Idd als hij AZ kampioen heeft gemaakt en ajax weer geen champions league heeftquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef TC03 het volgende:
Leuk topic om in mei 2010 er nog eens bij te pakken.
Dat team wordt toch leeggeroofd.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:06 schreef Grimm het volgende:
met dat team wat er nu staat kan hij makkelijk nog wat successen behalen
Is dat zo? Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou. eerlijk gezegd gok ik volgend jaar op PSV ... met Toivonen is het een hele andere ploeg als in het begin van het afgelopen seizoen.
JA HAHAHA! Halen jullie nou maar weer eens CL, dan mag je komen trollen. -niet doen-quote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Idd als hij AZ kampioen heeft gemaakt en ajax weer geen champions league heeft
Haha die Toivonen kan niks. Als PSV hem in de spits laat staan, eindigen ze nog niet eens in de top3.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou. eerlijk gezegd gok ik volgend jaar op PSV ... met Toivonen is het een hele andere ploeg als in het begin van het afgelopen seizoen.
5 gelijk. 1 verloren in 2009. lijkt mij uitstekend resultaat ....quote:Op zondag 17 mei 2009 20:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha die Toivonen kan niks. Als PSV hem in de spits laat staan, eindigen ze nog niet eens in de top3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |