Nee, jij bent een manquote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Ofresca het volgende:
Niet van alles kaal.
Dat komt op hetzelfde neer dus!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een man
Oh en kaalNja... niet overal
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want er is geen algemeen:"We hebben er zin in."
Het is:"Als die niet komt kom ik ook niet want de rest is niet interessant." en er hoeven dus maar een paar niet te komen om de rest weg te houden. Dan weet ik wel dat die meet als een nachtkaars uitgaat.
euh wordt misschien verkeerd opgevatquote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verbaas me er niet over, Q.
Dat roepen ze altijd als ze me nog niet echt kennen.
Volgens mij maken jullie dat er zelf een beetje van tbh.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, borsthaar om doorheen te kroelen is natuurlijk ook
Dat dacht ik dus ookquote:
nee ik denk wel dat hij doorgaat!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans inderdaad groot dat dit gaat gebeuren.
dat gevoel had ik ook.. Als je zelf iets maar hard genoeg denkt gebeurt het ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij maken jullie dat er zelf een beetje van tbh.
Ik ga gewoon naar die meet. En wie er allemaal komen is voor mij bijzaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij maken jullie dat er zelf een beetje van tbh.
ROFL.. wederom een match!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En down-under moet ook wel IETS zitten hoor.
En op armen en benen.
Van die wielrenbeentjes...
I'm your manquote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En down-under moet ook wel IETS zitten hoor.
En op armen en benen.
Van die wielrenbeentjes...
Dat denk ik ook.quote:
Werkt dat ook met iets positiefs?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook.. Als je zelf iets maar hard genoeg denkt gebeurt het ook...
quote:
Vreemde uitspraak tijn... Je gaat toch omdat de mensen die komen wel aanstaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar die meet. En wie er allemaal komen is voor mij bijzaak.
De reden dat ik meets zo leuk vind is juist omdat je dan nieuwe mensen leert kennen. Of ik nou op het forum contact met ze heb of niet ,dat boeit me niet. Dus ik snap niet dat mensen het laten af hangen van wie er komt. Ik kijk altijd naar hoeveel er komen. Als er maar weinig mensen komen haak ik af.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh wordt misschien verkeerd opgevat
maar ik heb geen contact met jou, heb niets met jou en daarom heb ik niet t gevoel van oh joepie rz komt nu wil ik perse gaan!
en met sommige anderen heb ik dat gevoel dus wel!
Jazeker! ik had het plan opgevat om gister niet bij mijn broer op de bank te gaan slapen.. en so i didn'tquote:
Kon ik dat maar.quote:
Is that a promise or a cocktease darling?quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ohquote:
Jij mag mij sowieso knuffelen en als ik in een goede bui ben ook zoenen, maar verder... hmmmquote:
Zo jij bent open mindedquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag mij sowieso knuffelen en als ik in een goede bui ben ook zoenen, maar verder... hmmmdon't know, nog nooit geprobeerd
Hoezo vreemd? Op dit moment zit er niemand hier die mij niet aanstaat. En met dat soort dingen ben ik ook helemaal niet bezig. Met wie mij wel of niet aanstaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak tijn... Je gaat toch omdat de mensen die komen wel aanstaan.
Zo denk ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De reden dat ik meets zo leuk vind is juist omdat je dan nieuwe mensen leert kennen. Of ik nou op het forum contact met ze heb of niet ,dat boeit me niet. Dus ik snap niet dat mensen het laten af hangen van wie er komt. Ik kijk altijd naar hoeveel er komen. Als er maar weinig mensen komen haak ik af.
En dat is positief omdat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! ik had het plan opgevat om gister niet bij mijn broer op de bank te gaan slapen.. en so i didn't
Maybequote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar jij weet dat dat helemaaal niet is?![]()
Ik had het mezelf voorgenomen, ik dacht het, en het gebeurde.. het was dus iets wat ik zelf wilde dat ging gebeuren, dus positiefquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is positief omdat?
Misschien moet ik dan maar aan een bepaald iets gaan denken.
Gelukkig dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft Ang3l daar niet zoveel problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |