quote:Arnautović is geboren en opgegroeid in de stad Wenen. Zijn moeder is Oostenrijks en zijn vader Servisch. Ook heeft hij nog een oudere broer, Daniel, die ook profvoetballer is. Daniel werkte in de zomer van 2008 een stage af bij de Go Ahead Eagles, maar kwam niet in aanmerking voor een contract.
Arnautović deed ooit een belofte aan zijn moeder: 'Let maar op, ik word een beroemde voetballer', zo vertelde hij in een interview met Voetbal International. Hij zei dit tijdens het WK van 1998 dat in Frankrijk werd gespeeld. Tijdens zijn vakantie in Griekenland zat hij alleen maar voor de tv om dat toernooi te volgen. Hij genoot van spelers als Ronaldo, ¦uker, Zidane en Mijatović. Toen wist hij zeker: ' Ik wil ook zo'n carrière realiseren'.
Hij denkt zelf van wel, hoewel hij nog wat last van zijn voet heeft. Heeft vandaag het eerste deel van de training apart getraind, dus we zullen zien...quote:
Je vergeet 7 x de beker en een UEFA-cup......quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef 43 het volgende:
Alsof Feyenoord beter is dan Twente....
3 kampioenschappen in 30 jaar. Dan ben je geen top club meer.
Hij is een talen dat zekert. En idd denk ik niet dat die in Nederland blijft. Tenzij Ajax erg veel geld voor hem gaat betalen ofzo.... Maar is er al serieuze interesse dan??quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:59 schreef Rikketik het volgende:
Wat is dit voor rare discussie eigenlijk? Feyenoord kan Arnautovic niet betalen en Arnautovic kan wel naar betere clubs dan Rotterdam-Zuid.
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij is een talen dat zekert. En idd denk ik niet dat die in Nederland blijft. Tenzij Ajax erg veel geld voor hem gaat betalen ofzo.... Maar is er al serieuze interesse dan??
Ehm, Ajax was vorig jaar 2de, en Twente 4de. Dus dat klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?
Gut kom je uit Enschede ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?
quote:
Goh, orginele uitspraak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef 43 het volgende:
3 kampioenschappen in 30 jaar. Dan ben je geen top club meer.
Ik zie hem niet gelijk de stap van Twente naar Inter maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Wel stoer dat hij waarschijnlijk nog een jaartje blijft, als je hem ziet op het veld (qua gedrag) denk je dat hij gelijk naar Inter oid wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |