nee hoor niet speciaal bekenden mogen ook nieuwe zijn maar dan wel waar mijn interesse naar uitgaat!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit er dan wel in. De rest lijkt voornamelijk voor bekenden te komen, want stel je voor dat je nieuwe mensen ontmoet.
omdat jullie hoofd het licht reflecteert bedoel je?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet nodig.. Q en ik zijn uit duizenden te herkennen...
Ik ga er gewoon heen omdat het leuk is. Verder interesseerd het mij geen fuck.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit er dan wel in. De rest lijkt voornamelijk voor bekenden te komen, want stel je voor dat je nieuwe mensen ontmoet.
Word ie ook zovaak bezocht dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe tof mijn snuit is! Hij staat nog hoger in de uitstapjes top 10 dan de Keukenhof !
Kleine voorspelling: die hele meet gaat niet door.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon heen omdat het leuk is.
Haha, sorry maar vrouwen winden me niet bijzonder veel op.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kán aanbieden om je geil te maken... maar ik doe het niet
En hoe wilde je dat gaan doen zonder dat er bijgehouden wordt wie er wel en niet gaat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik geloof dat ik volgende week voor ik weg ga eerst maar even kijk hoeveel er daadwerkelijk gaan en dan kijk ik wel of ik naar Utrecht ga.
Toch stiekem geedit he!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
omdat jullie hoofd het licht reflecteert bedoel je?
Wij zijn zooooo coool.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toch stiekem geedit he!![]()
Maar nee... Je moet kijken om welke hoofden de vrouwen zich als bijen bij zoete honing genesteld hebben, dan zit je goed!
Ja, dan ga je toch gewoon sex hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een boterkoekje op speed... zo geil ben ik vandaag
Hier komt het met bakken uit de luchtquote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Leanne het volgende:
ow..de zon is er weer
ik ben ff mijn buikje bruinen
Misschien kan je een soort borgsom vragen, iedereen die zich aanmeldt moet 100 euro overmaken en die krijgen ze alleen terug als ze echt komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
En hoe wilde je dat gaan doen zonder dat er bijgehouden wordt wie er wel en niet gaat?
Wedden dat de meet wel doorgaat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kleine voorspelling: die hele meet gaat niet door.
Leuk hè, ik was al verbaasd dat er een meet zou zijn, maar zo klopt het hier weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
Hmm, er hebben zich maar 4 aangemeld waaronder ik. Gezellig![]()
Dit is weer typisch voor hoe het in [Singles] gaat.
Jouw buikquote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Leanne het volgende:
ow..de zon is er weer
ik ben ff mijn buikje bruinen
Mjah, en mijn huisgenoot heeft net een scharrel.. dus ook daar kan ik mijn lusten niet botvieren..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch gewoon sex hebben?
O nee wacht, dat werkt alleen bij homo's zo
Lekker onaardig weer duimquote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor niet speciaal bekenden mogen ook nieuwe zijn maar dan wel waar mijn interesse naar uitgaat!
en sja tijn en howl heb ik al ontmoet en nee jou vind ik niet interresant!
Nevermind, jullie zoeken het maar lekker zelf uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je een soort borgsom vragen, iedereen die zich aanmeldt moet 100 euro overmaken en die krijgen ze alleen terug als ze echt komen.
Dat wordt volgende week vast wel gepost.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
En hoe wilde je dat gaan doen zonder dat er bijgehouden wordt wie er wel en niet gaat?
Verwacht je die reactie bij jou soms?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar nee... Je moet kijken om welke hoofden de vrouwen zich als bijen bij zoete honing genesteld hebben, dan zit je goed!
En echt, tegelijktijd dat ik dat post word ik op MSN aangesproken door 2 vrienden: "Heb je iets te doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan ga je toch gewoon sex hebben?
O nee wacht, dat werkt alleen bij homo's zo
Ik heb zo'n idee dat Pien je er ook wel weer vanaf wil helpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoef niet geil te worden, dat leidt alleen maar af.
Mission accomplished.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nevermind, jullie zoeken het maar lekker zelf uit.
Jammerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, sorry maar vrouwen winden me niet bijzonder veel op.![]()
Uitzonderingen daargelatenIk hoef niet geil te worden, dat leidt alleen maar af.
Uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Pien je er ook wel weer vanaf wil helpen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kaal kan erg sexy zijnquote:
Wat een gezeur om niks allemaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nevermind, jullie zoeken het maar lekker zelf uit.
Jij wil zelf ook niet met mijquote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
UiteraardZo ben ik dan ook wel weer
Nee, want er is geen algemeen:"We hebben er zin in."quote:
Doen!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En echt, tegelijktijd dat ik dat post word ik op MSN aangesproken door 2 vrienden: "Heb je iets te doen?"
Ik kan ze naar Snuit sturen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |