Hehe, liefquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als je hetero was wist ik het wel.Zei ik dat hardop?
Ik ook wel met JBquote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog wel eens vrijen met Pien.
quote:
En jij ookquote:
Tof, wanneer?quote:
Oh jawel hoor, ik denk dat ze geen genoeg van die van Ang3l en mij kan krijgenquote:
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...
Piem0ls he...quote:
Nee, dat wil ze niet neequote:
TE lieflijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...
Jij bent ook zo mooie en interessant vrouwquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, lief
[..]
Ik ook wel met JB
[..]Jullie maken me verlegen allemaal
[..]
En jij ook![]()
[..]
Tof, wanneer?
Hehe, zo af en toe maak ik wel 's een uitstapje... daar maak ik ook geen geheim van hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik denk dat ze geen genoeg van die van Ang3l en mij kan krijgenze lust ze zeker wel
Ik kijk wel of je het goed doetquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TE lieflijk?
Ik ben heel lief en zacht voor haar dan hoor, dus dat kan best.
Liefquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TE lieflijk?
Ik ben heel lief en zacht voor haar dan hoor, dus dat kan best.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent ook zo mooie en interessant vrouw
Het mag er nu wel uit hoor, DR34M3R!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, en of degenen die van plan zijn naar de meet te komen op 9 mei, dit via pm willen melden bij djayzz
Keuze genoeg hier.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, zo af en toe maak ik wel 's een uitstapje... daar maak ik ook geen geheim van hoorEn ja, ik wil ooit nog eens een trio met 2 mannen...
Dat moet je aan haar vragen.quote:
Leukquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens in de trein vanuit Antwerpen nog wel sjans gehad met een jongen. Alleen waren we allebei te schijterig om iets te zeggen en was hij toch op het tweede gezicht iets minder leuk
Denk je ja?quote:
Whaha!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragen.![]()
je gaat vast ook tips geven dan, zie het al helemaal voor me
Neuh, ik help wel, of doe het voorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragen.![]()
je gaat vast ook tips geven dan, zie het al helemaal voor me
Zullen we 't met zn 4en doen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en btw, ik wil ook nog wel eens een trio met twee mannen![]()
quote:
Anders hou je even op met ziekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |