Ik zie geen Harkemase Boys in die post staan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod deze post Kampioenscompetitie amateurs in de OP van dat topic zetten?
En bij Harkemase Boys nog Henk de Jong (44) als trainer onder de selectie zetten?
Bij voorbaat dank!!
Die stond volgens mij wel in de oude OP, de jij heb weggehaald?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie geen Harkemase Boys in die post staan?
Lekker duidelijk, weet ik veel.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die stond volgens mij wel in de oude OP, de jij heb weggehaald?
Terwijl die, volgens mij, moeten blijven staan. Die was namelijk zaterdagcompetitie en de latere OP is de zondagcompetitie.
http://74.125.77.132/search?q=cache:Xsx3ewzEMTUJ:forum.fok.nl/topic/1284213quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, weet ik veel.
Ik vraag wel een FA om het terug te draaien, dat kan ik niet.
Is dat al gelukt? Kampioenscompetitie amateurs is nu maar half.... En zaterdag begint het al!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, weet ik veel.
Ik vraag wel een FA om het terug te draaien, dat kan ik niet.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Willem van Hanegem nieuwe trainer van Ajax
Het bovenstaande topic is per ongeluk gesloten volgens mij. Het was nog niet vol.
Zou een mod het weer open kunnen gooien?
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.quote:
SC is slowchatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.
Trouwens plaats deze maar in SC, wat dat ook mag betekenen.
Het grote wat denken jullie topic....
Het eerste leuke topic van jou moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.
Trouwens plaats deze maar in SC, wat dat ook mag betekenen.
Het grote wat denken jullie topic....
Bedoelde sticky ja, het is toch maar voor een aantal weken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe bedoel je? Sticky zoals deze? Of centraal zoals de toto's?
Nouja, vind het een leuk concept en als het terugkomt wil ik zeker meedoen dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef Prosac het volgende:
Neu, de deelnemers hebben een PM gehad en af en toe wordt het topic wel naar boven gehaald. Het is wel goed zo. Aantal stemmers valt nu toe best mee hoor.
Maar bedankt voor het meedenken.
Waarom wordt mijn topic gelijk gesloten als er geen OP in staat, en die van dndiek niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik laat die van jou open.
En heb het postgedrag van De_kromme al mee naar achteren genomen.
Gast, je baggert het hele vorige topic vol.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn topic gelijk gesloten als er geen OP in staat, en die van dndiek niet?
Jullie benadelen Feyenoorders echt. Wordt tijd voor een Feyenoord mod hier op fok.
Dat ging om het oude topic. Ik heb het over het nieuwe topic...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet de bedoeling om een topic vol te spammen.
Ja, ik ben zeker voor Ajax. Verbaast me dat jij dat weet. De meeste users denken hier dat ik voor Feyenoord ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je baggert het hele vorige topic vol.
Om maar snel een nieuw topic te kunnen openen.
En je zou beter moeten weten.
En je was toch voor Ajax?
Ik wilde gewoon mijn mening over Toivonen kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Prosac het volgende:
Met als enige doel je eigen aangemaakte topic te kunnen openen.
Had best in 1 post gekund dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn mening over Toivonen kwijt.
Ik dacht exact hetzelfde, en dat vond ik juist heel grappig, een username van een Feyenoord legende die voor Ajax is.quote:
Maakt toch niet uit? Ik ben tenminste niet zo'n blinde Ajax-fan die meteen alle spelers/iconen van andere clubs slecht vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde, en dat vond ik juist heel grappig, een username van een Feyenoord legende die voor Ajax is.²
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik het grappig vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Ik ben tenminste niet zo'n blinde Ajax-fan die meteen alle spelers/iconen van andere clubs slecht vind.
Oke. Je mag het op jouw beurt natuurlijk ook grappig vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik het grappig vind.²
Kutplebsquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het volk sprak en koos voor de ander.
Dan kan je bij elk transfergerucht de TT bij het spelerstopic zo gaan maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Prosac het volgende:
Er is ooit sprake geweest van Arnautovic naar Feyenoord en de TT is natuurlijk 100% waar.
Verder heeft Sjimz al gezegd dat men moet kappen met het off topic gedoe.
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan kan je bij elk transfergerucht de TT bij het spelerstopic zo gaan maken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
Tja.. jij bent dan ook voor Twente.
Maar als je bij Twente vaste basisklant bent, de nummer 2 van de competitie, dan ben je 100% zeker weten ook goed genoeg voor de nummer 7 van de competitie.
Jij doet nu toch hetzelfde als die Ajax huillies.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind Suarez ook net goed genoeg voor Twente, zul je zien als ik zijn TT verander in : Goed genoeg voor Twente, dat al die ajax huillies eraan komen janken
Maar ik heb geen Twente-mod die de TT veranderd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij doet nu toch hetzelfde als die Ajax huillies.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef The_Verve het volgende:
Is inmiddels gecompenseerd...
Georginio Wijnaldum #2 - Goed genoeg voor Twente!
Ja dat ze het dan terug doen is wel grappig inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dat vind je dan wel weer grappig? Hypocriet mannetje![]()
Het blijft een kut TT maar ik had niet verwacht dat ze het zo op zouden lossen. Vind dit wel een leuke oplossing.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Kopbal het volgende:
Dus dan is het geen kut TT die nergens op slaat en waar zelfs jij je als Ajacied aan kan storen? Ok
hij zou eens ooit mod moeten wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:53 schreef Dos37 het volgende:
TerroRobbie krijgt een rolberoerte als straks nog open is
Dit wilde ik even met jullie delen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef damsco het volgende:
AAHaHahahaHAHhahAhhAhAhAhaahAHAHaHhAHAhahaHAhAhahahahahaha
aahHAhahahAhahAhahAhaHAha
......
HahAHahahAHAhaHAhahahAHHAhAhahahaAHA
AAhahAh![]()
![]()
![]()
![]()
AHahwhWAHAhahAhAhahahAHahahA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHAHAHAHHAHAA
AahhahahaahhAhAhahHHAhAHAHWHHAhahAHaHAHHAAHA
'Kutkakkerlakje' . Dat is toch niet meer normaal?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
JA HAHAHA! Halen jullie nou maar weer eens CL, dan mag je komen trollen. Kutkakkerlakje.
Ze zijn er wel hoor. Heb ze al een aantal keren zien posten. Dus wacht nog maar even af. Ze zullen hier zo best reageren.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn die mods dan als je ze nodig hebt?
Inderdaad. Dat soort topics waren in 2005 misschien nog grappig...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:13 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer wordt Ronald Koeman ontslagen?
Hier mag een slotje op lijkt mij. Slaat helemaal nergens op.
Dat is ook niet normaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'Kutkakkerlakje' . Dat is toch niet meer normaal?
Voetbal kijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef De_kromme het volgende:
Waar zijn die mods dan als je ze nodig hebt?
kloptquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat soort topics waren in 2005 misschien nog grappig...
Het Shayron Curiel topic! Pas anderhalf jaar op voetbalquote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Kopbal het volgende:
Mag het Castaignos-topic weer open? Topscoorder EK -17, topscoorder aller tijden Oranje -17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |