Ik gaf alleen maar aan dat ik je niet ken. Lust, onbekenden enzo...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De hitsige Snuit, ligt aan het weer, de tijd van het jaar, mijn biodingestkromme etc. etc.
Zouden we een variant van de varkensgriep hebben? die alleen maar onze lusten opwektquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..
Ja en anders ga je toch gewoon lekker iets anders doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er lopen hier zo vaak meer gesprekken door elkaar heen, zou niet weten waarom t andere mensen tegen houd wat te zeggen
en volgens mij is t grootste gedeelte van de mensen NU aanwezig wel in voor dit soort gein.
Waarom zou ik je PMen? Ik heb je op MSNquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar daarom ben ik nog wel batsbaar voor Pien en Nouk.. just pm me
lijkt er echt op jahquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..
Dat dacht ik ook jaquote:
Waarmee? sexueele voorkeuren van jou, jb en ado, nee dankje.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maar
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?quote:
Hoi Murmquote:
hey Murm!quote:
Das toch allemaal internethelden gelul...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maar
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?
ja, ik kom hier echt niet tussen.. het is verschrikkelijk!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook nietquote:
Kijk... Nu praat je ook mee, je mengt je in het gesprek, geeft iemand antwoord en iemand anders (in dit geval ik) geeft daar weer antwoord op, dat is hoe gesprekken ontstaan, je kunt het dus bestquote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarmee? sexueele voorkeuren van jou, jb en ado, nee dankje.
Maargoed zoek het lekker uit, lees over een paar maanden wel weer een reactie van iemand dat dingen moeten veranderen hier.
Ohja, das waar... Maar wij gaan wel seksen, toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch allemaal internethelden gelul...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
ja, ik kom hier echt niet tussen.. het is verschrikkelijk!
Ik zal proberen er rekening mee te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dan nog, er is ook zoiets als een sex sc, daar kunnen jullie naar hartelust geilen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
[..]
Kijk... Nu praat je ook mee, je mengt je in het gesprek, geeft iemand antwoord en iemand anders (in dit geval ik) geeft daar weer antwoord op, dat is hoe gesprekken ontstaan, je kunt het dus best
Ik praat wel mee. Maar ik mag nooit meedoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar je durft niet mee te praten he, omdat 'wij' het hele topic over nemen... Toch?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
Wel beetje jammer dat als er mensen zijn die kritisch puntje geven (Cue en Sedan, waar ik het geheel mee eens ben) gelijk opmerkingen krijgen over dat ze vast mee zouden willen doen maar niet voldoende aandacht daarvoor krijgen.
Denken diegene nu werkelijk dat dat de reden is? Stukje jaloezie of buiten gesloten voelen?
Het is enorm kinderachtig om je superieur te voelen tot diegene die kritiek geven. Iedereen probeert het beetje gezellig te houden. Het is minder leuk voor een aantal om jullie heen en weer gechat, geflirt, gegeil (wat dan ook) te volgen omdat het nergens over gaat uiteindelijk. Dat is geen Singlestopic meer en dat is heel jammer.
Waarom zou jij dan niet mee kunnen praten over seksuele fantasiën? Heb jij geen fantasiën? Leef e celibatair? Wat?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, er is ook zoiets als een sex sc, daar kunnen jullie naar hartelust geilen.
En ja ik meng me er in omdat dit wel iets is waar over meegepraat kan worden unlike waar het eerder over ging.
Je vond net dat iemand anders, met een duidelijk andere mening, gelijk had. Dus het spijt me zeer Tijn, maar dat jij me gelijk geeft, doet me bijzonder weinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik praat wel mee. Maar ik mag nooit meedoen.![]()
[..]
Je hebt gelijk.
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
Wel beetje jammer dat als er mensen zijn die kritisch puntje geven (Cue en Sedan, waar ik het geheel mee eens ben) gelijk opmerkingen krijgen over dat ze vast mee zouden willen doen maar niet voldoende aandacht daarvoor krijgen.
Denken diegene nu werkelijk dat dat de reden is? Stukje jaloezie of buiten gesloten voelen?
Het is enorm kinderachtig om je superieur te voelen tot diegene die kritiek geven. Iedereen probeert het beetje gezellig te houden. Het is minder leuk voor een aantal om jullie heen en weer gechat, geflirt, gegeil (wat dan ook) te volgen omdat het nergens over gaat uiteindelijk. Dat is geen Singlestopic meer en dat is heel jammer.
Woensdag!quote:
Je vindt schuren niet fijn?quote:
Je snapt niet echt wat ze zegt.. maar oke.. ik was wegquote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.
De een wil een vaste relatie, huisje, boompje, beestje. De ander wil gewoon lekker batsen. Dat komt hier allemaal samen en dan krijg je verschillen en andere meningen. Daar is een forum voor.
Alleen door het gebash op Sedan, krijgt het een ander ondertoontje en daar schaam ik me niet voor, houd ik me niet voor in en boeit me totaal niet. Ik zeg wat anderen denken, dat is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |