Dat heet of partnerruil, of een kwartetje, denk dat dat toch anders isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we 't met zn 4en doen dan?
[..]
[..]
Anders hou je even op met zieken
Waarom niet gelijk een orgie?quote:
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado lijkt me niet een type dat in slaap valt ofzo...
Hoezo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heet of partnerruil, of een kwartetje, denk dat dat toch anders is
Omdat ik van een groot deel van singles (no offence) er niet aan moet denken om ze naakt te zien en aan te moeten raken enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een orgie?
Dan kan iedereen meedoen.![]()
Anders wordt dat gewoon even lekker via pm gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we 't met zn 4en doen dan?
[..]
[..]
Anders hou je even op met zieken
nee dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een orgie?
Dan kan iedereen meedoen.![]()
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM ziekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders wordt dat gewoon even lekker via pm gedaan.
Offtopic, is inmiddels weer een slowchat hier dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM zieken
Dat valt wel mee hoor...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzo
Trio ben je meer met elkaar bezig, bij een kwartetje zie je toch meer dat er 2x2 mensen met elkaar bezig zijn. Beetje lastig uit te leggen, ik zoek er wel iemand bij en doe het dan wel voorquote:Hoezo?
Mijn bed is kapot... Dus dan wordt het jouw bed, ben ik bangquote:
Point taken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik van een groot deel van singles (no offence) er niet aan moet denken om ze naakt te zien en aan te moeten raken enzo
Doe het via PMquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Offtopic, is inmiddels weer een slowchat hier dat is niet de bedoeling.
Nja, ik wil het toch een keer mee maken hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor...![]()
[..]
Trio ben je meer met elkaar bezig, bij een kwartetje zie je toch meer dat er 2x2 mensen met elkaar bezig zijn. Beetje lastig uit te leggen, ik zoek er wel iemand bij en doe het dan wel voor
Lijkt me ook wel anders, geen ervaring mee, maar denk dat je niet lang echt met zn 4en bezig bent, maar dat t toch eerder 1 op 1 wordt...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb van Ado het idee dat die al zo veel gedaan heeft dat ie best 's in slaap kan vallen, gewoon uit verveling, alles al meegemaakt enzo
[..]
Hoezo?
Hij baalt dat ie niet wordt betrokken in de voorstelletjes en zich weer moet bevredigen met zijn opblaaspop en niet aan echte seks toe komt. Laat het jochie maar... zijn tijd komt ooit nog wel eens, schijnt dat ie aan het sparen is voor de hoerenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zieken? Je hebt goeie ideeën inderdaad. ga fijn via PM zieken
heb je weer te hard gesextquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn bed is kapot... Dus dan wordt het jouw bed, ben ik bang
ik doe even meequote:
[Singles] maken lunch en avond eten voor de milfjesquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe het via PM
[..]
Nja, ik wil het toch een keer mee maken hoor
Have fun for now, ik was toch al wegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij baalt dat ie niet wordt betrokken in de voorstelletjes en zich weer moet bevredigen met zijn opblaaspop en niet aan echte seks toe komt. Laat het jochie maar... zijn tijd komt ooit nog wel eens, schijnt dat ie aan het sparen is voor de hoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |