quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet nodig.. Q en ik zijn uit duizenden te herkennen...
Ik ook niet. Ik voel me echt klote vandaag.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben iig niet geil dus is niet iedereen het.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet nodig, je ziet ze naar elk groepje kijken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor niet speciaal bekenden mogen ook nieuwe zijn maar dan wel waar mijn interesse naar uitgaat!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit er dan wel in. De rest lijkt voornamelijk voor bekenden te komen, want stel je voor dat je nieuwe mensen ontmoet.
omdat jullie hoofd het licht reflecteert bedoel je?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon heen omdat het leuk is. Verder interesseerd het mij geen fuck.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit er dan wel in. De rest lijkt voornamelijk voor bekenden te komen, want stel je voor dat je nieuwe mensen ontmoet.
Word ie ook zovaak bezocht dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe tof mijn snuit is! Hij staat nog hoger in de uitstapjes top 10 dan de Keukenhof !
Kleine voorspelling: die hele meet gaat niet door.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon heen omdat het leuk is.
Haha, sorry maar vrouwen winden me niet bijzonder veel op.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kán aanbieden om je geil te maken... maar ik doe het niet
En hoe wilde je dat gaan doen zonder dat er bijgehouden wordt wie er wel en niet gaat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik geloof dat ik volgende week voor ik weg ga eerst maar even kijk hoeveel er daadwerkelijk gaan en dan kijk ik wel of ik naar Utrecht ga.
Toch stiekem geedit he!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
omdat jullie hoofd het licht reflecteert bedoel je?
Wij zijn zooooo coool.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toch stiekem geedit he!![]()
Maar nee... Je moet kijken om welke hoofden de vrouwen zich als bijen bij zoete honing genesteld hebben, dan zit je goed!
Ja, dan ga je toch gewoon sex hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |