nope , tiendalli dit keer..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de goals niet gezien maar het zal vast allemaal de schuld van Timmer zijn.
Timmer coachte gewoon verkeerd. Ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nope , tiendalli dit keer..
en daarom maggie moetie weg
Timmer had moeten komen zoals Tiendalli vroeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nope , tiendalli dit keer..
en daarom maggie moetie weg
Dat Tiendalli weinig IQ had was inderdaad wel bekend, maar goed, doet ie niets is het ook 0-2. Achja, snel vergeten deze wedstrijd.. helaas moeten we misschien nog Play-Off-en.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:27 schreef TC03 het volgende:
Timmer had Tiendalli beter moeten coachen, maar Tiendalli lost het natuurlijk ook erg klunzig op.
Precies, Timmer is toch wel de hoofdverantwoordelijke in deze.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Timmer had moeten komen zoals Tiendalli vroeg.
Bal weg, geen probleem.
ongelofelijk wat iedereen tegen die kutkeeper heeft..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, Timmer is toch wel de hoofdverantwoordelijke in deze.
Tiendalli geeft aan Timmer aan dat'ie moet komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ongelofelijk wat iedereen tegen die kutkeeper heeft..
vind hem in deze weinig te verwijten..
stel slappe zakken zijn het stuk voor stuk..
tiendalli geeft een te korte bal met iemand in zijn rug..
wat is daar dan de fout van timmer aan ?
als tiendalli gewoon doorloopt en de bal buitenrost is er niks aan het handje..
maar goed , als juliie dat de keeper zijn schuld vinden...
Ik wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:
Hoop niet dat het 3-3 wordt eigenlijk, zou het wel heel zuur vinden als Roda eruit gaat omdat Hofland hands maakt.
We willen dat ook echt om hoge ogen te gooien, he?quote:
Idd, ridicuul.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik denk niet dat we Hofland nou zullen zien deze play-offs. Die zal wel drie wedstrijden krijgen omdat een paar bobo's in Zeist bepalen dat je geen armen mag gebruiken bij koppen. Dan kom je verdomme niet van de grond.![]()
feyenoord moet wel eerst 2 of 3 voorrondes overleven voordat ze uberhaupt er financieel wat aan hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We willen dat ook echt om hoge ogen te gooien, he?![]()
Dat gaat voor de meesten denk ik gewoon om het financiele plaatje hoor. Weer een paar ton erbij, kunnen we gebruiken. Dat we alles verliezen is bijzaak.
Laatste 6 weds 8 goals ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef TC03 het volgende:
Wel nog 16 doelpunten voor Makaay, best redelijk.
True, maar dan nog, hij is nog wel degelijk van waarde, ondanks mijn bedenkingen de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Laatste 6 weds 8 goals ofzo?Dan tikt het wel snel aan.
Hij verdient er anders wel een penalty mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik denk niet dat we Hofland nou zullen zien deze play-offs. Die zal wel drie wedstrijden krijgen omdat een paar bobo's in Zeist bepalen dat je geen armen mag gebruiken bij koppen. Dan kom je verdomme niet van de grond.![]()
Wat zegt ie?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Kalezic slaat wel de spijker op zijn kop over Feyenoord zeg![]()
je doet je naam eer aanquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
We speelden niet super, maar Roda was echt slecht zeg.. Ik vond dat er best hard geknokt is verder, zelfs met 9 man waren we nog de betere ploeg.. Maar ja, die Blomwtf was ie mee bezig?!
Volgens mij was het dus totaal geen penalty bij Tiendalli, hij houdt gewoon z'n lichaam tussen man en bal, iets wat miljarden keren per wedstrijd gebeurt... (neemt trouwens niet weg dat Timmer moet komen, maar ja..).
Vier.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoeveel assists heeft makaay in de competitie eigenlijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |