor.
En op armen en benen.
Van die wielrenbeentjes...
Dat denk ik ook.quote:
Werkt dat ook met iets positiefs?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook.. Als je zelf iets maar hard genoeg denkt gebeurt het ook...
quote:
Vreemde uitspraak tijn... Je gaat toch omdat de mensen die komen wel aanstaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar die meet. En wie er allemaal komen is voor mij bijzaak.
De reden dat ik meets zo leuk vind is juist omdat je dan nieuwe mensen leert kennen. Of ik nou op het forum contact met ze heb of niet ,dat boeit me niet. Dus ik snap niet dat mensen het laten af hangen van wie er komt. Ik kijk altijd naar hoeveel er komen. Als er maar weinig mensen komen haak ik af.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh wordt misschien verkeerd opgevat
maar ik heb geen contact met jou, heb niets met jou en daarom heb ik niet t gevoel van oh joepie rz komt nu wil ik perse gaan!
en met sommige anderen heb ik dat gevoel dus wel!
Jazeker! ik had het plan opgevat om gister niet bij mijn broer op de bank te gaan slapen.. en so i didn'tquote:
Kon ik dat maar.quote:
Is that a promise or a cocktease darling?quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ohquote:
Jij mag mij sowieso knuffelen en als ik in een goede bui ben ook zoenen, maar verder... hmmmquote:
Zo jij bent open mindedquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag mij sowieso knuffelen en als ik in een goede bui ben ook zoenen, maar verder... hmmmdon't know, nog nooit geprobeerd
Hoezo vreemd? Op dit moment zit er niemand hier die mij niet aanstaat. En met dat soort dingen ben ik ook helemaal niet bezig. Met wie mij wel of niet aanstaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak tijn... Je gaat toch omdat de mensen die komen wel aanstaan.
Zo denk ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De reden dat ik meets zo leuk vind is juist omdat je dan nieuwe mensen leert kennen. Of ik nou op het forum contact met ze heb of niet ,dat boeit me niet. Dus ik snap niet dat mensen het laten af hangen van wie er komt. Ik kijk altijd naar hoeveel er komen. Als er maar weinig mensen komen haak ik af.
En dat is positief omdat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! ik had het plan opgevat om gister niet bij mijn broer op de bank te gaan slapen.. en so i didn't
Maybequote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar jij weet dat dat helemaaal niet is?![]()
Ik had het mezelf voorgenomen, ik dacht het, en het gebeurde.. het was dus iets wat ik zelf wilde dat ging gebeuren, dus positiefquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is positief omdat?
Misschien moet ik dan maar aan een bepaald iets gaan denken.
Gelukkig dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft Ang3l daar niet zoveel problemen mee
Hm... realiseer me net dat ik toch echt wel een beetje verliefd begin te worden op mijn love-interest... En dat ik haar zeer waarschijnlijk niet kan krijgenquote:
Tuurlijk gaat die meet wel door.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daarnet zou je dat je zag gebeuren dat het niet meer doorging.
al eens geprobeerd om met mij in 1 bed te liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Vind iemand toch leuker als ie haar op zijn koppie heeft en voor de rest wat minder.
Nope. Vind ik juist erg sexy, gemillimeterd stoer haar.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft Ang3l daar niet zoveel problemen mee
Okequote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had het mezelf voorgenomen, ik dacht het, en het gebeurde.. het was dus iets wat ik zelf wilde dat ging gebeuren, dus positief
Ik ook nog nooit met een vrouw, dus dan staan we quitte.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag mij sowieso knuffelen en als ik in een goede bui ben ook zoenen, maar verder... hmmmdon't know, nog nooit geprobeerd
Nog steeds het paarden meisje?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... realiseer me net dat ik toch echt wel een beetje verliefd begin te worden op mijn love-interest... En dat ik haar zeer waarschijnlijk niet kan krijgen
jij kan een kaal koppie prima hebben iddquote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al eens geprobeerd om met mij in 1 bed te liggeniedereen die dat zei is er van terug gekomen
Ja... *zuchtquote:
wat d88 jullie van een trio doe ik wel meequote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit met een vrouw, dus dan staan we quitte.
Dus jouw bed-skills komen door je kaalheid?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al eens geprobeerd om met mij in 1 bed te liggeniedereen die dat zei is er van terug gekomen
Waarom kun je haar niet krijgen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hm... realiseer me net dat ik toch echt wel een beetje verliefd begin te worden op mijn love-interest... En dat ik haar zeer waarschijnlijk niet kan krijgen
Toevallig niet geprobeerd nee. Weet wel dat harige mannen wel warm zijn om mee te liggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Balen!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja... *zucht
Oh Ang3l, geloof dat je mijn laatste vraag gisteren avond niet hebt meegekregen?
SNUIT!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat d88 jullie van een trio doe ik wel mee
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar al te goed helaas.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook nog een keer doen, een trio met 2 mannen... Klinkt raar uit mijn mondquote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Omdat ik er steeds zekerder van word dat ze hetero is...quote:
NOG iemand die een trio met ons wil Ang3l!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Testosteron babyquote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jouw bed-skills komen door je kaalheid?
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja... *zucht
Oh Ang3l, geloof dat je mijn laatste vraag gisteren avond niet hebt meegekregen?
Ja, vrijdag, en woensdag is ze er weerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Balen!Heb je verder nog met haar gepraat dan?
quote:
Ik neem aan van wel, aangezien ik haar heb verteld over mijn ex enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar al te goed helaas.![]()
Zo moet je niet denken.![]()
Positief blijven.![]()
Weet zij al dat je lesbisch bent?
Hey, ik wil ook, maar dat miste jequote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG iemand die een trio met ons wil Ang3l!we krijgen het druk
[..]
Testosteron baby
Ja juni, en of je msn hebt, want anders dan missen we elkaars postsquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Vind iemand toch leuker als ie haar op zijn koppie heeft en voor de rest wat minder.
quote:
Heerlijk tochquote:Op zondag 3 mei 2009 15:56 schreef Thrar het volgende:
het is goed te zien dat sommigen de afgelopen dagen droog hebben gestaan
wat een geilheid zeg!
Valt nou ook wel weer mee, heb wel wat beters te doen als datquote:Op zondag 3 mei 2009 15:56 schreef Thrar het volgende:
het is goed te zien dat sommigen de afgelopen dagen droog hebben gestaan
wat een geilheid zeg!
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er steeds zekerder van word dat ze hetero is...
Dat kan geregeld worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook nog een keer doen, een trio met 2 mannen... Klinkt raar uit mijn mond
[..]
Omdat ik er steeds zekerder van word dat ze hetero is...
Succes woensdagquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, vrijdag, en woensdag is ze er weer
[..]
[..]
Ik neem aan van wel, aangezien ik haar heb verteld over mijn ex enzo
Best wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval best lastig ja.
[ afbeelding ]
Goed tochquote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]omg, we krijgen het zoooooooooo druk...
Kom 's hier danquote:
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden.
Ik wil wel.![]()
[..]
Succes woensdag
Hoezo?quote:
En dat willen wij natuurlijk allemaal weten omdat...?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Adolecens het volgende:
Ow, zat ook nog een stukje snoer bij van ¤ 2,25 per meter
Alsjeblieftquote:
KutFokker vind dat interessantquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat willen wij natuurlijk allemaal weten omdat...?
quote:
Die doet <CTRL>-F op bedragen, eurotekens en gadgets hoor!quote:
heyquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet <CTRL>-F op bedragen en eurotekens en gagdets hoor!
Stopcontact gemaakt?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja!quote:
ach als het maar leuk was verder!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben een beetje computerloos geweest de laatste dagen zei ik net ja..
Maar mijn handen begonnen te trillen enzo, dus ik heb de laptop maar weer es aangezet
Verzin een stelling of vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
@ Pien85: je bovenste sig.Ik moest lachen.
Maare, wat kan ik nog eens inbrengen in dit topic over Singleschap?
Zekersquote:
Die quote is beter jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zou nog weleens met een mooie vrouw willen vrijen![]()
Je kan altijd nog op zelfbediening overgaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, geilheid is lastig als je niemand hebt om het mee te "delen"
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
He kut, en ik maar hopen dat die stroom ergens anders doorheen ging..
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op zelfbediening overgaan.
Ah okquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet <CTRL>-F op bedragen, eurotekens en gadgets hoor!
Lachen? Hoezo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
@ Pien85: je bovenste sig.Ik moest lachen.
Maare, wat kan ik nog eens inbrengen in dit topic over Singleschap?
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.
Ohquote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zou nog weleens met een mooie vrouw willen vrijen![]()
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zienquote:
Gebroken armen is maar van tijdelijk aard. En misschien kan een leuke zuster je een handje helpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.
Benen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zien
Foei Sedan. Dat is niet aardigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zien
Dat went ook vanzelf natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.
Niet perse dan neemt de behoefte daaraan ook af dus dat lijkt mij niet zo groot probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.
quote:
En heel Fok! zit niet te wachten op jouw reactiesquote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.
Kan je wel helder denken dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Bloedgeil zijn en dan geen stoom kunnen afblazen, ik zou dan niet eens meer helder kunnen denken.
Gaan de twee kemphaantjes van Singles weer los? Log dan allebei even gezellig uit of zoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En heel Fok! zit niet te wachten op jouw reacties
Ohquote:
Nou dan wens ik je heel veel succes met proberen om singles vooral on topic te houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet zo over jezelf, je kent haar smaak helemaal niet en je bent mooi.
quote:
Net alsof ze daar geen oplossing voor hebben dan, desnoods bel je dan een prostituee.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Bloedgeil zijn en dan geen stoom kunnen afblazen, ik zou dan niet eens meer helder kunnen denken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[bert visscher mode]
Foei bert stoute bert, op wang en kont slaat.
[/bert visscher mode]
Ik zie ons al met z'n 2-en zo'n chick bangen en dan halverwege een highfive!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]omg, we krijgen het zoooooooooo druk...
Rustig maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gaan de twee kemphaantjes van Singles weer los? Log dan allebei even gezellig uit of zo
kun je uberhaupt wel helder denken?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan niet nee, dan denk ik bij alles aan sex.
Nu niet dan? Zelfs nu nog!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als je hetero was wist ik het wel.Zei ik dat hardop?
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ja, graagquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhNeuken?
[..]
Nou dan wens ik je heel veel succes met proberen om singles vooral on topic te houden
[..]
[..]
Dat is mooi.quote:
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog wel eens vrijen met Pien.
Weet ik niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , nu ook wel, maar je hebt er niks aan, hè?
Hehe, liefquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik ook wel met JBquote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog wel eens vrijen met Pien.
quote:
En jij ookquote:
Tof, wanneer?quote:
Oh jawel hoor, ik denk dat ze geen genoeg van die van Ang3l en mij kan krijgenquote:
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...
Piem0ls he...quote:
Nee, dat wil ze niet neequote:
TE lieflijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...
Jij bent ook zo mooie en interessant vrouwquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, lief
[..]
Ik ook wel met JB
[..]Jullie maken me verlegen allemaal
[..]
En jij ook![]()
[..]
Tof, wanneer?
Hehe, zo af en toe maak ik wel 's een uitstapje... daar maak ik ook geen geheim van hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik denk dat ze geen genoeg van die van Ang3l en mij kan krijgenze lust ze zeker wel
Ik kijk wel of je het goed doetquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TE lieflijk?
Ik ben heel lief en zacht voor haar dan hoor, dus dat kan best.
Liefquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TE lieflijk?
Ik ben heel lief en zacht voor haar dan hoor, dus dat kan best.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent ook zo mooie en interessant vrouw
Het mag er nu wel uit hoor, DR34M3R!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, en of degenen die van plan zijn naar de meet te komen op 9 mei, dit via pm willen melden bij djayzz
Keuze genoeg hier.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, zo af en toe maak ik wel 's een uitstapje... daar maak ik ook geen geheim van hoorEn ja, ik wil ooit nog eens een trio met 2 mannen...
Dat moet je aan haar vragen.quote:
Leukquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens in de trein vanuit Antwerpen nog wel sjans gehad met een jongen. Alleen waren we allebei te schijterig om iets te zeggen en was hij toch op het tweede gezicht iets minder leuk
Denk je ja?quote:
Whaha!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragen.![]()
je gaat vast ook tips geven dan, zie het al helemaal voor me
Neuh, ik help wel, of doe het voorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragen.![]()
je gaat vast ook tips geven dan, zie het al helemaal voor me
Zullen we 't met zn 4en doen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en btw, ik wil ook nog wel eens een trio met twee mannen![]()
quote:
Anders hou je even op met ziekenquote:
Jaquote:
Dat heet of partnerruil, of een kwartetje, denk dat dat toch anders isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we 't met zn 4en doen dan?
[..]
[..]
Anders hou je even op met zieken
Waarom niet gelijk een orgie?quote:
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado lijkt me niet een type dat in slaap valt ofzo...
Hoezo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heet of partnerruil, of een kwartetje, denk dat dat toch anders is
Omdat ik van een groot deel van singles (no offence) er niet aan moet denken om ze naakt te zien en aan te moeten raken enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een orgie?
Dan kan iedereen meedoen.![]()
Anders wordt dat gewoon even lekker via pm gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we 't met zn 4en doen dan?
[..]
[..]
Anders hou je even op met zieken
nee dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een orgie?
Dan kan iedereen meedoen.![]()
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM ziekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders wordt dat gewoon even lekker via pm gedaan.
Offtopic, is inmiddels weer een slowchat hier dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM zieken
Dat valt wel mee hoor...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzo
Trio ben je meer met elkaar bezig, bij een kwartetje zie je toch meer dat er 2x2 mensen met elkaar bezig zijn. Beetje lastig uit te leggen, ik zoek er wel iemand bij en doe het dan wel voorquote:Hoezo?
Mijn bed is kapot... Dus dan wordt het jouw bed, ben ik bangquote:
Point taken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik van een groot deel van singles (no offence) er niet aan moet denken om ze naakt te zien en aan te moeten raken enzo
Doe het via PMquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Offtopic, is inmiddels weer een slowchat hier dat is niet de bedoeling.
Nja, ik wil het toch een keer mee maken hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor...![]()
[..]
Trio ben je meer met elkaar bezig, bij een kwartetje zie je toch meer dat er 2x2 mensen met elkaar bezig zijn. Beetje lastig uit te leggen, ik zoek er wel iemand bij en doe het dan wel voor
Lijkt me ook wel anders, geen ervaring mee, maar denk dat je niet lang echt met zn 4en bezig bent, maar dat t toch eerder 1 op 1 wordt...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzo
[..]
Hoezo?
Hij baalt dat ie niet wordt betrokken in de voorstelletjes en zich weer moet bevredigen met zijn opblaaspop en niet aan echte seks toe komt. Laat het jochie maar... zijn tijd komt ooit nog wel eens, schijnt dat ie aan het sparen is voor de hoerenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM zieken
heb je weer te hard gesextquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn bed is kapot... Dus dan wordt het jouw bed, ben ik bang
ik doe even meequote:
[Singles] maken lunch en avond eten voor de milfjesquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe het via PM
[..]
Nja, ik wil het toch een keer mee maken hoor
Have fun for now, ik was toch al wegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij baalt dat ie niet wordt betrokken in de voorstelletjes en zich weer moet bevredigen met zijn opblaaspop en niet aan echte seks toe komt. Laat het jochie maar... zijn tijd komt ooit nog wel eens, schijnt dat ie aan het sparen is voor de hoeren
Op dit moment heb toch geen behoefte aan seks.quote:
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaanquote:
Hoiquote:
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment heb toch geen behoefte aan seks.Ik voel me klote.
En ik wil eerst een normale (seks)relatie hebben voordat ik aan zulke dingen begin.
Handigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
Ja, en als ik de kans krijg dan ga ik zeker een aantal dingen uitproberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.
'later' kun je altijd nog gekke dingen gaan doen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
En helemaal omdat je als single makkelijker in zulke dingen verzeilt kan raken
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pmquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pm
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
80%?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
awquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
In singles was altijd dit soort praat. Maar goed. Het mag niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ging jij niet wegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat ik een keer zeg wat ik irritant vind..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Echt... die reacties soms ook...![]()
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
Laten we het nu niet groter maken dat het is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenreactie krijgen. Dus sommigen zijn nogal op hun mini-pikkie getrapt omdat ze zelf ook zo graag mee willen geinen..
quote:
Ja waar zou singles zonder dat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
Geilquote:
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..quote:
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we het nu niet groter maken dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.
Echter iets zegt me dat jij niet zit te wachten op een kwartet met ado, Pien en mij...
ja maar ik loop nooit blauwtjesquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..
Blijkbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenreactie krijgen. Dus sommigen zijn nogal op hun mini-pikkie getrapt omdat ze zelf ook zo graag mee willen geinen..
Whehehe, ik zag het even voor mequote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.
Echter iets zegt me dat jij niet zit te wachten op een kwartet met ado, Pien en mij...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....Zo! Jij hebt je periode weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En al zat hij er wel op te wachten ben ik bang dat ik toch af moet hakenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..![]()
Nee, trio lijkt me wel geil om eens te doen, maar dan liever met vrij onbekende waar alleen maar lust komt kijken
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....Kom maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel wat deed je fout dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Trio?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..![]()
Nee, trio lijkt me wel geil om eens te doen, maar dan liever met vrij onbekende waar alleen maar lust komt kijken
Doe dat ff lekker in PMquote:
quote:
Nee niet echt, jij wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er lopen hier zo vaak meer gesprekken door elkaar heen, zou niet weten waarom t andere mensen tegen houd wat te zeggenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt, jij wel dan?
Het gaat mij erom dat jullie de hele chat overnemen en ieder ander niks meer zegt of ook maar in kan haken op het gesprek.
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De hitsige Snuit, ligt aan het weer, de tijd van het jaar, mijn biodingestkromme etc. etc.
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En al zat hij er wel op te wachten ben ik bang dat ik toch af moet haken
En ik ben nog steeds van mening dat het aan een ieder ander ligt. Je kan je prima mengen in het gesprek, gewoon ram bam je schwanz naar voren steken en het gesprek open breken en je eigen inbreng erin brengen.. Maar let dan wel even op de manier waarop ej het doet, zoals jij het doet... och.. dat gaat niet werken..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat jullie de hele chat overnemen en ieder ander niks meer zegt of ook maar in kan haken op het gesprek.
Ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..
Nee, maar daarom ben ik nog wel batsbaar voor Pien en Nouk.. just pm mequote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.
het leven is hard, maar hier kan toch alles? Zelfs een kwartet met sedan.
Tofquote:
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maarquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.
het leven is hard, maar hier kan toch alles? Zelfs een kwartet met sedan.
Ik gaf alleen maar aan dat ik je niet ken. Lust, onbekenden enzo...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De hitsige Snuit, ligt aan het weer, de tijd van het jaar, mijn biodingestkromme etc. etc.
Zouden we een variant van de varkensgriep hebben? die alleen maar onze lusten opwektquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..
Ja en anders ga je toch gewoon lekker iets anders doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er lopen hier zo vaak meer gesprekken door elkaar heen, zou niet weten waarom t andere mensen tegen houd wat te zeggen
en volgens mij is t grootste gedeelte van de mensen NU aanwezig wel in voor dit soort gein.
Waarom zou ik je PMen? Ik heb je op MSNquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar daarom ben ik nog wel batsbaar voor Pien en Nouk.. just pm me
lijkt er echt op jahquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:
Waarmee? sexueele voorkeuren van jou, jb en ado, nee dankje.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maar
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?quote:
Hoi Murmquote:
hey Murm!quote:
Das toch allemaal internethelden gelul...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maar
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?
ja, ik kom hier echt niet tussen.. het is verschrikkelijk!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook nietquote:
Kijk... Nu praat je ook mee, je mengt je in het gesprek, geeft iemand antwoord en iemand anders (in dit geval ik) geeft daar weer antwoord op, dat is hoe gesprekken ontstaan, je kunt het dus bestquote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarmee? sexueele voorkeuren van jou, jb en ado, nee dankje.
Maargoed zoek het lekker uit, lees over een paar maanden wel weer een reactie van iemand dat dingen moeten veranderen hier.
Ohja, das waar... Maar wij gaan wel seksen, toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch allemaal internethelden gelul...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
ja, ik kom hier echt niet tussen.. het is verschrikkelijk!
Ik zal proberen er rekening mee te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dan nog, er is ook zoiets als een sex sc, daar kunnen jullie naar hartelust geilen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
[..]
Kijk... Nu praat je ook mee, je mengt je in het gesprek, geeft iemand antwoord en iemand anders (in dit geval ik) geeft daar weer antwoord op, dat is hoe gesprekken ontstaan, je kunt het dus best
Ik praat wel mee. Maar ik mag nooit meedoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
Wel beetje jammer dat als er mensen zijn die kritisch puntje geven (Cue en Sedan, waar ik het geheel mee eens ben) gelijk opmerkingen krijgen over dat ze vast mee zouden willen doen maar niet voldoende aandacht daarvoor krijgen.
Denken diegene nu werkelijk dat dat de reden is? Stukje jaloezie of buiten gesloten voelen?
Het is enorm kinderachtig om je superieur te voelen tot diegene die kritiek geven. Iedereen probeert het beetje gezellig te houden. Het is minder leuk voor een aantal om jullie heen en weer gechat, geflirt, gegeil (wat dan ook) te volgen omdat het nergens over gaat uiteindelijk. Dat is geen Singlestopic meer en dat is heel jammer.
Waarom zou jij dan niet mee kunnen praten over seksuele fantasiën? Heb jij geen fantasiën? Leef e celibatair? Wat?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, er is ook zoiets als een sex sc, daar kunnen jullie naar hartelust geilen.
En ja ik meng me er in omdat dit wel iets is waar over meegepraat kan worden unlike waar het eerder over ging.
Je vond net dat iemand anders, met een duidelijk andere mening, gelijk had. Dus het spijt me zeer Tijn, maar dat jij me gelijk geeft, doet me bijzonder weinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik praat wel mee. Maar ik mag nooit meedoen.![]()
[..]
Je hebt gelijk.
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
Wel beetje jammer dat als er mensen zijn die kritisch puntje geven (Cue en Sedan, waar ik het geheel mee eens ben) gelijk opmerkingen krijgen over dat ze vast mee zouden willen doen maar niet voldoende aandacht daarvoor krijgen.
Denken diegene nu werkelijk dat dat de reden is? Stukje jaloezie of buiten gesloten voelen?
Het is enorm kinderachtig om je superieur te voelen tot diegene die kritiek geven. Iedereen probeert het beetje gezellig te houden. Het is minder leuk voor een aantal om jullie heen en weer gechat, geflirt, gegeil (wat dan ook) te volgen omdat het nergens over gaat uiteindelijk. Dat is geen Singlestopic meer en dat is heel jammer.
Woensdag!quote:
Je vindt schuren niet fijn?quote:
Je snapt niet echt wat ze zegt.. maar oke.. ik was wegquote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.
De een wil een vaste relatie, huisje, boompje, beestje. De ander wil gewoon lekker batsen. Dat komt hier allemaal samen en dan krijg je verschillen en andere meningen. Daar is een forum voor.
Alleen door het gebash op Sedan, krijgt het een ander ondertoontje en daar schaam ik me niet voor, houd ik me niet voor in en boeit me totaal niet. Ik zeg wat anderen denken, dat is prima.
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik als het om sedan gaat bevooroordeeld ben.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
maar volgens mij niet op het hoofd....quote:
Point proven? Jammer maar je was best ok dat je hier pas meechatte.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.
De een wil een vaste relatie, huisje, boompje, beestje. De ander wil gewoon lekker batsen. Dat komt hier allemaal samen en dan krijg je verschillen en andere meningen. Daar is een forum voor.
Alleen door het gebash op Sedan, krijgt het een ander ondertoontje en daar schaam ik me niet voor, houd ik me niet voor in en boeit me totaal niet. Ik zeg wat anderen denken, dat is prima.
Ja gezelli!!!! kan je mijn lekkere gemillimeterde mannetje zienquote:
Leef en laat leven. Voor de rest interesseerd het me geen fuck wat iedereen hier doet. Laten we gewoon gezellig klesten. Dus kap met dat gezeik.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je vond net dat iemand anders, met een duidelijk andere mening, gelijk had. Dus het spijt me zeer Tijn, maar dat jij me gelijk geeft, doet me bijzonder weinig.
cuemeisje!!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je snapt niet echt wat ze zegt.. maar oke.. ik was weg
Tuurlijk is iedereen in een forum anders. Iedereen geeft ook andere dingen aan etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe eens even chillllllllllllquote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leef en laat leven. Voor de rest interesseerd het me geen fuck wat iedereen hier doet. Laten we gewoon gezellig klesten. Dus kap met dat gezeik.
Trouwens wat kan mij dit eigenlijk allemaal schelen. Ik ben nu in een kuthumeur en op dit moment kan iedereen wat mij betreft doodvallen.
Zie de vorige 6 pagina's van dit topic....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
tijn waaarom heb je een kuthumeur? wat is er gebeurd???
Ik moet ophouden met zeiken maar je bent het iig met me eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leef en laat leven. Voor de rest interesseerd het me geen fuck wat iedereen hier doet. Laten we gewoon gezellig klesten. Dus kap met dat gezeik.
Trouwens wat kan mij dit eigenlijk allemaal schelen. Ik ben nu in een kuthumeur en op dit moment kan iedereen wat mij betreft doodvallen.
is duidelijk dat er nu 2 groepen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen in een forum anders. Iedereen geeft ook andere dingen aan etc.
Ik wil aangeven, zoals wel meer gedaan hebben, dat het veel op chatsessies beginnen te lijken en de hoi -en dag berichtjes beginnen op die manier de overhand te nemen. Er is laatst een heel pleidooi gehouden om terug naar het forum te gaan zoals het was: ervaringen uitdelen en eens wat minder slowchat.
Je meld je leuke dingen, minder leuk etc etc. Maar zoals het nu de afgelopen pagina's ging ben ik het met Sedan eens dat het allemaal korte chatsessies zijn. Dat is minder plezierig voor een deel mensen denk ik.
Btw, het bashen van een user vind ik sowieso onzin. Doe dat lekker onderling ofzo maar ga niet in het forum zitten sodemieteren. Vind ik trouwens gelden voor iedereen die zo bezig is. Is namelijk nergens voor nodig en het maakt het al gauw vervelend/overheersend/ongezellig. We hoeven niet allemaal te weten hoe vreselijk je Sedan lijkt te vinden.
Niks ik voel me vandaag gewoon erg klote. Waarom weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
tijn waaarom heb je een kuthumeur? wat is er gebeurd???
dat niet serieus...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik als het om sedan gaat bevooroordeeld ben.
andersom geldt hetzelfde.
als hij iets dergelijks zegt en het heeft betrekking op mij of ado, neem ik
True. Ik blijf ook niet bezig mijn mening te verkondigen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is duidelijk dat er nu 2 groepen zijn
1 wil terug naar hoe het eens was, minder geouwhoer en gehoi en dag etc
en 1 die dit wel ok vind
of dit 'probleem' ooit opgelost zal worden dan!?
ik weet iig van beide 'groepen' dat er enkele gewoon al amper hier meer posten om al t gezeik eromheen
en dat is jammer!
jammer dat je je kut voelt maarquote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heej Murmquote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
hey djayzz... hoe gaat ie met jou dan?
ik wil denk ik liever even een samenvatting van tijn, ben zo lui als in geen zin om terug te lezen
ah ok je bent gewoon een beetje ongesteld dus... kan gebeuren.ga hardlopen ofzo, of voetballen... kan je beetje afreageren (je mag van mij ook hier gallen hoor haha)quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks ik voel me vandaag gewoon erg klote. Waarom weet ik ook niet eigenlijk.
Maar dat heb ik wel vaker.![]()
Morgen is het gelukkig weer over.![]()
Maar nu wil ik gewoon het uit schreeuwen en iets kapot maken.
Echt welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja gezelli!!!! kan je mijn lekkere gemillimeterde mannetje zien![]()
(en ik jou...)
Dat zal je altijd houden, mensen die het minder met elkaar kunnen vinden maar om dan meteen te spreken van twee groepen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is duidelijk dat er nu 2 groepen zijn
1 wil terug naar hoe het eens was, minder geouwhoer en gehoi en dag etc
en 1 die dit wel ok vind
of dit 'probleem' ooit opgelost zal worden dan!?
ik weet iig van beide 'groepen' dat er enkele gewoon al amper hier meer posten om al t gezeik eromheen
en dat is jammer!
Daar ben ik er 1 van, het interesseert me niets.. Het enige waar ik me aan irriteer is dat er een aantal zijn hier die lopen te zeuren dat er te veel geslowchat wordt, maar zelf de meest ongerelateerde berichten hier plaatsen. Zeur dan nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Ik blijf ook niet bezig mijn mening te verkondigen.![]()
Er zijn er waarschijnlijk ook een berg die het niets interesseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |