Ik moest vandaag bij een fabriek een machine repareren. De motor bleek kapot te zijn... toen ik hem weer wilde terugplaatsen had ik een inbusje te hard aangedraaid waardoor de motorsteun afbrakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef Prosac het volgende:
Centraal gemacht.
Toch nog iets goed gedaan vandaag
Waar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Tong gaat weer is door het lint, toen ik het topic zag wist ik dat dit ging gebeuren
Hij wenste mij reeds toe dat ik Herman Brood achterna ga. Geweldig, wat een klasse. En dan zelf een topic openen over Kopbal dat het zo sneu is dat mensen zich druk maken om iets op internet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Tong gaat weer is door het lint, toen ik het topic zag wist ik dat dit ging gebeuren
Ah, daar zit ik toch volgende weekquote:
Schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik krijg twee Member Cards van de broer van een collega (woont in Barcelona) en we hebben vorige maand één ticket gekocht (en de prijs gedeeld).quote:
Nu is het net op hij zn posts wel belangrijk vindt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier om te beginnen
Is dit slotje niet zielig ?
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
Overijverige mod met de pik op Tong80
Dat wordt een hetze tegen Prosac
Waar? Dat is toch gewoon een ban??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij wenste mij reeds toe dat ik Herman Brood achterna ga. Geweldig, wat een klasse.
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...quote:
quote:
hieroowquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ie hem maar volgt
[TV-TIP] Docu. Herman Brood a.s. Zaterdag
Maar komt voor de afgesproken tijd weer terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...
tijd voor een permbanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...
Geven mods dit door? Als andere voor doodsverwensingen een ban krijgen, dan moet deze retard het ook krijgenquote:
quote:
Beide niet, want dan zal hij achter zijn pc vandaan moeten...quote:
Succes en have funquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo maar eens wat oud collega's een poot uitdraaien met poker.
Smurfin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo maar eens wat oud collega's een poot uitdraaien met poker.
Dat zou kunnen, kan ik zo niet beoordelen. Maar dat zou inderdaad niet mogen, vind ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar komt voor de afgesproken tijd weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nog nooit gezien, heb de HD versie nog op mijn PC staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef toma het volgende:
Nu even Kingdom of Heaven kijken op RTL5. Heb m al eens gezien maar hij blijft goed
zondag cd's meenemen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nog nooit gezien, heb de HD versie nog op mijn PC staan.
en één DVD heb ze hier al klaar liggenquote:
prima. kan niet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en één DVD heb ze hier al klaar liggen
Tukker terror
Dat sowieso met of zonder cd'squote:
Het is hier nu ook opeens schrikbarend donkerquote:
Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Breach het volgende:
Pff, gister wezen stappen en daarna slechts 2 uur geslapen in totaal. Ben echt helemaal pannegaar, de hele dag al.
Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.
Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer maken)
Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.
wat heb je uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zeker![]()
ik heb echt een teringdrukke agenda. Morgen werken, maandag een besturing voor een machine maken in 1 dag !(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo 6 uurtjes gewerkt. Morgen om 07:00 weer verder met werken.
Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Damn, ik was vergeten dat Kingdom of Heaven zo'n geweldige film is
Die reclames zijn alleen zo klote.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
toch jammer dat je niet weet hoe je de naam van het medicijn waar je op doelt schrijft.
verder is dit weer pure bagger zoals alleen Tong80 dit kan mag
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Prosac het volgende:
Ja.. ik pakte alle aandacht door dat topic te sluiten.
Serieus? Bron?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt
Ik heb het ook een keer geroepen, dat tong wel heel makkelijk bagger kon blijven openen.quote:
Op wie of wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Slapen, kreeg net te horen dat ik morgen moet oppassen om kwart voor acht omdat mijn zus ineens andere plannen heeft. Echt chill.
Mwoa.. neu. Ik vind het eerder ontzettend triest zoals hij mij nu loopt te zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pas op prosac... zometeen heb je een ban![]()
je loopt hem gewoon te dissen in hools...
Ach tong is gewoon een kind en dit is z'n enige speeltje. Dus als hij z'n zin niet krijgt of hij heeft aandacht te kort, gaat hij die zoeken. Het was makkelijker voor hem geweest een ander topic te openen met een knipoog in ONZ (350.001 post oid). Of jou te pm'en met een verzoek tot heropenen en verplaatsen naar ONZ. Het jankgedeelte bevalt hem alleen veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. neu. Ik vind het eerder ontzettend triest zoals hij mij nu loopt te zoeken.![]()
En dan wel zelf dit topic openen. Mensen die zich opwinden over iets op internet.
Kinderen. Gelukkig gaat de ene naar een voetbaltoernooi en slaap de ander tot half10 dus ik ga daar gewoon op de bank slapen hoor. Wel echt chill dat ik dat 10 minuten geleden hoor.quote:
Slaat dus nergens op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Grulez het volgende:
Punt is ook dat de admins en oudmods tong volgens mij wel kennen en ook de achtergronden weten (die je denk ik zo kan invullen). Daarnaast is hij er vanaf het begin bij en als gimmick mag hij daarom blijven en zal hij altijd een voorkeursbehandeling krijgen tov een beginnende mod cq user.
Dan had ik het er wel anders neergezet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Prosac het volgende:
Zo wenste je het hem eigenlijk ook een beetje toe hoor.
WTF, kan je nog steeds achter de schermen meekijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geroepen, dat tong wel heel makkelijk bagger kon blijven openen.
Maar het is een icoon, een monument. Wat zijn dan die paar slotjes?
En er zijn dan mods van fucking V&A ofzo die zeggen dat ze er geen last van hebben
,
Lijntjes sjimz, lijntjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, kan je nog steeds achter de schermen meekijken
Sad.quote:
Verdient het een beetje? Ik doe het ook af en toe of freelance basis bij mn zus. 2 neefjes van 8 maanden en 2,5 jaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kinderen. Gelukkig gaat de ene naar een voetbaltoernooi en slaap de ander tot half10 dus ik ga daar gewoon op de bank slapen hoor. Wel echt chill dat ik dat 10 minuten geleden hoor.
Mss is het wat anders, maar dit is zo mn inschatting (en je hoort weleens wat). En met mijn verstandelijk vermogen kan je er dus gemakshalve vanuit gaan dat het een kloppende waarheid betreft.quote:
Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Verdient het een beetje? Ik doe het ook af en toe of freelance basis bij mn zus. 2 neefjes van 8 maanden en 2,5 jaarDe oudste wordt helemaal enthousiast als ie me ziet ("bal, bal, tlein, tlein"), maar dat zal nog wel veranderen...
Dus?quote:
Oh oké, tof.quote:
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.
V&A is tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En er zijn dan mods van fucking V&A ofzo die zeggen dat ze er geen last van hebben
Ik ook, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Robinhoo het volgende:
daarna zelf voetballen. laatste wedstrijd.
48 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:23 schreef Breach het volgende:
Hallootjes
Hoeveel uur staat er eigenlijk op een doodsverwensing?
Hmm, dat maakt het nog aantrekkelijker om een keer de proef op de som te nemen. Kijk dat die Tong zo loopt te baggeren zal me een worst wezen en dat men hem wat meer gunt ook (het is zijn leven, niet?). Maar iemand doodwensen en daar niks voor krijgen omdat je toevallig 350000 posts op een forum hebt is wel heel triest.quote:
2 notes, moet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:30 schreef Kopbal het volgende:
ligt er ook aan wat je bangeschiedenis is lijkt me..
koffie
Ik had het over een langere duur dan 2 dagen. Iedereen hiero zal wel snappen dat ik dit nooit doe. Maar vind dit wel zo belachelijk. Aan de andere kant, waar maak ik me druk overquote:
Daar gaat m'n droomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik mocht geen mod worden omdat ik een paar kankernotes in the heat of the moment heb
Wat een onzin. Er zijn mods met 100+ notes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik mocht geen mod worden omdat ik een paar kankernotes in the heat of the moment heb
Gewoon helemaal niet gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
Vanavond stappen in Eindhoven (de geksteeee) Zijn er nog mensen met tips over kroegen waar ik wél of juist niét moet zijn?
Misschien een Marokkaanse bruiloft?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Er komt hier een stoet toeterende auto's voorbij, Turkije heeft toch niet gespeeld?
Hehe, ja ik ben ook niet bepaald kapot van die stad. Maar maatje zit er net op kamers en we blijven daar met 9 man slapen. Dus het zal sowieso wel leuk worden.quote:
En boerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:22 schreef Kopbal het volgende:
Eindhoven is wel gaaf om uit te gaan hoor, lekker veel breezers
Dat is lelijk. Dus je kunt het gewoon niet zien? Of moet je haasten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef RayMania het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.
Barça - Osasuna is verplaatst naar zaterdagavond, maar ik vlieg zaterdag.
TERING.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb het vannacht voor elkaar gekregen om 3 eieren kapot te slaan en naast de pan te mikken.
Verplaatst naar 22-05quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
Kun je de vlucht niet omzetten? Dagje eerder gaan...
Beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verplaatst naar 22-05. Wel ¤ 67,50 extra, maar boeiend.
quote:
...Avondje Nou Camp.. Onbetaalbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever die 67,50 dokken inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou Gordon, kom maar naar huis. Ow nee, dat moest ie sowieso alquote:Politie slaat homoparade Moskou neer
MOSKOU - De Russische oproerpolitie heeft zaterdag in Moskou een homoparade opgebroken, voorafgaand aan de finale van het Eurovisiesongfestival.
De betoging was verboden door de autoriteiten, maar demonstranten gingen toch de straat op.
Volgens een verslaggever van het Franse persbureau AFP zijn zeker twintig mensen opgepakt. Onder hen vermoedelijk de Britse homorechtenactivist Peter Tachell.
Anders heb je toch nog een dagje extra Barcelonaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef RayMania het volgende:
En nu hopen dat ik goed geïnformeerd ben uit Spanje en dat de wedstrijd écht de 23e wordt gespeeld.
Want op internet staat het nog nergens.
Meen je dat?quote:
Eitje bakken niets voor jou?quote:
Woowww, ik heb er 16!quote:
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, ik heb er 16!![]()
Vraag me af waar ik me eigenlijk precies misdragen heb, ik geef nu al de schuld aan Koeman, Blind en Marco.
idd en aldoor een groningen mod is natuurlijk ook ideaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_heeft_huidkank.html
Nee, straks even checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je dat filmpje met die boomhut gezien?![]()
![]()
!
Ja. Internet is echt bagger de laatste tijd, maar GS zorgt af en toe wel voor een glimlach bij mij.quote:
Minder dan mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, ik heb er 16!![]()
Vraag me af waar ik me eigenlijk precies misdragen heb, ik geef nu al de schuld aan Koeman, Blind en Marco.
Silenus weet het af en toe heel mooi neer te pennen. Geef die gast een wekelijkse column ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef RayMania het volgende:
Johan Derksen en zijn gezeur [deel 2]. "lbo-zwakstroomopleiding".
Die is echt briljantquote:
Dacht dat mods dat niet kondenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holy fuck wat een kutwedstrijd.
Silenus is zelfs een keer geband zie ik trouwens!!!
Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Silenus is zelfs een keer geband zie ik trouwens!!!
quote:Het resultatenlijstje lijstje na AZ-Ajax:
w00h00
Silenus
kreischer2000
Sm0keZ
Panick
Houniet
tongytongylickylicky
Pizzakoppo
MisterJ.Lo
TornadoDK
Cheiron
leroytje
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:59 schreef Breach het volgende:
Houniet !?!? WTF. Als er iemand is die toch altijd normaal doet is die het wel
Was dat de AZ - Ajax van afgelopen seizoen?
quote:Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:
Was dat de AZ - Ajax met het de Zeeuw/Stekelenburg incident?
-Wolf-.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
Wat was jouw vorige account Aanvoerder?
Ja, ik maak de laatste jaren wel meer dramatische competitieronden mee met Ajax..quote:
Toen heb ik VBL maar even ontweken. Wat een zootje was het hier toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.
Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:04 schreef Kopbal het volgende:
Hmm, die herinner ik me niet. Iemand enig idee welke username Erwtensoep momenteel heeft?
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
-Wolf-.En anders was het Praag. En daarvoor had ik er ook nog eentje.
Dat ie geen topic opent over een van zijn dromen..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.
Haha, daar kom ik niet eens bij in de buurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situatiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.
Inderdaad, ben je op dinsdag en maandag geband, lekker boeiendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen heb ik VBL maar even ontweken. Wat een zootje was het hier toen.
Eigenlijk hebben die 48 uur of weekban ook helemaal geen zin in VBL, we zouden eigenlijk gewoon een ban moeten geven voor een voetbalweekend.
Moet je de liveverslagen eens lezen van de laatste speeldag 2007.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situaties. Wel leuk om te lezen
.
Ja ik snap dat dus ook niet. Kijk, dat je hardop gaat schelden in je kamer, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat je dus nog gaat nadenken wat je gaat typen en dat vervolgens gaat posten, daar raak je toch niet van opgelucht?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je de liveverslagen eens lezen van de laatste speeldag 2007.
[25-02 / 12:30] AZ Alkmaar - AFC Ajaxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situaties. Wel leuk om te lezen
.
Hee, dat is uit mijn mod-tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.
edit: 20 man, iets minder dus.
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist het meest irrititant als ik iemand op de hoogte moet houden, dan heeft Heerenveen bijv. net de 4-0 erin geschoten en dan zit ik dus pisnijdig op die knoppen te drukken van 'GVD 4-0 ZE ZOUDEN DIE KLOOTZAKKEN ALLEMAAL EEN KOGEL etc etc' terwijl ik omdat k zo kwaad ben constant op de verkeerde knopjes druk...
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.quote:
Mja, ik kan dat sowieso niet, online bij een pc zijn als een wedstrijd live op tv is. Dan mis je meestal meer dan de helftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
[25-02 / 12:30] AZ Alkmaar - AFC Ajax
Vanaf hier ging het mis.![]()
Ik vind het stiekem wel mooi hoor, moet je eens bedenken hoeveel gasten er van pure razernij op die knoppen aan het rammen zijn. Na die wedstrijd heb ik Ajax 30 uitwedstrijden achterelkaar gevolgd in het stadion, dus gelukkig werd het wat mij betreft minder.![]()
Ik vind het zelf juist het meest irrititant als ik iemand op de hoogte moet houden, dan heeft Heerenveen bijv. net de 4-0 erin geschoten en dan zit ik dus pisnijdig op die knoppen te drukken van 'GVD 4-0 ZE ZOUDEN DIE KLOOTZAKKEN ALLEMAAL EEN KOGEL etc etc' terwijl ik omdat k zo kwaad ben constant op de verkeerde knopjes druk...
Kan ik ook niet begrijpen. Van die oeremoties die je in the heat of the moment best zou kunnen uitkramen, maar voordat je ze eenmaal getypt hebt zou je bij jezelf moeten denk van: 'dat kan ook anders'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus ook niet. Kijk, dat je hardop gaat schelden in je kamer, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat je dus nog gaat nadenken wat je gaat typen en dat vervolgens gaat posten, daar raak je toch niet van opgelucht?
Ach ja, op een gegeven moment werd je er zo gruwelijk simpel van.... Dan ging ik vaak droog reageren om het voor mezelf ook een beetje leuk te houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.
Ik zie het al helemaal voor me, zit zo'n user de scheids de meest vreselijke ziektes toe te wensen, gaat totáál door het lint en dan zo'n bijgoochem die effe zegt "dat kan ook anders".
(Alsof een user dan denkt: Ohja pardon dndiek, ik wilde dat die vermaledijde scheidsrechter vanavond jeuk heeft op z'n rug waardoor 'ie er net niet bij kan, dat zal die vervelende snoodaard leren!)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.
Ik zie het al helemaal voor me, zit zo'n user de scheids de meest vreselijke ziektes toe te wensen, gaat totáál door het lint en dan zo'n bijgoochem die effe zegt "dat kan ook anders".
(Alsof een user dan denkt: Ohja pardon dndiek, ik wilde dat die vermaledijde scheidsrechter vanavond jeuk heeft op z'n rug waardoor 'ie er net niet bij kan, dat zal die vervelende snoodaard leren!)
Is gewoon weer onzin. 2 maanden terug zou hij een andere dodelijke ziekte hebbenquote:
GS zuigt.quote:
En heel hard. En die Rutger ken ik persoonlijk via vrienden en ik vond 'm 12 jaar geleden al een schofterige eikel en dat vind ik nog steeds.quote:
Voor sommigen niet hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
Knap lastig nog, op die draftteams stemmen.
Inderdaad. Paupersite is het.quote:
Snoodaardquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat leuk SCH, sjimz en Prosac op één foto
Maar je ziet toch dat SCH sjimz ook een hand wil geven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:58 schreef RayMania het volgende:
sjimz heeft geen bril hoor.
Je ziet wel dat ik een eikel benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat SCH sjimz ook een hand wil geven?
Hup Djokovic!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
Spannende partij tussen Nadal en Djokovic.
Hehe, ik dacht: Groningen supporter, Prosac. Agent, Sjimz. En de lul, SCH.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok het is een beetje flauw. Zo klein ben je ook weer niet.
Hoe 'klein' dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok het is een beetje flauw. Zo klein ben je ook weer niet.
Ja dat kan ook natuurlijk. Mijn opmerkingen zijn ook zo diep, dat ik ze zelf soms niet kan volgen. Ik dacht: een dikke en twee die elkaar een hand geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht: Groningen supporter, Prosac. Agent, Sjimz. En de lul, SCH.
Wel mooi man een Amstel Cup finale. Zal het nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
morgen mooi brak in het stadion denk ik zo, kutzooi.
gelukkig om 1 uur pas vertekken. maar het wordt een latertje vanavond, ik voel het.
Kut voor je man.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
morgen mooi brak in het stadion denk ik zo, kutzooi.
gelukkig om 1 uur pas vertekken. maar het wordt een latertje vanavond, ik voel het.
Bedankt voor je medeleven.quote:
Jeff Buckley is 100x zo mooi ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef toma het volgende:
Wat word ik KOTS misselijk van dat Halleluja nummer op de radio![]()
![]()
![]()
Gelukkig alleen nog maar de verkorte versie gehoord bij De Van Nieuwkerk show. Zat ook nog een pianist die z'n best deed om er een nog slechter nummer van te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef toma het volgende:
Wat word ik KOTS misselijk van dat Halleluja nummer op de radio![]()
![]()
![]()
Welke wedstrijd?quote:
3-2 al denk ik. Voor FCU. Tottina en de zijnen hebben ook weer gemazzeld.quote:
3-3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
3-2 al denk ik. Voor FCU. Tottina en de zijnen hebben ook weer gemazzeld.
Leuke wedstrijd zo.quote:
Een foto zonder chick?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Kwam deze nog tegen. Foto van toen ik m'n eerste vlag maakte voor Sparta Praag - Ajax:
[ afbeelding ]
Vlag was wel origineel en het resultaat was wel strak, maar ik maakte nog een fout in de afmetingen en ik wist niet goed hoe ik het ding moest ophangen, dus tijdens de wedstrijd hing 'ie slap. Nou was ik nu ook niet bepaald nuchter toen... Ik geloof dat HeinekenAFCA me toen nog heeft aangesproken toen ik hem nog niet kende.
Salvador Dali is er niets bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
Mooie snor
Speciaal voor jou dan:quote:
Kijk 3x. Beste foto tot dusver.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Rechts van mij is m'n ex.Genomen in Rusland die foto.
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Silenus het volgende:
Mag ik het nummer van die chick línks van je?
In dat geval ben ik gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.
quote:
Had gekund, ware het dat ik vrij weinig koffie drink.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:
Zij aan het bier en jij aan de koffie?
Alles goed Bossie? Wanneer was die meet eigenlijk in Utrecht, toen ik jou ontmoet had? In mei, maar hoeveel jaar geleden? Toen was ik nog -Wolf- geloof ik.quote:
Geloof van wel ja. Het gaat hard dit weekend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef denthemen het volgende:
Inter is volgens mij ook kampioen
Gaat wel goed hier. En daar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alles goed Bossie? Wanneer was die meet eigenlijk in Utrecht, toen ik jou ontmoet had? In mei, maar hoeveel jaar geleden? Toen was ik nog -Wolf- geloof ik.2005?
Voor het eerst dat ik écht jaloers op je benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.
Die meets zijn best wel gezellig hoor. Teminste de meets waar ik ben geweest, heb ik me geen seconde verveeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
'Hoi, ik ben Bos. Wie ben jij?' 'Ik ben aanvoerder maar was eerst Wolf.'
Moet dat toch een keer meemaken zo'n meeting. Leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |