Dat went ook vanzelf natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.
Niet perse dan neemt de behoefte daaraan ook af dus dat lijkt mij niet zo groot probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.
quote:
En heel Fok! zit niet te wachten op jouw reactiesquote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.
Kan je wel helder denken dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Bloedgeil zijn en dan geen stoom kunnen afblazen, ik zou dan niet eens meer helder kunnen denken.
Gaan de twee kemphaantjes van Singles weer los? Log dan allebei even gezellig uit of zoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En heel Fok! zit niet te wachten op jouw reacties
Ohquote:
Nou dan wens ik je heel veel succes met proberen om singles vooral on topic te houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet zo over jezelf, je kent haar smaak helemaal niet en je bent mooi.
quote:
Net alsof ze daar geen oplossing voor hebben dan, desnoods bel je dan een prostituee.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Bloedgeil zijn en dan geen stoom kunnen afblazen, ik zou dan niet eens meer helder kunnen denken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[bert visscher mode]
Foei bert stoute bert, op wang en kont slaat.
[/bert visscher mode]
Ik zie ons al met z'n 2-en zo'n chick bangen en dan halverwege een highfive!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]omg, we krijgen het zoooooooooo druk...
Rustig maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gaan de twee kemphaantjes van Singles weer los? Log dan allebei even gezellig uit of zo
kun je uberhaupt wel helder denken?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan niet nee, dan denk ik bij alles aan sex.
Nu niet dan? Zelfs nu nog!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als je hetero was wist ik het wel.Zei ik dat hardop?
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als je hetero was wist ik het wel.Zei ik dat hardop?
Ja, graagquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhNeuken?
[..]
Nou dan wens ik je heel veel succes met proberen om singles vooral on topic te houden
[..]
[..]
Dat is mooi.quote:
Ik wou Pien quoten met haar "neuken" dat het zo lekker tactvol klonk, maar dat vrijen van jou klinkt nog ietwat meer te liefelijk...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog wel eens vrijen met Pien.
Weet ik niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja , nu ook wel, maar je hebt er niks aan, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |