Mooi!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
(klikken voor een groter exemplaar)
Alvast veel plezier met onze held!
En wat vond je van de onterechte penalty voor Feyenoord dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Man man man zo gaan we er gewoon aan in de play-offs hoor.
Ik geef de scheidsrechter niet vaak de schuld maar die blonde jood leek vandaag met één opdracht het veld in te zijn gegaan. Namelijk om Roda in de Eredivisie te houden. Wat was de gast aan het marchanderen zeg![]()
Kah en Cissé hadden gewoon rood moeten krijgen.
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat vond je van de onterechte penalty voor Feyenoord dan?
Nee, Hofland maakte de handsbal, niet Kah.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.
Nee, het was toch echt Hoflandquote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.
De grensrechter heeft het dan ook niet goed gezien, want die stond precies voor ons.
Oke, niet gezien. Blijkt maar weer hoe slecht die blonde jood was vandaag.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Hofland maakte de handsbal, niet Kah.
Klopt, maar dus niet alleen in het nadeel van Feyenoord.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, niet gezien. Blijkt maar weer hoe slecht die blonde jood was vandaag.
In mijn ogen erg veel wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dus niet alleen in het nadeel van Feyenoord.
Bron? Zou wel top zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
Bruins mag trouwens ook weg(wat een slak)
Erg vreemde beslissingen van Blom ja. Heeft het dus wel gewerkt voor Roda door elke week zeggen dat ze de scheids tegen hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En nu die elleboog van Cissé is juist wel rood lijkt me, ik snap er echt niets van.
ow, was m'n eigen mening, sorry voor het misverstandquote:
quote:Tegenover Radio Rijnmond liet Mario Been weten dat er dinsdag een onderhoud is gepland met Leo Beenhakker en Leon Vlemmings met het oog op het komend seizoen. Dan zal onder andere besproken worden wat er mogelijk is voor versterking van de keeperspositie, centraal in de verdediging en voor de spitspositie.
Been bevestigde dat de club belangstelling heeft voor Dennis Gentenaar. Zelf heeft hij al gesproken met de huidige derde keeper van Ajax. Ook heeft hij inlichtingen ingewonnen bij Carlo L'Ami, keeperstrainer bij Ajax. Volgens Been is de belangstelling van Gentenaar echter nog niet verder dan dat hij op het kandidatenlijstje staat. 'Hij heeft 1,5 jaar niet op niveau gespeeld, maar we moeten kijken naar wat mogelijk is.'
Mario Been ging ook nog even in op de situatie van Dani Fernandez. 'Ik hoop dat het een dezer dagen wordt afgerond. Het hangt er nu alleen nog op dat de transfersom niet naar een privepersoon mag worden overgemaakt, maar naar een club moet. Ik denk dat Fernandez voetballend iets toe kan voegen aan dit elftal.'
NEC staat gewoon waar ze horen te staan na een matige tweede seizoenshelft. Een trainer is net zo goed als zijn spelersmateriaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef Ritmo het volgende:
Ik kots echt op dit stel teringlijers.Het is dat we mazzel hadden dat de andere clubs ook faalden.
Matige prestatie van Been trouwens.
Nou voornamelijk toch wel. Die ene penalty dan niet, maar rood voor Tiendalli (+pingel) is zwaar overdreven, en rood voor Hofland, ja hoe moet ie dan naar een bal springen? Geel voor Cissé die wel duidelijk slaat... En zo nog veel meer. Roda mocht steeds net ietsje meer en kwam overal makkelijker mee weg.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dus niet alleen in het nadeel van Feyenoord.
In het stadion dacht ik van wel. Maar als ik het nu op TV zie dan zeg ik dat het geen elleboog is. Hij maakt namelijk alleen een beweging omhoog en maakt zich een beetje breed. Hij maakt geen uithaal met zijn elleboog. Als je dit al met rood gaat bestraffen dan kan je elke wedstrijd 5 rode kaarten trekken.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Het was wel een elleboog. Cisse had ook rood moeten krijgen.
Niet overdreven. Tiendalli trekt een doorgebroken speler naar de grond. Dan is het gewoon rood en een strafschop, dat wist hij ook wel. Rood voor Hofland vond ik ook zwaar overdreven, je moet je ellebogen toch ergens laten. Oké, hij springt wat roekeloos, maar dit is echt geen rood. Hij gaat toch niet bewust met zijn elleboog richting de tegenstander.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou voornamelijk toch wel. Die ene penalty dan niet, maar rood voor Tiendalli (+pingel) is zwaar overdreven, en rood voor Hofland, ja hoe moet ie dan naar een bal springen? Geel voor Cissé die wel duidelijk slaat... En zo nog veel meer. Roda mocht steeds net ietsje meer en kwam overal makkelijker mee weg.
Ik denk dat het punt is dat die arm in de nek van de tegenstander beland. Als hij hem lager had gehouden was er misschien geen elleboog van gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In het stadion dacht ik van wel. Maar als ik het nu op TV zie dan zeg ik dat het geen elleboog is. Hij maakt namelijk alleen een beweging omhoog en maakt zich een beetje breed. Hij maakt geen uithaal met zijn elleboog. Als je dit al met rood gaat bestraffen dan kan je elke wedstrijd 5 rode kaarten trekken.
Ik heb net de beelden nog eens bekeken, en wat Tiendalli doet is inhouden. Hij trekt niemand meer, die tegenstander loopt tegen hem op, omdat Tiendalli blijft staan. En volgens mij is het geen regel dat je opzij moet gaan als je tegenstander erlangs wil.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet overdreven. Tiendalli trekt een doorgebroken speler naar de grond. Dan is het gewoon rood en een strafschop, dat wist hij ook wel.
Ja de arm beland in de nek ja. Maar je kunt toch duidelijk zien dat hij er totaal geen zijwaartse kracht achter zet? Wat moet hij dan? Met zijn armen naast het lichaam springen? Dan kom je niet van de grond af.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat die arm in de nek van de tegenstander beland. Als hij hem lager had gehouden was er misschien geen elleboog van gemaakt.
Een groot voordeel voor NAC bedoel je zeker?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Lastpost het volgende:
Nu dus tegen NAC in de playoffs beginnen, dat is natuurlijk wel een groot voordeel.
Ja, hebben ze eerder vakantie.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Een groot voordeel voor NAC bedoel je zeker?
Over welke heb je het?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Adidah het volgende:
Het was in mijn ogen een terechte rode kaart. Ik hoop dat hij voor heel veel wedstrijden geschorst gaat worden.
Groetjes A.
Ik kan helaas niet komen. Was zelf pas om 12 uur klaar met voetballen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef De_Slagert het volgende:
De opkomst voor de meeting was niet echt bijster hoog. Wel ff een biertje gedaan met Happel en Schiedammert
Het was gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef De_Slagert het volgende:
De opkomst voor de meeting was niet echt bijster hoog. Wel ff een biertje gedaan met Happel en Schiedammert
Zo gierigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
Gerard Meijer die een reischeque van 1000 euro krijgt, kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Serieus?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
Deze hele middag was 1 grote bron van ergernis.
Slappe kankerinstelling van de spelers vanaf minuut 1. Mongolen die gaan juichen als Bruins naar de kant moet, oerwoudgeluiden, een oude verzorger van RodaJC die voor van alles en nog wat uitgemaakt wordt. Gerard Meijer die een reischeque van 1000 euro krijgt, kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |