Kan ik dat vanavond nog ergens terug zien?quote:
Ah daar was ik dus niet bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Slecht nieuws (of goed dat ligt maar net aan je interpretatie). Ik wilde voetballen afzeggen om naar de borrel te kunnen komen. Zaterdag zijn er echter net genoeg mensen met mij inbegrepen. In mijn laatste wedstrijd bij deze club wil ik ze niet in de steek laten, daarom zal ik deze borrel moeten overslaan. Jammer maar helaas.
Studio 1 (KETNET/Canvas). Is net bezig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kan ik dat vanavond nog ergens terug zien?
Is ie weer overal te zien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zou bijna naar het songfestival gaan kijken omdat je daar tenminste de zekerheid dat Gordon niet langskomt met z'n kop.
Zag 'm net wel weer even langskomen ja: 'we hebben het Oranjegevoel na het Koninginnedagdrama wel weer teruggebracht.'quote:
Toffe mensen altijd. rubbereend vond ik echt een grappige gozer, maar de rest ook tof hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die meets zijn best wel gezellig hoor. Teminste de meets waar ik ben geweest, heb ik me geen seconde verveeld.
Golfer, Trudie, sjimz, Breach, tong en Prosac op één meet zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Toffe mensen altijd. rubbereend vond ik echt een grappige gozer, maar de rest ook tof hoor!
Ik zou zo'n wedstrijd niet overleven, allejezus zegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel tof dat het in België dan niet op doelsaldo wordt beslist.
In Italie wordt ook een beslissingswedstrijd gespeeld. Weet niet of het over 1 of 2 wedstrijden gaat. In Tsjechie gaat aan het einde van de rit het onderlinge resultaat voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel tof dat het in België dan niet op doelsaldo wordt beslist.
Ach 5 bier later gaat het wel prima. De vorige keer (edit of daarvoor?) was ik alleen zo brak dat ik met zwetende handjes trillend bier zat te happen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:56 schreef Kopbal het volgende:
Bedoelde er verder ook weinig mee, maar het lijkt me hilarisch al die ongemakkelijke momenten aan het begin omdat je elkaar niet kent. Zal dus wel altijd kansloos zuipen zijn zo'n meet
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar zijn die kutmods als je ze nodig hebt? Dit ding moet centraal. Nu is het verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |