Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaanquote:
Hoiquote:
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment heb toch geen behoefte aan seks.Ik voel me klote.
En ik wil eerst een normale (seks)relatie hebben voordat ik aan zulke dingen begin.
Handigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
Ja, en als ik de kans krijg dan ga ik zeker een aantal dingen uitproberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel een goede insteek ja.
'later' kun je altijd nog gekke dingen gaan doen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
En helemaal omdat je als single makkelijker in zulke dingen verzeilt kan raken
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pmquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich vind ik dit nog wel single gerelateerd.. Je sexuele verlangens naar meer dan 1 persoon.. Daar zou iedereen gewoon over mee kunnen praten ipv gelijk te bitchen van "het is niet singles gerelateerd" Maargoed, dat ben ik.
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow absoluut.. maar praat r dan gewoon over ipv telkens die toespelingen naar elkaar te maken. Doe dat lekker via pm
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
80%?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
awquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geprobeerd mn bed te verplaatsen, maar dat is niet helemaal goed gegaan
In singles was altijd dit soort praat. Maar goed. Het mag niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ging jij niet wegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, daardoor word een discussie/gesprek dus onzinnig omdat 80% van singles niet mee kan praten.
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat ik een keer zeg wat ik irritant vind..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Echt... die reacties soms ook...![]()
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Een beetje geinen en de brave of genegeerde mensen staan weer op hun achterste poten...
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
Laten we het nu niet groter maken dat het is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze, als ze het zelf proberen, gelijk eenreactie krijgen. Dus sommigen zijn nogal op hun mini-pikkie getrapt omdat ze zelf ook zo graag mee willen geinen..
quote:
Ja waar zou singles zonder dat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat is de insteek die je er zelf van maakt, uiteraard worden er toespelingen gemaakt. Moet alles dan gewoon neutraal gehouden worden? Dacht het niet, dat klieren en flirten hoort juist bij Singles als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |