Welke trainer heeft het alleen recht bij het aantrekken van spelers?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef Kremers het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)sOpvolgerVanGaal.htm
Goede trainer, alleen niet zo goed in het scouten
daarom, en scouten kan AZ prima.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Welke trainer heeft het alleen recht bij het aantrekken van spelers?
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens zien waar Ajax mee aankomt.
Houden zo!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef Genius-F het volgende:
Al die ajacieden die ons hier uitlachen.
Koeman heeft als trainer over het algemeen prima gepresteerd. Ik ben er wel tevreden mee.
We zullen wel eens zien hoe al die 13 in een dozijn voetballers zich houden zonder een tactisch genie als van Gaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
daarom, en scouten kan AZ prima.
De aankopen van afgelopen seizoen zijn prima te noemen.
Klavan, Moisander, Holman etc..
Ik wil nog wel eens zien waar Ajax mee aankomt.
das in mijn vakantie...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef Gatalin het volgende:
25 juli dus tegen Heerenveen voor de fruitschaal.
13 in een dozijn voetballersquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef navigator het volgende:
[..]
We zullen wel eens zien hoe al die 13 in een dozijn voetballers zich houden zonder een tactisch genie als van Gaal.
Cootje komt natuurlijk naar Ajax, waarom denk je dat Dirk snel Koeman heeft aangesteld...
Ook genoeg bagger maar over het geheel meer kwaliteit als de selectie van az.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
13 in een dozijn voetballersWat heeft ajax dan wel niet voor troep op het veld lopen?
Hm. Had je misschien beter een trainer aan kunnen stellen die ook een mondje Italiaans sprak.quote:AZ was er snel uit met 'logische keuze' Koeman
17/05/2009 21:26
Ronald Koeman is de komende twee jaar AZ-trainer. De club uit Alkmaar legde de voormalig trainer van Ajax en PSV zondag vast als opvolger van Louis van Gaal. Marcel Brands, technisch directeur van AZ, legde uit waarom AZ koos voor Koeman als nieuwe trainer.
'Meteen nadat Louis naar Bayern München vertrok hebben we contact opgenomen met Ronald', liet Brands weten aan de NOS. 'Dat is in een stroomversnelling geraakt en zondag is het allemaal rond gekomen. Koeman is dus een logische keuze en we waren er dan ook al snel uit.'
'Ronald voldoet in onze ogen aan het profiel dat we zochten. Vanwege zijn nuchtere instelling en omdat hij zeven prijzen heeft gewonnen, waaronder drie titels in Nederland en de beker in Spanje. Hij heeft heel veel Champions League-ervaring, niet alleen als trainer, maar ook als speler.'
'Daarnaast spreekt hij niet alleen Nederlands', vervolgde de technisch directeur van AZ. 'Maar ook Spaans. Een voordeel voor onze Zuid-Amerikaanse spelers. En er staat toch weer iemand voor de groep met veel allure en uitstraling, ook al is Ronald een heel ander type trainer dan Louis.'
Brands is volgens mij echt een spreekpop van Dirk. Als Dirk poortvliet wilde had Brands ook nog doodleuk gezegd dat hij die ideale man is etc. Ik heb weinig vertrouwen in hem, maar dat is puur persoonlijk. Weinig persoonlijkheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm. Had je misschien beter een trainer aan kunnen stellen die ook een mondje Italiaans sprak.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hoop dat er ook een kampioenschap met AZ aankomt. Dan zal er vast wel weer een 'bijgoochem' deze reacties tevoorschijn toveren.
Gelukkig zal Big Ron er alles aan doen om dat te voorkomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hoop dat er ook een kampioenschap met AZ aankomt. Dan zal er vast wel weer een 'bijgoochem' deze reacties tevoorschijn toveren.
quote:Vitesse
Na zijn periode bij Barça B werd Koeman voor het eerste hoofdcoach, bij Vitesse. Koeman leidde Vitesse naar achtereenvolgens de vierde en de zesde plaats.
[bewerken] AFC Ajax
Ajax stelde Koeman in december 2001 aan als trainer. Met een team bestaande uit o.a. Zlatan Ibrahimović, Rafael van der Vaart, Ahmed Hossam, Hatem Trabelsi en Maxwell werd Koeman Nederlands landskampioen: zijn eerste prijs als trainer. In datzelfde seizoen veroverde Ajax de beker. Het seizoen 2002/2003 begon positief. De winnaar van de dubbel versloeg PSV in de strijd om de Johan Cruijff-schaal. Verdere prijzen wist de Amsterdamse ploeg echter niet te veroveren. Wel reikte Ajax tot de kwartfinale van de Champions League, waar ze van de uiteindelijke winnaar AC Milan verloor in de blessuretijd. In 2003-2004 won Koeman zijn tweede landstitel met Ajax. Desondanks ontstonden er langzamerhand problemen binnen de Amsterdamse club. Koeman had meerdere malen onenigheid met technisch directeur Van Gaal, wat leidde tot het vertrek van laatstgenoemde. Ook in de spelersgroep ontstond wrevel, zowel onderling als met de trainer. Nadat Ajax door Auxerre werd uitgeschakeld in de Uefa Cup bereikte de kritiek op Koeman een hoogtepunt, waarop de oefenmeester in 2005 ontslag nam.
[bewerken] SL Benfica
In Portugees landskampioen Benfica kende Koeman een nieuwe werkgever voor het seizoen 2005-2006. In Koemans eerste officiële duel won Benfica de Portugese Supercup. Vervolgens maakte de club uit Lissabon met name indruk in de Champions League. Benfica schakelde in de groepsfase Manchester United uit, waar concurrent FC Porto Europees werd uitgeschakeld. Vervolgens klopte Benfica titelverdediger Liverpool in de achtste finales. In de kwartfinale hielden de Portugezen latere winnaar Barcelona aanvankelijk op 0-0, tijdens de return in Camp Nou bleken de Catalanen toch te sterk. In eigen land moest Benfica echter zowel de landstitel als de beker aan het FC Porto van Co Adriaanse laten. Benfica werd derde. In mei 2006 vertrok Koeman naar PSV, als opvolger van Guus Hiddink.
[bewerken] PSV
Koeman verloor hier de strijd om de Johan Cruijff schaal, maar PSV stond tijdens de winterstop op de ranglijst wel op een grote voorsprong. Overwintering in de Champions League was na vier wedstrijden daarin zeker. Hoewel Koeman aangaf weinig problemen te zien voor de tweede helft van het seizoen, belandden de Eindhovenaren in een neerwaartse spiraal. In de Eredivisie werd met regelmaat punten verspeeld, waardoor de concurrentie kon naderen. PSV schakelde Arsenal nog uit in de Champions League, maar de kwartfinale tegen Liverpool bleek het eindstation. Op de laatste speeldag van de competitie ging PSV met het slechtste uitgangspunt van drie kanshebbers voor de titel. Door falen van AZ en een beter resultaat dan Ajax sleepte PSV met één goal verschil alsnog een eerder zeker lijkende titel binnen. Hierdoor verstomde de kritiek op Koeman en begon hij ook het seizoen 2007-2008 als trainer van PSV.
Ik denk eerder dat ze via het netwerk van V. Gaal binnen gekomen zijn. Exemplarisch vond ik het gezeik van vorig jaar. Hij greep niet in en legde de beslissing bij Louis neer. Eerst wel opstappen en toen later weer niet, Brands greep niet in. Omdat de spelersgroep dit voorkwam kwam het alsnog goed, de rest is bekend.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Dat geloof ik niet, en kijk liever naar de daden van iemand. Hij heeft met zijn connecties (die bij RKC begonnen) zeer veel goede spelers binnengehaald, en maar drie of vier echte flops (Pelle, Jenner, Agustien, etc.).
Persoonlijkheid verschmoonlijkheid, 't gaat om wat je doet, niet hoe je overkomt.
Let's face it, Dirk Scheeringa heeft ook de uitstraling van een bejaarde zak aardappelen.
Zo had je ook alles vet kunnen maken wat hij niet goed deed. Maar goed, dit is een eindeloze discussie.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef wallofdolls het volgende:
Dus,
3 titels én erg goed in de CL (3 keer kwartfinale).
En topposities voor Vitesse.
Gozer, alsjeblieft. Noem éen trainer die de afgelopen jaren bij Ajax zat die meer presteerdequote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zo had je ook alles vet kunnen maken wat hij niet goed deed. Maar goed, dit is een eindeloze discussie.
We hebben het nu over de nieuwe trainer van AZ. Die zijn laatste klus totaal verneukte bij Valencia en ook bij Benfica niet goed presteerde. Maar goed, veel plezier met de nieuwe succescoach.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gozer, alsjeblieft. Noem éen trainer die de afgelopen jaren bij Ajax zat die meer presteerde. Oh nee want dit is het AZ topic.
Doeg
Ja? En ik snap niet wat je hier afgunstig loopt te doen. Bij Benfica heeft ie t erg goed gedaan. Bij Valencia niet. So what.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hebben het nu over de nieuwe trainer van AZ. Die zijn laatste klus totaal verneukte bij Valencia en ook bij Benfica niet goed presteerde. Maar goed, veel plezier met de nieuwe succescoach.
Dat is zeker geen afgunst, ik was juist bang dat Koeman naar Ajax zou komen. Als er iemand is die geschikt is voor de kortetermijn is het juist Koeman. Als jullie tevreden zijn met Koeman, dan is dat toch prima. We zullen wel zien wat hij er van maakt.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja? En ik snap niet wat je hier afgunstig loopt te doen. Bij Benfica heeft ie t erg goed gedaan. Bij Valencia niet. So what.
Louis van Gaal heeft het Nederlands elftal ook verkloot, net als zijn periode bij Ajax in de 00's en zijn 2e Barca-periode. Die man had 10 jaar niks gepresteerd en is nu landskampioen geworden. Koeiman heeft ook heel even niks gepresteerd. Prima. AZ haalt nu iemand die bewezen heeft goede resultaten te halen en mét relevante ervaring op het hoogste niveau. Net zoals bij de vorige trainer het geval was. De juiste man op de juiste plaats.
Weet je wat? Blijf jij lekker zwart-wit korte-termijndenken.
vd Velden, Steinsson, Klavan, Koendersquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze via het netwerk van V. Gaal binnen gekomen zijn. Exemplarisch vond ik het gezeik van vorig jaar. Hij greep niet in en legde de beslissing bij Louis neer. Eerst wel opstappen en toen later weer niet, Brands greep niet in. Omdat de spelersgroep dit voorkwam kwam het alsnog goed, de rest is bekend.
jij kan het ook niet permiteren idd om jouw eigen club als vergelijkingsmateriaal te gebruiken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hebben het nu over de nieuwe trainer van AZ. Die zijn laatste klus totaal verneukte bij Valencia en ook bij Benfica niet goed presteerde. Maar goed, veel plezier met de nieuwe succescoach.
of met co adriaansequote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar succes met Rijkaard iig komend seizoen! Ow nee wacht...
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk wordt er nog en granqvist gehaald en we zijn klaar wmb
Pelle met een strik eromquote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
ruilen voor Holman, Moisander en Poulsen.
ik moet zeggen dat het absoluut niet als optie in me was opgekomen, maar nu ik erover nadenk is het gewoon een hele goede en logische keuze.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt mij zo op het ook niet zo'n verkeerde keuze. Doorborduren op het werk van zijn voorganger heeft hij bewezen te kunnen. Het ging pas verkeerd wanneer er spelers vertrokken en er vervangers gehaald moesten worden, maar bij AZ zal Brands daar een groot zeggenschap in hebben.
Mwah, er mogen toch vraagtekens gezet worden bij het aankoopbeleid van de Koe?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
toch doodzonde voor az dat louis weg is ik gaf ze overwinter kans in de cl met hem. Maar nu niet meer.
Zoals al vaker gezegd doet Koeman hier de aankopen niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mwah, er mogen toch vraagtekens gezet worden bij het aankoopbeleid van de Koe?
Magoe, i got the message. Dan maar ff een grote
Maar dan komen er ook nog voorrondes waarin 1 van die teams zou kunnen afvallen toch? Dus indien dit niet lukt is het niet definitief, AZ komt alleen niet direct in de tweede pot. Met de huidige stand van zaken komen we dus maar 1 echte europese topper tegenquote:Hamburger SV heeft vanmiddag verloren en kan zich daardoor niet meer plaatsen voor de Champions League. AZ is daardoor minimaal 17e van de 32 deelnemers aan het miljoenenbal.
Als 1 van de volgende 5 clubs zich ook niet plaatsen voor de (voorronde van de) Champions League, dan is AZ al zeker van een plek in Pot 2 bij de loting:
- Bayern München (zou dan 4e moeten worden)
2 Bayern München 33 19 7 7 64 69 - 41
3 VfB Stuttgart 33 19 7 7 64 62 - 41
4 Hertha BSC 33 19 6 8 63 48 - 37
- Shakhtar Donetsk(moet dan 3e worden
2 Shakhtar Donetsk 28 18 7 3 61 45 - 15
3 Metalist Charkov 28 15 8 5 53 41 - 24
- Olympique Lyon (zou dan 4e moeten worden)
3 Olympique Lyon 36 19 10 7 67 49 - 28
4 Paris Saint-Germain 36 19 6 11 63 48 - 36
- Sevilla (1 van de 2 zou 5e moeten worden, wat nu dus het geval is)
- Villarreal
3 Sevilla 36 19 7 10 64 51 - 39
4 Atlético Madrid 36 18 7 11 61 73 - 56
5 Valencia 36 17 8 11 59 65 - 51
6 Villarreal 36 16 11 9 59 55 - 51
7 Deportivo La Coruña 36 16 9 11 57 47 - 45
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Koeman: Arveladze blijft
Ronald Koeman vertelde vanavond in Studio Voetbal dat Tony Bruins Slot gaat opereren naast de huidige mensen die AZ in dienst heeft. Gevraagd door Jack van Gelder of Arveladze blijft, antwoordde de nieuwe trainer van AZ bevestigend.
Koeman vertelde verder dat er sinds afgelopen donderdag contact was met AZ en dat vanmiddag alles vlot werd afgerond.
Verder ziet Koeman mogelijkheden voor de selectie voor het nieuwe seizoen. Niet alleen gaat de begroting omhoog naar 40 miljoen euro, ook denkt hij dat overwinteren in de Champions League tot de mogelijkheden behoort.
Omdat er veel hersenloze Ajax "supporters" hier op FOK! zitten. En dat zeg ik als Ajacied.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:47 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd doet Koeman hier de aankopen niet.
En nogmaals:ik begrijp niet waarom Ajacieden hier komen om te miepen over de mislukking Koeman, want het zijn úiteraard weer alleen Ajacieden die dat doen. Hij is de énige trainer van Ajax de afgelopen tien jaar die kampioen is geworden. Afbraaktrainer of niet. Die páar minpuntjes die ie heeft opgebouwd in de afgelopen tijd... Bij Benfica had ie gewoon een gemiddeld team, bij Valencia weet je dat je altijd hevige concurrentie en nog heviger verwachtingen hebt
Top!quote:
Open sollicitatie!quote:Koeman nam zelf contact op met AZ
Ronald Koeman heeft zelf contact opgenomen met AZ om te vertellen dat hij interesse had in het hoofdtrainersschap. Dat vertelde Dirk Scheringa bij de presentatie van de nieuwe trainer.
Twee dagen voor het laatste competitieduel met SC Heerenveen, kreeg Scheringa telefoon van Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk. Deze informeerde de AZ-preses met het feit dat Koeman interesse had om komend seizoen eindverantwoordelijke van de Alkmaarders te worden.
Een kleine week later, op 14 mei, werd bekend dat Louis van Gaal naar Bayern München zou verkassen. "En daarop hebben wij weer contact gezocht met Lagendijk om een afspraak te maken met Koeman”, aldus Scheringa. "Zo werkt het in de voetballerij”, zei Koeman.
Cootje gaat zijn laatste klusje bij Ajax doen met Shota als assistentquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Top!
Mijn ideale gang van zaken nu:
Koeman eerst als coach -> vervolgens Co weer om zijn loopbaan succesvol af te sluiten -> vervolgens Arveladze als hoofdcoach
Hé!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nu je het zegt, heb geen PSV supporter hier gezien
Seizoen 2012/2013 idd!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef navigator het volgende:
[..]
Cootje gaat zijn laatste klusje bij Ajax doen met Shota als assistent![]()
quote:Koeman hunkert naar rehabilitatie
Ronald Koeman dronk gisteren bij zijn presentatie als nieuwe trainer zijn eerste champagne in het stadion van
Waar AZ de 46-jarige trainer - het stilzitten al beu nog voor zijn sabbatsjaar om was - een nieuwe kans biedt. De opvolger van Louis van Gaal is voornamelijk aangetrokken vanwege zijn expertise in de Champions League. Het platform waarop de landskampioen straks debuteert.
Er zijn best momenten geweest, liet Koeman gisteren bij zijn presentatie blijken, dat hij vreesde voor zijn carrière. Maar nog erger vond hij de gedachte dat zijn gefaalde missie bij Valencia, die binnen het half jaar eindigde in ontslag, dan de laatste herinnering zou zijn. "En al zijn er meer grote Nederlandse trainers in het verleden tegen dat soort problemen aangelopen. Zo wil je een loopbaan niet eindigen."
Dus hunkert de coach, die ook een behoorlijke prijzenlijst kan overleggen, naar rehabilitatie. Want roestig voelt Koeman zich nog geenszins. "Trainer zijn is een zwaar vak. En na tien jaar hard werken was het lekker om er een seizoen vanaf te zijn. Maar het moest niet langer duren."
Daarom gaf hij, toen duidelijk werd dat Van Gaal hoe dan ook naar Beieren zou vertrekken, zijn zaakwaarnemer opdracht AZ te laten weten dat hij beschikbaar was.
De mailbox van de AZ-voorzitter Dirk Scheringa puilde uit en diens mobiele telefoon kon de ingesproken berichten nauwelijks meer kwijt. "Allemaal open sollicitaties van trainers die Van Gaal wilden opvolgen. Ik noem geen namen maar er zaten voor mij heel verrassende mensen tussen."
Ze voldeden echter geen van allen aan het profiel van veertien eisen dat AZ voor de nieuwe man schetste. Koeman slaagde op alle punten.
De nieuwe trainer, die als assistent van Van Gaal bij Barcelona al eens een aanbieding van AZ naast zich neer legde omdat hij het te vroeg achtte, zei gisteren dat hij zelf de laatste tijd best eens aan Ajax heeft gedacht. Maar buiten het feit dat ze in Amsterdam niet zo slagvaardig handelen als bij AZ, wist Koeman ook niet of hij zelf wel zo graag terugkeerde bij de club die hij in eigen land het langst diende.
Koeman: "Bij AZ is de situatie in ieder geval een stuk duidelijker dan bij Ajax. En dat gevoel gaf voor mij meteen de doorslag. Want wie wil er niet bij deze club werken en helpen het succes verder te ontwikkelen."
Dat AZ daarmee breekt met de trend van schoolmeesters voor de klas, ontlokte lichte irritatie bij de nieuwe coach. "Misschien ben ik in sommige dingen nog wel stipter dan de vorige trainer. Dat zal de selectie dan gauw genoeg merken", sprak de exponent van de generatie '88.
Koeman maakte het allemaal zelf mee en denkt dat hij daardoor een trainer is die weet wat er bij voetballers leeft en wat ze voelen. Zeker waar het gaat om spelen in de Champions League. Na Ajax, Benfica, PSV en Valencia is AZ die vijfde club die hij op dat niveau als hoofdverantwoordelijke gaat coachen. "Ik denk dat ik spelers kan vertellen wat dat is en ze de handvatten kan geven om er nog beter op voorbereid te zijn. Waarbij ze uiteraard zelf moeten ervaren wat het werkelijk betekent om aan die kant van Europa actief te zijn." Met wat voor een selectie hij straks op 12 juni de voorbereiding naar die primeur start moet de komende weken blijken. "Het lijkt me duidelijk dat een organisatie die door wil groeien om beter te worden, zijn beste spelers het liefst wil behouden. Maar ik begrijp ook dat als er grote jongens met hun grote portemonnee langskomen, ook een club als AZ dan een probleem heeft."
Niet? Denk dat die hun pijlen idd op een andere trainer hebben gezet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef navigator het volgende:
Wat is het toch een sneu gast, Ajax wilde hem niet eens hebben. Slet.
Koeman is niet door Ajax benaderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij werd er gezegd dat koeman door ajax was benaderd, maar dat ie voor AZ koos voor betere beginsituatie.
dus ajax is gewoon afgewezen door koeman. hij is dus benaderd door ajax. en al die ajacieden ons uitlachen, terwijl ons aller ronald ronald koeee zijn neus ophaalde voor ajax.
hoerige kut troll denk je echt dat Ajax Koeman ooit nog terugwilt. Hij heeft op geen enkele lijst gestaan.Binnen anderhalf jaar danken jullie god op je blote knietjes dat die huichelaar weg is. Mark my words.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij werd er gezegd dat koeman door ajax was benaderd, maar dat ie voor AZ koos voor betere beginsituatie.
dus ajax is gewoon afgewezen door koeman. hij is dus benaderd door ajax. en al die ajacieden ons uitlachen, terwijl ons aller ronald ronald koeee zijn neus ophaalde voor ajax.
alsof je alleen naar vrije trainers moet kijken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Koeman moet wel door Ajax benaderd zijn, er zijn namelijk geen trainers meer over momenteel.
Ik weet 99% zeker dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef Fortitudo het volgende:
ik weet 90% zeker dat koeman is gepolst door ajax
Jij bent er zeker zo'n 1 die denkt dat Wenger komt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alsof je alleen naar vrije trainers moet kijken...
Want dat is het enige alternatief? think again. Snap niet dat iedereen zegt dat de kandidaten lijstjes kort zal zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n 1 die denkt dat Wenger komt?
true..quote:
En dat is één.quote:'Dembélé dichtbij overgang Fiorentina'
Door Niels (DerMeister) op dinsdag 19 mei 2009 20:50
Bron: Goal.com
Volgens zijn zaakwaarnemer is de 21-jarige Moussa Dembélé volgend jaar in de Serie A te bewonderen.
De balvaste Belgisch international is volgens zijn zaakwaarnemer dichtbij een overgang naar Fiorentina. "Er is weinig meer te overbruggen tussen de Nederlandse club en Fiorentina. Ik geloof dat alles snel geregeld zal zijn", aldus zaakwaarnemer Luca Pellizon in een interview op lalaziosiamonoi.it.
Dembélé staat in de belangstelling van meerdere Europese topclubs. In Italië is ondermeer Lazio Roma geïnteresseerd. De oud-speler van Willem II en Germinal Beerschot scoorde in zijn derde seizoen voor AZ tien doelpunten. De jonge Belg speelde tot nog toe negentien maal voor zijn land.
20.000.000 anders niet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Gatalin het volgende:
Die zaakwaarnemer heeft wel eerder dingen gezegd die totaal niet aan de orde waren. Volgens hem waren we Moussa al drie keer eerder kwijt. Hij heeft nu echter wel een sterk seizoen gedraaid en de aandacht zal nu concreter zijn dan de afgelopen transferperiodes...
Dat is een prachtige club man!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Fiorentina? Zo'n sportieve vooruitgang vind ik het niet
dat was idd een opmerking met een knipoog, maar let op, dembele wordt cashen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Gatalin het volgende:
20 miljoen is wel een beetje overdreven voor een spits die het doel niet op gevoel kan vinden, vind je ook niet?
das milaan beste. Mooie stad en lekkere wijven....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is een prachtige club man!
Bovendien in een prachtige stad.
Klopt allemaal, maar ik bedoel dat ik ze voetballend niet heel veel hoger inschat dan AZ op dit moment. Niet genoeg om een overstap mee te verantwoorden, dus dan komen we bij dingen als salaris e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is een prachtige club man!
Bovendien in een prachtige stad.
Fiorentina is gewoon een grotere club, met grotere spelers, een beter salaris en meer fans. AZ lijkt me voetballend op dit moment trouwens inderdaad niet zoveel minder, integendeel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar ik bedoel dat ik ze voetballend niet heel veel hoger inschat dan AZ op dit moment. Niet genoeg om een overstap mee te verantwoorden, dus dan komen we bij dingen als salaris e.d.
Pff zelfs Ajax wint op zn sloffen van Fiorentina.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dat is één.
Wie gaat er nou naar Fiorentina? Zo'n sportieve vooruitgang vind ik het niet, en de competitie past niet bij 'm. Leuk ook hoe bij zo'n spaghettivreter AZ ineens niet meer dan "de Nederlandse club" is, daar spreekt echt waardering uit.
Die kan de druk totaal niet aan, kijk maar naar die strafschop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
Als Dembélé vertrekt en ze halen Bryan Ruiz er voor terug dan denk ik niet dat AZ er zwakker op zal worden.
Milan mooier vinden van Florencequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
das milaan beste. Mooie stad en lekkere wijven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |