Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaanquote:
Hoiquote:
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment heb toch geen behoefte aan seks.Ik voel me klote.
En ik wil eerst een normale (seks)relatie hebben voordat ik aan zulke dingen begin.
Handigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
Ja, en als ik de kans krijg dan ga ik zeker een aantal dingen uitproberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.
'later' kun je altijd nog gekke dingen gaan doen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
En helemaal omdat je als single makkelijker in zulke dingen verzeilt kan raken
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pmquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pm
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
80%?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
awquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
In singles was altijd dit soort praat. Maar goed. Het mag niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ging jij niet wegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat ik een keer zeg wat ik irritant vind..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Echt... die reacties soms ook...![]()
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
Laten we het nu niet groter maken dat het is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenreactie krijgen. Dus sommigen zijn nogal op hun mini-pikkie getrapt omdat ze zelf ook zo graag mee willen geinen..
quote:
Ja waar zou singles zonder dat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
Geilquote:
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..quote:
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we het nu niet groter maken dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.
Echter iets zegt me dat jij niet zit te wachten op een kwartet met ado, Pien en mij...
ja maar ik loop nooit blauwtjesquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..
Blijkbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenreactie krijgen. Dus sommigen zijn nogal op hun mini-pikkie getrapt omdat ze zelf ook zo graag mee willen geinen..
Whehehe, ik zag het even voor mequote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toespelingen zie ik nergens, het is allemaal vrij direct en duidelijk en iedereen kan en mag zich in t gesprek mengen.
Echter iets zegt me dat jij niet zit te wachten op een kwartet met ado, Pien en mij...
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....Zo! Jij hebt je periode weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En al zat hij er wel op te wachten ben ik bang dat ik toch af moet hakenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..![]()
Nee, trio lijkt me wel geil om eens te doen, maar dan liever met vrij onbekende waar alleen maar lust komt kijken
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....Kom maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
ik wil er wel een groter maken dan ie is en dan.....GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel wat deed je fout dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak zulk soort toespelingen maar in PM. Hier moet er over gepraat worden hoe wij een blauwtje gelopen hebben op elkaar en moeten we advies vragen aan de rest hoe we het de volgende keer beter kunnen doen..
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Trio?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever vanavond nog dan morgen... Oh shoot, weer die PM. knop vergeten..![]()
Nee, trio lijkt me wel geil om eens te doen, maar dan liever met vrij onbekende waar alleen maar lust komt kijken
Doe dat ff lekker in PMquote:
quote:
Nee niet echt, jij wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er lopen hier zo vaak meer gesprekken door elkaar heen, zou niet weten waarom t andere mensen tegen houd wat te zeggenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt, jij wel dan?
Het gaat mij erom dat jullie de hele chat overnemen en ieder ander niks meer zegt of ook maar in kan haken op het gesprek.
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De hitsige Snuit, ligt aan het weer, de tijd van het jaar, mijn biodingestkromme etc. etc.
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En al zat hij er wel op te wachten ben ik bang dat ik toch af moet haken
En ik ben nog steeds van mening dat het aan een ieder ander ligt. Je kan je prima mengen in het gesprek, gewoon ram bam je schwanz naar voren steken en het gesprek open breken en je eigen inbreng erin brengen.. Maar let dan wel even op de manier waarop ej het doet, zoals jij het doet... och.. dat gaat niet werken..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat jullie de hele chat overnemen en ieder ander niks meer zegt of ook maar in kan haken op het gesprek.
Ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een virus wat rondgaat. Ik heb er ook last van. En zo te zien meer personen hier..
Nee, maar daarom ben ik nog wel batsbaar voor Pien en Nouk.. just pm mequote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.
het leven is hard, maar hier kan toch alles? Zelfs een kwartet met sedan.
Tofquote:
Je kán natuurlijk gewoon proberen mee te praten... Maar goed, laat maarquote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom gaan wij niet trioen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In een gesprek kan alles. Ado gaat Nouk niet neuken, ik ga snuit niet bespringen en dat trio met jou en ado zit er voor mij ook niet in.
het leven is hard, maar hier kan toch alles? Zelfs een kwartet met sedan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |