Ik ben het daar roerend mee eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan die Jonker niet serieus nemen. Een clichébrakend Amsterdams bijgoochem, een blaag.
Iets met Bedankt Louis is wel leuk voor die man .. kan zijn ego ook lekker klaar komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Onze Maistro verdient wel een dikke OP
Maar goed, maandag dus het nieuws.
Dat spandoek word echt een hit, en nee geen bekende slogan als TrotS op Louis o.i.d.
Zo beterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn palmares mag ondertussen wel worden uitgebreid.
Moet je voor de vorm de spaties rond AZ even weghalen. Dan klopt 'tquote:
hij is niet eigenwijs! Wij zijn gewoon iets dommer dan hij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:01 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd of er nog echte vedettes naar Bayern gaan komen. Indien ja, zou dat goed gaan in combinatie met van Gaal? Bij Barcelona ging het regelmatig mis, Louis lijkt me ook niet het type dat daarvan geleerd heeft. Het is en blijft natuurlijk een eigenwijs persoon.
quote:
Zijn wissels en opstellingen tegen Portugal en Ierland deden ook gewoon pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat falen van het Nederlands Elftal is zeker niet op zijn conto aan te rekenen.
Wat daar is gebeurd was niet normaal. Spelers liepen te kloten met hoeren.
Drank etc, dat was een groot probleem.
Van Gaal heeft er wel eens wat over gezegd. Wacht maar totdat je zijn autobiografie leest.
Dan zal je begrijpen hoe en waarom "dat smetje" op zijn lijst staat..
Boeiend, hij is als bondscoach eindverantwoordelijk. Hij kan lullen wat ie wil - en dat kan hij heel goed - maar HIJ heeft zich niets geplaatst voor het WK. Zijn uitleg zal vast aardig klinken, en misschien ook wel op waarheid berusten, maar dat doet niets af aan het resultaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Van Gaal heeft er wel eens wat over gezegd. Wacht maar totdat je zijn autobiografie leest.
tuurlijk wel.. Als jij met een club ongemotiveerd volk zit wat liever in het hotel wijfen aan het neuken zijn, dan serieus met topsport bezig te zijn, dan denk jij dat je met die ellende wel resultaten kan boeken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Boeiend, hij is als bondscoach eindverantwoordelijk. Hij kan lullen wat ie wil - en dat kan hij heel goed - maar HIJ heeft zich niets geplaatst voor het WK. Zijn uitleg zal vast aardig klinken, en misschien ook wel op waarheid berusten, maar dat doet niets af aan het resultaat.
Dan had van Gaal die spelers gewoon uit de selectie moeten gooien, tenminste als het echt uit de hand liep en de motivatie ver te zoeken was. De spelers die wel gemotiveerd waren, aangevuld met een beetje B-garnituur, had destijds ook het WK wel moeten kunnen halen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. Als jij met een club ongemotiveerd volk zit wat liever in het hotel wijfen aan het neuken zijn, dan serieus met topsport bezig te zijn, dan denk jij dat je met die ellende wel resultaten kan boeken?
Ja precies.quote:
Transferopbrengsten krijg je inderdaad, nieuwe spelers ook, betere spelers zal wel meevallen (niemand ter wereld kent AZ) en 1 ronde CL spelen is inderdaad wel leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar wat staat er tegenover?
Veel transfer opbrengsten, nieuwe (betere) spelers en last but not least, CL spelen.
Was wel op zijn conto te schrijven. Hij selecteert ze en maakt de opstelling.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Hij wilde Hristo Stoichkov vertellen hoe hij een bal moest trappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had van Gaal die spelers gewoon uit de selectie moeten gooien, tenminste als het echt uit de hand liep en de motivatie ver te zoeken was. De spelers die wel gemotiveerd waren, aangevuld met een beetje B-garnituur, had destijds ook het WK wel moeten kunnen halen.
Het kan geen toeval zijn dat van Gaal bepaalde toppers niet aan de praat krijgt. Hij wil spelers min meer voorprogrammeren om ze volgens zijn systeem te laten spelen, iets wat met jonge spelers wel kan lukken.
Als hij echter met vedettes gaat werken, spelers die een bepaalde vrijheid nodig hebben om optimaal te renderen, dan gaat het mis. Die spelers laten zich niet volproppen met opdrachten, waardoor ze botsen met van Gaal. Kijk maar naar Rivaldo, Riquelme (al lag die wel vaker met coaches overhoop) en in mindere mate het falen bij het Nederlands Elftal.
quote:'Van Gaal tekende met volle verstand'
ALKMAAR - Het bizarre is dat bij Bayern München openlijk gepraat wordt over de komst van Luis van Gaal. "Wij hoeven geen afkoopsom te betalen,” zei Uli Hoeness zaterdagavond op de nationale televisie over Van Gaal. Bayern wil zijn nieuwe coach woensdag presenteren. Maar bij AZ, en dan vooral voorzitter Dirk Scheringa, wil men nog van niets weten.
Scheringa spreekt zelfs schande van de suggesties en verhalen, dat hij Van Gaal zou hebben toegezegd vrij te kunnen vertrekken. Scheringa heeft zijn trainer al een week niet gesproken, zei hij gisteren. "Wijzelf hebben alleen contact gehad met de Belgische bond. Dat is een bespreekbare optie. Verder hoor ik ook verhalen over Real Madrid, Fenerbahce, Newcastle United, maar niemand heeft zich gemeld.”
Het contact op het feestpodium tussen Scheringa en Van Gaal leek afstandelijk. De eigenaar van de club, was na afloop duidelijk: "We horen het graag als een andere club belangstelling heeft. Louis heeft met zijn 57 jaar met volle verstand zijn contract met twee jaar verlengd tot 2010. Wij hebben elkaar vier jaar lang door dik en dun gesteund, lief en leed gedeeld.”
Dat AZ Van Gaal terughaalde, toen die zelf al was opgestapt, vormt ook een morele verplichting, vindt de bankier. "Net zoals bij Stijn Schaars, die op het punt staat te verlengen tegen de achtergrond dat hij lang geblesseerd is geweest.”
Telegraaf
Nog een stukje uit het hele stuk uit de Telegraafquote:
Lekker relaxed om te lezen zo vlak voor de laatste wedstrijdquote:Scheringa zal Van Gaal dus aan zijn contract houden, en pas overgaan tot het eisen van een hoge afkoopsom als de situatie daar toe noopt. Bizar was het dat Scheringa en de 17.000 fans in de kampioensbijlage van het huisorgaan tot hun grote verrassing scherpe dingen konden lezen van Van Gaal, terwijl hijzelf gisteren wéér niets losliet in de catacomben. De trainer had het over pure rancune als grootste drijfveer om met een andere club dan Ajax de Nederlandse titel te halen. ,,Dan laat ik zien dat ze een heel grote fout hebben begaan. Normaal gesproken zou ik niet met AZ hebben willen praten.”
En dan gaat het op het ’feestpapier’ ook nog over Bayern. ,,Als Bayern nu weer zou komen, dan wil ik daar met AZ over praten. Zo simpel is het. Topclubs als Bayern, Chelsea of Real Madrid staan tot geen verhouding met AZ. Dan hoop ik dat er met Dirk te praten valt en hij mij dat contractjaar wil schenken....”
Dát gesprek is er (nog) niet geweest en moet dus wel héél snel volgen. Verder zegt Van Gaal over zijn nieuwe club in Beieren: ,,Ik denk, dat ik daar goed zou passen. Toen ik naar Barcelona ging, kon ik ook naar AC Milan. Ondanks het forse salaris in Milaan heb ik voor Barça gekozen. Ik kijk, waar ik beter pas. Bij Bayern kun je kampioen worden, én iets presteren in de Champions League.”
Dus: Auf wiedersehen Louis, und viel Erfolg. Het is mooi geweest in Alkmaar.
Als hij het bij de onderhandelingen gezegd zou hebben, dan zou ik het pas eerlijk vinden. Dit vind ik gewoon een steek in de rug voor een club die hem ook in zware tijden gesteund heeft. Ik denk namelijk niet dat Bayern ook nog interesse gehad zou hebben in van Gaal AZ had verlaten toen ze ronde de 12e plek stonden.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb altijd een zwak gehad voor Van Gaal. Omdat hij zo eerlijk is en ook zijn zwakke punten openlijk laat zien. Andere mensen hebben ook vervelende trekjes maar daar kom je meestal na een hoop achterbaksheid achter. Waren er maar meer mensen op aarde zoals Van Gaal.
quote:Maar voetballers vertrekken toch ook als ze zich kunnen verbeteren?
,,Wij spelen Champions League. Volgens mij heeft Bayern dat nog niet binnen. Louis heeft vorig jaar zijn contract verlengd en toen heeft hij gezegd dat hij heel graag tot 2010 wilde blijven.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |