Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:quote:Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef WeebI het volgende:
Forlán
Ik hoop echt dat hij de Pichichi pakt. Wat een topspits is dat zeg, verdient hem zeker meer dan Eto'o.
Knap van Atléti, deze comeback
Ik moet altijd terugdenken aan deze:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:
1 van zijn grootste misser bij zijn periode bij Man Utd.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo geweldig ontwikkeld de afgelopen jaren na Man Utd.
Was volgens mij slechts een oefenpotje, maar nogquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:
1 van zijn grootste misser bij zijn periode bij Man Utd.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo geweldig ontwikkeld de afgelopen jaren na Man Utd.
Zeg ....quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef sezten het volgende:
HA! Toch stiekem mooi om Barça zo ten onder zien te gaan
Niet dat ze geen kampioen gaan worden.quote:
quote:Kwetsuur Metzelder vergroot defensieve zorgen Real
Christoph Metzelder kan ten minste twee weken niet in actie komen voor Real Madrid. De Duitse verdediger liep op de training van zijn club een spierscheur op in zijn bovenbeen, waardoor hij de resterende drie duels van De Koninklijke waarschijnlijk moet missen.
Als het herstel van Metzelder (28) spoedig verloopt, is hij wellicht weer inzetbaar in het slotduel van het seizoen, op 31 mei tegen Osasuna. De druiven zijn door de blessure zuur voor zowel Real-trainer Juande Ramos als Metzelder zelf, die de laatste duels een basisplaats bemachtigde door de schorsing van collega-verdediger Pepe.
Voor Ramos betekent de kwetsuur van Metzelder dat hij achterin zal moeten improviseren. Vermoedelijk schuift hij Gabriel Heinze of Sergio Rámos een plaatsje op naar het centrum. Metzelder speelde de afgelopen twee seizoenen door divers blessureleed maar twintig duels voor de Madrilenen. In december onderging hij nog een neusoperatie.
Twee andere spelers van Real Madrid, Wesley Sneijder en Javier Saviola, maakten dinsdag wel hun opwachting op de training. Daarnaast trainde Arjen Robben apart in verband met een lichte blessure.
Waar heb je het overquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef sezten het volgende:
HA! Toch stiekem mooi om Barça zo ten onder zien te gaan
Dat ze exclusief een kleine teen al kampioen waren maar het dan nog verpest word, waardoor ze nog geen kampioen zijn.quote:
quote:Pepe krijgt nul op het rekest bij beroep tegen schorsing
De tuchtcommissie van de Spaanse voetbalbond (RFEF) heeft besloten de tien duels schorsing die Real Madrid-verdediger Pepe eerder kreeg opgelegd, te handhaven. De Portugees zat al drie duels op de tribune en moet zodoende ook de overige zeven wedstrijden aan zich voorbij laten gaan.
Pepe veroorzaakte in de slotfase van het competitieduel tegen Getafe, eind vorige maand, een strafschop door Francisco Casquero een duw te geven in het strafschopgebied. Toen de middenvelder van Getafe eenmaal op de grond lag schopte Pepe tegen zijn benen en raakte hij ook zijn onderrug. De gemoederen liepen vervolgens nog hoger op; de Portugees verkocht Juan Ángel Albín een vuistslag, schold de vierde scheidsrechter uit en betrad bij het derde doelpunt het speelveld.
De Spaanse bond was ongenadig in haar oordeel en schorst de verdediger voor tien wedstrijden. Het beroep dat Pepe en De Koninklijke aantekenden, wordt niet gehonoreerd. De Madrilenen kunnen nu nog wel een nieuw bezwaar indienen bij een hoger orgaan, maar het is nog niet duidelijk of de club daartoe over zal gaan. Pepe mist in ieder geval alle resterende duels van het seizoen en de eerste ronden na de zomer.
En Barça of Real niet uitzenden? No way..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
Zondag 21.00 Atl Madrid - Valencia.
Wordt NIET uitgezonden door sport1. Heb inmiddels al een mailtje gestuurd en ook al bericht terug gekregen dat ik in ieder geval niet de enige ben die hun benaderd heeft in verband met deze wedstrijd. Misschien dat het nog aangepast kan worden.
Dus iedereen die wilt dat deze wedstrijd op sport1 komt moet even mailen naar : klantenservice@alleenopeen.tv
Real speelt zaterdag, barca speelt zondag om 1900quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef sezten het volgende:
[..]
En Barça of Real niet uitzenden? No way..
Dat ze bij Real überhaupt in protest gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef Palau het volgende:
Pepe mag blij zijn met slechts 10 duels. Die kerel is rijp voor de psychiater als je zo'n overtreding begaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Villarreal.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef sezten het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet Van der Vaart Van der Vaart en natuurlijk Sylvie Meis![]()
Hala madrid![]()
Groetjes jorienvdherik
Zo is Barca ook kampioenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
A ha. Leuk ja maar doe toch maar de 2-1 scoren Villarreal.
Nou ja gezien de verdediging van Villarreal is het beter voor mijn hart dat ze nu alvast afstand nemen, des te kleiner de kans het voor hun nog volledig misgaat.quote:
Voor Barca is het denk ik handiger om kampioen te worden en zo snel mogelijk voor de voorbereiding op de CL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me leuker om kampioen te worden, terwijl je speelt. Maar aan de andere kant, dan zit je op Mallorca.
Geen enkele verdediging in de Spaanse competitie is veel soepsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja gezien de verdediging van Villarreal is het beter voor mijn hart dat ze nu alvast afstand nemen, des te kleiner de kans het voor hun nog volledig misgaat.
Zitten ze nu toch ook al?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me leuker om kampioen te worden, terwijl je speelt. Maar aan de andere kant, dan zit je op Mallorca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |