Ja!quote:
ach als het maar leuk was verder!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben een beetje computerloos geweest de laatste dagen zei ik net ja..
Maar mijn handen begonnen te trillen enzo, dus ik heb de laptop maar weer es aangezet
Verzin een stelling of vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
@ Pien85: je bovenste sig.Ik moest lachen.
Maare, wat kan ik nog eens inbrengen in dit topic over Singleschap?
Zekersquote:
Die quote is beter jaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zou nog weleens met een mooie vrouw willen vrijen![]()
Je kan altijd nog op zelfbediening overgaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, geilheid is lastig als je niemand hebt om het mee te "delen"
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
He kut, en ik maar hopen dat die stroom ergens anders doorheen ging..
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op zelfbediening overgaan.
Ah okquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet <CTRL>-F op bedragen, eurotekens en gadgets hoor!
Lachen? Hoezo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
@ Pien85: je bovenste sig.Ik moest lachen.
Maare, wat kan ik nog eens inbrengen in dit topic over Singleschap?
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.
Ohquote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zou nog weleens met een mooie vrouw willen vrijen![]()
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zienquote:
Gebroken armen is maar van tijdelijk aard. En misschien kan een leuke zuster je een handje helpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders werd ik op den duur knap gevaarlijk voor vrouwen. Ik hoop ook nooit mijn beide armen te breken of nog erger: te verliezen.
Ja, maar nooit meer klaarkomen zou me ook slopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.
Benen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik liever m'n armen verliezen als bijv. blind of doof zijn.
Ik zit niet te wachten op jou bagger reacties tussendoor, daar is singles niet voor.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zien
Foei Sedan. Dat is niet aardigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KutSedannetje wil mij graag geëlektrocuteerd zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |